Samsung seria B650 (32b650, 37b650, 40b650, 46b650) test, opinie, wszystko o serii...

rexer23

New member
...ano właśnie...komunikat USŁUGA NIEDOSTĘPNA...a już chciałem zmieniać firmware...tez myślałem że mam bana choć w ustawieniach menu - siec jest wykryta i po teście wykazuje ze wszystko jest OK - cóż... czekamy...czekamy...czekamy
 

kreciuu

New member
Miałem wyżej opisany problem z Internet@TV podaje opis rozwiązania:

1. Odłącz kabel internetu od routera
2. Odpal internet
3. Czekasz aż zniknie okno "Łączenie" na środku ekranu
4. W momencie pojawienia się w dolnym lewym rogu "start" wpinasz kabel od internetu
5. Wyświetla ci się "Łączenie" (jeżeli internet nie chce się włączyć restartujesz probe po przez wciśniecie 2 razy przycisku "Internet"
6. Cieszysz się internetem:)

PS. nie wiem czy działa z USB WiFi
 

markoza

New member
To prawda Pomimo napisu "Usługa nieobsługiwana" metoda podana przez "kreciuu" naprawdę działa do mometu wyłączenia TV potem zabawa od poczatku . Swoją drogą o co tu chodzi ? Co oni tam kombinują ?
 

qwertyuiopqw

New member
Witam ponownie!
Poniżej wklejam treść korespondencji z Samsung Polska w sprawie niedziałającej funkcji internet@TV:


Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:

Ostatnimi czasy nasza infolinia dostawała dość duża ilość zgłoszeń, interwencji ze strony użytkowników
odbiorników z serii B o nie działającej aplikacji Internet TV w odbiornikach telewizyjnych. Po sprawdzeniu i
skontaktowaniu się z technikami udało nam się ustalić , że przyczyna jest prawdopodobnie aktualizacja tej
aplikacji, która ciężko jest powiedzieć zostanie zakończona. Dlatego też w przypadku kiedy problem będzie
trwał znacznie dłużej proszę o interwencje w tej sprawie.


Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Z poważaniem
Anna Stupnicka
--------------------------------------------
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.
tel: 0 801 1SAMSUNG
0 801 172 678 (pon.-pt. 8-19, sob. 8-16)
 

szuineg

New member
Witam ponownie!
Poniżej wklejam treść korespondencji z Samsung Polska w sprawie niedziałającej funkcji internet@TV:


Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:

Ostatnimi czasy nasza infolinia dostawała dość duża ilość zgłoszeń, interwencji ze strony użytkowników
odbiorników z serii B o nie działającej aplikacji Internet TV w odbiornikach telewizyjnych. Po sprawdzeniu i
skontaktowaniu się z technikami udało nam się ustalić , że przyczyna jest prawdopodobnie aktualizacja tej
aplikacji, która ciężko jest powiedzieć zostanie zakończona. Dlatego też w przypadku kiedy problem będzie
trwał znacznie dłużej proszę o interwencje w tej sprawie.


Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Z poważaniem
Anna Stupnicka
--------------------------------------------
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.
tel: 0 801 1SAMSUNG
0 801 172 678 (pon.-pt. 8-19, sob. 8-16)

Jeżeli skopiowałeś treść maila (rzeczywiście tak wyglądał) to ja bym im odpisał:
"Dziękuję za odpowiedź, poproszę jeszcze raz tym razem po polsku"

bo ja na prawdę za chu.a nie rozumiem tego bełkotu:fool:
 

qwertyuiopqw

New member
Uważacie, że wprowadzą jakieś nowe, ulepszone widżety? Szykuje się jakaś dużo wnosząca zmiana? Heheeh, a może to tylko rutynowa konserwacja :p? Jeśli w samsungu tak mało wiedzą.... BOŻE!!!
 

qwertyuiopqw

New member
Jeżeli skopiowałeś treść maila (rzeczywiście tak wyglądał) to ja bym im odpisał:
"Dziękuję za odpowiedź, poproszę jeszcze raz tym razem po polsku"

bo ja na prawdę za chu.a nie rozumiem tego bełkotu:fool:

Treść skopiowana słowo w słowo (komenda kopiuj wklej) =]

Z tą propozycją odpowiedzi jeszcze się wstrzymam, ale zamierzam wysłać do nich następnego maila i podam się za kogoś innego niż przedtem. Zobaczymy czy hurtowo odpowiadają na nasze pytania!
 

qwertyuiopqw

New member
Treść skopiowana słowo w słowo (komenda kopiuj wklej) =]

Z tą propozycją odpowiedzi jeszcze się wstrzymam, ale zamierzam wysłać do nich następnego maila i podam się za kogoś innego niż przedtem. Zobaczymy czy hurtowo odpowiadają na nasze pytania!

Jestem znowu, a poniżej wklejam kolejną korespondencję z samsungiem:

Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:

W chwili obecnej jest przeprowadzana aktualizacja serwera usługi
Internet@TV w związku z czym do końca danego tygodnia mogą występować
problemy z działaniem tej aplikacji.


Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Z poważaniem
Ewa Chudzik
--------------------------------------------
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.
tel: 0 801 1SAMSUNG
0 801 172 678 (pon.-pt. 8-19, sob. 8-16)


Nie rozumiem tylko co znaczy zwrot " końca danego tygodnia" ???
 

rexer23

New member
Miałem wyżej opisany problem z Internet@TV podaje opis rozwiązania:

1. Odłącz kabel internetu od routera
2. Odpal internet
3. Czekasz aż zniknie okno "Łączenie" na środku ekranu
4. W momencie pojawienia się w dolnym lewym rogu "start" wpinasz kabel od internetu
5. Wyświetla ci się "Łączenie" (jeżeli internet nie chce się włączyć restartujesz probe po przez wciśniecie 2 razy przycisku "Internet"
6. Cieszysz się internetem


...Rzeczywiscie Panowie to działa...Podziekowania za podpowiedz...a swoja droga cos tu nie tak...dziala nieoficjalnie -oficjalnie remont serwera...ale dziala...seria C nie ma tego problemu...panowie to brzydko pachnie...nie licze na nowe widgety choc zawsze by sie chcialo odpalic cos nowego na tym tv...czekamy ...czekamy...czekamy...:blagam::blagam:
 

roberto369

New member
Jak nazywa się aplikacja i skąd można ją ściągnąć, która pozwala na udostępnianie filmów na TV z komputera podłączonego do tej samej sieci?
Jak to w ogóle działa? Da się normalnie z tego korzystać?

Chodzi mi o streamowanie filmów z PC do TV. Czy można streamować także pliki .mkv z napisami?
 
Ostatnia edycja:

ophiel

New member
Mam pytanie odnośnie LE40B650.
Che kupic dysk twardy zewnetrzny.
Dzis oglądałem dysk 320GB Toshiby ale co mnie zaciekawiło to to że dyski teraz mają tylko jedno USB.
Bedzie taki dysk działał na moim tv??
 

szuineg

New member
Witam

Udało mi się przystosować widżet Onet Wiadomości z serii C.
Posiada parę błędów (brak podglądu widżetu, problemy z przewijaniem wiadomości), ale w sumie działa znośnie.

widżet do pobrania​



Testowałem też kilka innych widżetów. Z moich doświadczeń nie działają:
ipla, Piłka Nożna, TVP - VOD, WP.TV


Pozdrawiam

Czy działa u Was ten widget, bo u mnie się instaluje, ale nie ma go nigdzie.
mam jeszcze pytanie odnośnie widgetu google maps, czy przy zbliżaniu też macie komunikat: "We are sorry but we don't have maps at this zoom level for this region"? Wiem że on pojawia się też przy przeglądarkach które blokują pobieranie obrazków z serwera google. Co dziwne przełączając widok na satelitę można zobaczyć bliżej niż na mapie. Czy ktoś wie jak zmienić język w tym widgecie na polski? Nie ma tam ustawień, a zainstalowana wersja jest po angielsku (w strukturze widgetu jest plik z polskimi dialogami).
 

SATAn_

New member
Bez reklam
Czy działa u Was ten widget, bo u mnie się instaluje, ale nie ma go nigdzie.
mam jeszcze pytanie odnośnie widgetu google maps, czy przy zbliżaniu też macie komunikat: "We are sorry but we don't have maps at this zoom level for this region"? Wiem że on pojawia się też przy przeglądarkach które blokują pobieranie obrazków z serwera google. Co dziwne przełączając widok na satelitę można zobaczyć bliżej niż na mapie. Czy ktoś wie jak zmienić język w tym widgecie na polski? Nie ma tam ustawień, a zainstalowana wersja jest po angielsku (w strukturze widgetu jest plik z polskimi dialogami).

To powszechny problem w B650, niestety nieudalo sie poprawic dzialania, aby on dzialal

Czyli jakikolwiek dysk na USB zewnetrzny bedzie działał podłączony pod jedno USB ??

LG 320GB z biedronki
 
Do góry