Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

marek301

New member
Polecam bez stresu, zakup u Kikiego model Philips 65PUS8102/12.
Moim zdaniem "internetowy stragan Kikiego" to najlepszy sklep w Polsce!!! :krol:

Mój post pachnie "tanim marketingiem", ale ja jestem realnym użytkownikiem tego LCD.
Mogę jeszcze dodać, że jakość obsługi u Kikiego bije nawet Amazon!!! :krol:

BTW
Modle się, abym nie musiał zmieniać zdania. ;-)

europe-germany-hamburg-media-markt-electronic-appliances-shop-interior-G45F32.jpg
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
u mnie tez mija rok i jestem bardzo happy. Jedyny, na prawdę jedyny minus to minimalny banding ale ktory LED go nie ma? Ostatnio czytalem i widzialem filmiki na YT ze takowy mankament wystepuje czasem nawet w Q i O-ledach wiec ten model w swojej klasie jest rewelacyjny i jedyny w swoim rodzaju (dosłownie).
 

andrew.84

Member
Obecna cena 5,5 to prawie jak za darmo :)
U mnie również rok i zadowolony, a od kilku miesięcy w komplecie z Fidelio b8 również od Kikiego.
PS. Ciekawe, czy philips wypuści coś w ten sam deseń (direct led, fald) ale np. 75" :D
 

MartesPL

New member
Dziś kupiłem jak by miało się wydawać słaby model lg 50 cali do małego pokoju. Pierwsze spostrzeżenie żadnych smóg, plam, zacieków czy innych niedorbek ktore doświadczyłem w modelu Philipa za prawie 7tys zł! Lg kosztował 2.5k w tym momencie ogarnia mnie totalna nerwica... Nie wiem jak to jest ale niestety a raczej stety lg jest czysty jeśli chodzi o ekran a w Philips praktycznie od nowości widziałem zacieki, dopiero teraz w modelu lg widzę czysty ekran czyli tak jak ma być. Jestem totalnie nie zadowolony z philipsa który kosztował krocie owszem obraz jest ładny ale plamy odbierają cała przyjemność z oglądania tv. Na tą chwilę wolę mój 50 calowy tv marki lg, czekam na powrót philipsa który po nie pełnym roku znów czeka na naprawę co dla mnie jest żenadą jeśli chodzi o sprzęt w tej klasie nigdy więcej tej marki.
 

Master-78

Member
Model 8102 jest wg mnie bdb propozycją. Patrząc na Wasze i moje przygody - poległa (w części przypadków) akcja montażu i braku tego 'dopieszczenia' detali, przez które zgłaszacie takie czy inne problemy (wliczając mnie: 'szachownica', jakieś przebitki obrazu innego/czarne klatki, świrowanie dźwięku czasami).

Czekam na kontakt ze strony serwisu ws. daty dostawy nowego TV.
Poprosiłem o dostawę 8102 - zaproponowany 8602 mimo, że 'wyższy model' - jakoś nie przekonał mnie mimo szerszego gamutu barw swoim EDGE LED i niższymi kontrastami...

Mam nadzieję, że po dostawie nowego, nie będzie problemów z 'szachownicą' (podświetlenie - montaż...) :)
 

ThazoR

New member
Brak obrazu na każdym źródle. Dźwięk i ambilight działają. Do dziś wszystko było ok. Ktoś ma jakiś pomysł?
Odłączenie zasilania nie pomaga. Wczoraj wieczorem TV chodził normalnie, jedynie od kilku dni zaczął trochę zamulać np przy podglasnianiu i gubił obraz hdmi- choć tu pewnie winny jest kabel. Ostatniej aktualizacji nie instalowałem, mam ostatnią bodajże z czerwca. Za każdym razem po włączeniu tv cierpliwie klikałem anuluj przy próbie aktualizacji ;-)
 
Ostatnia edycja:

ThazoR

New member
No, czarno to dobre określenie:p właśnie miałem zamiar pozbyć się pudełka z niego bo mi graci a tu proszę, chyba się jeszcze przyda.

j77q07.jpg
[/IMG]

Kilkukrotnie odpinalem zasilanie na kilkanaście minut- bezskutecznie. Obraz po włączeniu jest szarawy, lekko przebijają się jakies plamy. Menu tv nie widać, nf czy innych aplikacji również. Jedynie widać jak zmienia się ambilight w zależności od tego co powinno być na ekranie, więc reakcja na komendy pilota jest.
Od maja większych problemów nie było a tu nagle "kaput". Pytanie co teraz? Dzwonić do serwisu, do sklepu? Kupiony w pakiecie z przedłużeniem gwarancji przy czym reklamacja z tytułu awarii w ów pakiecie obowiązuje po upływie podstawowej gwarancji producenta.
 

szybal

Banned
No, czarno to dobre określenie:p właśnie miałem zamiar pozbyć się pudełka z niego bo mi graci a tu proszę, chyba się jeszcze przyda.

j77q07.jpg
[/IMG]

Kilkukrotnie odpinalem zasilanie na kilkanaście minut- bezskutecznie. Obraz po włączeniu jest szarawy, lekko przebijają się jakies plamy. Menu tv nie widać, nf czy innych aplikacji również. Jedynie widać jak zmienia się ambilight w zależności od tego co powinno być na ekranie, więc reakcja na komendy pilota jest.
Od maja większych problemów nie było a tu nagle "kaput". Pytanie co teraz? Dzwonić do serwisu, do sklepu? Kupiony w pakiecie z przedłużeniem gwarancji przy czym reklamacja z tytułu awarii w ów pakiecie obowiązuje po upływie podstawowej gwarancji producenta.
Dobre pytanie .
Ja osobiście bym dzwonił na serwis po technika niech go zabiera usterka jest konkretna.
Jak nie naprawą bo może nie być możliwości, a 8102 prawdopodobnie już nie mają zaproponują nowszy model.
 

ebola1972

Member
Poodpinaj jeszcze wszystkie przewody razem z zasilającym. Nie wiem czy jest możliwość zrobienia zdalnego resetu ustawień przez technika, zadzwoń na infolinie.
 

FanKosmosu

New member

ThazoR

New member
Tv w dalszym ciągu ze mną nie gada. Jutro obdzwonie serwis i sklep żeby dowiedzieć się co z tym robić. Ktoś z użytkowników może krótko opisać co zrobił i jak mu to wyszło? Wizja miesiaca-dwoch bez tv odbije się mocno na mojej i serwisantów psychice
 

ThazoR

New member
Jutro dam znać co udało się ustalić, a póki co dziękuję za komentarze. Żona właśnie ścieli łóżko w pokoju obok z działającym 5 letnim Samsungiem więc Netflix może spać spokojnie;-)
 
Do góry