Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

Master-78

Member
Aktualnie - NIE WIADOMO... Ostatnie info przekazałem Tobie wczoraj około 15. Żadnych nowych wieści - poza tym: "Problem jest systemowy. Wiedzą jaki TV, ale system nie chce go przepuścić. Spróbuję to wyjaśnić jak najszybciej."




AKTUALIZACJA o 12.50: Dostawa PUS8102/12 planowana na pojutrze - Piątek 7 grudnia, ok. 10 rano.
Żona będzie odpowiedzialna za wymianę 'gadżetów' ;-) Jak by co - będzie na nią ;-)
 

Master-78

Member
Trzymam za nią kciuki w takim razie ;-)
Do mnie dzisiaj dzwonił serwis że przyjadą jutro po tv.


Osobiście nie mam nic do Panów (Pań także) Serwisantów :)
Sam pracuję 'z Klientem' codziennie.
Dla własnego spokoju zrób sobie dokumentację, w jakim stanie jest Twój TV.
Upewnij się, że został porządnie spakowany i zabezpieczony.
U mnie był nieszczęśliwy wypadek z winy pracowników serwisu (winni być na taką m.in. okoliczność przez firmę ubezpieczeni), ale kwasu się narobiło i nieprzyjemnie było.
Łatwiej pewnikiem zapobiegać :)


Mam nadzieję, że T-Con i cała reszta będzie w sztuce, której dostawa planowana jest na pojutrze - będzie wolna od wad :) 'Positive thinking' ;-)
Trzymam kciuki, aby Twojego szybko i skutecznie naprawiono :)
 

MartesPL

New member
Mój telewizor jest na serwisie po raz drugi a nie ma jeszcze roku! Za pierwszym razem był w naprawie zgłoszony w sklepie na odpowiedzialność sprzedawcy teraz po raz kolejny ta sama sytuacja i również w ten sposób zgłoszony. Dziś przyszła odpowiedź, że nie zgadzają się na wymianę na wolny od wad tylko kolejna naprawa, jak dowiedziałem się w sklepie to Philips nie chce zgodzić się na wymianę i sklep ma związane ręce, sprawa prawdopodobnie skończy się w sądzie. Nie można w kółko naprawiać tego samego zwłaszcza przy odpowiedzialności sprzedawcy.
 

ThazoR

New member
Mój model właśnie jedzie w kierunku Radomia wraz z 4 innymi modelami na pokładzie. Jest szansa żee wróci przed świętami...;-)

Trochę śmieszą opisywane po raz n-ty problemy widoczne gołym okiem że tv za 7tys nie zostaje wymieniony/naprawiony.
To nie o to chodzi żeby systematycznie co pół roku oglądać tynk na ścianie...
 

MartesPL

New member
Mój model właśnie jedzie w kierunku Radomia wraz z 4 innymi modelami na pokładzie. Jest szansa żee wróci przed świętami...;-)

Trochę śmieszą opisywane po raz n-ty problemy widoczne gołym okiem że tv za 7tys nie zostaje wymieniony/naprawiony.
To nie o to chodzi żeby systematycznie co pół roku oglądać tynk na ścianie...

Trochę optymistą jesteś pierwszy raz byłem praktycznie miesiąc bez telewizora, teraz już dwa tygodnie i żadnych postępów, traktowanie klienta pierwsza klasa nie ma co. Sposób naprawy też pozostawia wiele do życzenia. Jeśli tym razem nie dostanę nowego tv bądź zwrotu gotówki sprawa odbije się wielkim echem.
 

Master-78

Member
14 dni. Regulują to zapisy w karcie gwarancji (ważne też czy korzystasz z rękojmi sprzedawcy czy gwarancji producenta) oraz stosowne ustawy w IV (P)RP(L) :p

Niemało sprzętów od Chińczyków kupowałem bezpośrednio i pośrednio.
Jeśli coś zawodzi, to gwarancji praktycznie nie ma... Zostajesz z gratem i tyle.
Inna 'kultura' i podejście... 'Jak jest tanio i szybko to nie może być dobrze. Jak jest szybko i dobrze to nie może być tanio. Jak jest dobrze i tanio to nie może być szybko'. Tego ostatniego z moich doświadczeń - rzadko spotykałem... i były to produkty zwykle produkowane w USA/Japonii/Niemczech/UK. Te ostatnie dwa najczęściej (jak i USA) większość IMPORTUJE. Myśl techniczna czasami jeszcze z USA/UK/JP, ale wykon w CHRL/PRC/China... Sprzęt RTV, AGD, AutoKary, AutoBusy (światowe marki...), nawet komponenty do produkcji: chleba, bułek, whyskey/whisky, butów ('skóry', podeszwy), sprzęt medyczny, wojskowy... Zbyt duże uzależnienie w poszukiwaniu 'TANIEJ'.
 

MartesPL

New member
Telewizor kupiony w sieciówce, ale tu już nie chodzi o sklep bo on z tego co mi wiadomo sprzęt chce wymienić ale producent czyli Philips się nie zgadza. Sprzedają zaplamione telewizory i nie widzą w tym problemu, w sklepie w którym byłem na kilka Philipsow 3 były z plamami, sprzedawcy sami kiwali tylko głową. Narazie czekam na rozwój wydarzeń jeśli dalej będą mnie olewać jak i moje prawa, sprawa odbije im się czkawka i sporym spadkiem sprzedaży bo tak się składa, że mam możliwości sprawę naglośnić.
 

szybal

Banned
Witam
Z tego co pamiętam na tym forum w modelu 8102 był jeden przypadek plam o ile w ogóle był, kolega który opisywał ten problem głównie skupił się na ataku na Philipsa i serwis mimo że dostał propozycję pomocy wymiany dalej atakował.
Co do występowania plam w nowych egzemplarzach na półce w sklepie to jakaś nowość.
 

MartesPL

New member
Każdy ocenia poprzez pryzmat swoje przypadku nie wnikam, u mnie sprawa jest z goła śmieszna wczoraj dostałem informację ze sklepu o odmowie więc udałem się do tego sklepu, próbowałem porozmawiać jak człowiek ze sprzedawcami i takie informacje uzyskałem co do felernych modeli niestety ale to prawda oczywiście nie mówię o tym konkretnym modelu tylko modelach tańszych które wiszą na wystawce i wedle mnie to nie jest dobra reklama marki.
Gdybym był zadowolony z obsługi klienta nie było by sprawy lecz niestety to co się dzieje w głowie się nie mieści. W Polsce obowiązują jakieś prawa i należy się do nich stosować.
Koledze wyżej też chcieli naprawiać kompletnie rozbity przez nich samych telewizor co też jest kompletnym absurdem.
 

MartesPL

New member
Trzeba kupować w dobrych sklepach.

Mam rozumieć, że u Ciebie jest dobry? Tym razem wnioskowalem już o wymianę sprzętu nie zgodzili się a ja po raz kolejny nie zgadzam się już na naprawę kratownica, placki na ekranie. W tym momencie będę wnioskowal za rozwiązaniem umowy.
Jeśli sprawa zakończy się pozytywnie kupię sprzęt od Ciebie.
 

Master-78

Member
:popcorn:Czołem,

Przed 11 Serwis przywiózł NOWY (?) TV. Zmontowali, podłączyli, sprawdzili szybko czy działa, zmontowali nowe kwity i grzecznie pojechali.

Co ciekawe - Serwisantom (ROMIK) towarzyszył PRZEDSTAWICIEL firmy TPV (uwaga Żony: bdb ubrany, w garniturze, z manierami na wysokim poziomie).
Wg słów Żony: obserwował proces dostawy/transportu TV, montażu, spisywania kwitów. Na koniec w imieniu firmy PRZEPROSIŁ za niefachowe podejście Serwisu w zaistniałej wcześniej sytuacji - tj. rozbicia TV w trakcie transportu przez Serwis, a także próby zwrotu rozbitego TV po naprawie. Stwierdził także, że zdarzają się czasami przypadki nieprofesjonalnego/zbyt mało pro-klienckiego podejścia, za co ponownie przeprosił i zapewnił, że dokładają starań aby jakość obsługi poprawiać :)

Nie wiem KiKi, czy Ty tak wkurzyłeś w moim imieniu Prezesa i pracownicy mieli 'dywanik ze szkoleniem', czy sami zaczęli się reflektować, że dzięki Klientom (jak i my wszyscy po prawdzie :)) żyjemy, mamy co do gara włożyć, wybyć na wakacje, kupić TV czy choćby flaszkę ;-)
Wieczorem lub jutro sprawdzę co i jak z NOWYM egzemplarzem pod kątem obrazu i ew. występowania tych 'wad', na które zmuszony byłem reklamować poprzedni.
Niemniej - DZIĘKUJĘ za POMOC i interwencję :):popcorn::eek:k::krol:
 

MartesPL

New member
No to tak czy nie można było tak od razu? Ile osób jest w podobnych sytuacjach i są odsyłani z kwitkiem? Potrzeba specjalnych interwencji by firmy zachowywały się jak powinny? Wedle mnie nie tędy droga. Moja sprawa też pokazuje jasno, że mają wywalone na zwykłego klienta.
 

Master-78

Member
Zgadzam się z przykrością z Tobą w tej kwestii. Poprawa jest wskazana. Sam także sięgać musiałem po paragrafy KC i pomoc prawnika, a dalej KiKi'ego.
 

MartesPL

New member
Zgadzam się z przykrością z Tobą w tej kwestii. Poprawa jest wskazana. Sam także sięgać musiałem po paragrafy KC i pomoc prawnika, a dalej KiKi'ego.

Zrobiłem dokładnie tak jak piszesz w opinii prawnika sprawa jest wygrana ale jak wiadomo takie kopanie się nie jest miłe no ale cóż. Czekam na rozwój wydarzeń.
 
Do góry