Philips TV 2021: telewizory OLED706 z Android TV 10, P5 Generation 5 z AI, HDMI 2.1 i Ambilight 3

darektz

New member
Kolego baniahated, co spowodowało że chcesz wrócić do poprzedniej wersji firmware? Czy to jedynie problemy z wygaszaniem ambi czy też coś jeszcze Ci nie pasuje?
 

djrzz

Member
Kiki nie odpowiadasz na pytania. Czyżby były niewygodne, czy nie znasz odpowiedzi? Piszesz że nie aktualizujesz jeśli jest ok, a sądząc po Twoich wypowiedziach tu na forum to faktycznie nie aktualizujesz bo zawsze Philipsy są bezproblemowe od wyjęcia z pudełka. Chciałbym się dowiedzieć od osoby która tak zna się na sprzęcie tv jak wyłączyć komunikat o dostępnej aktualizacji który potrafi zirytować kilka razy dziennie.
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Kiki nie odpowiadasz na pytania. Czyżby były niewygodne, czy nie znasz odpowiedzi? Piszesz że nie aktualizujesz jeśli jest ok, a sądząc po Twoich wypowiedziach tu na forum to faktycznie nie aktualizujesz bo zawsze Philipsy są bezproblemowe od wyjęcia z pudełka. Chciałbym się dowiedzieć od osoby która tak zna się na sprzęcie tv jak wyłączyć komunikat o dostępnej aktualizacji który potrafi zirytować kilka razy dziennie.
Cześć,
Tak jak pisałem kilka postów wyżej - nie da się tego komunikatu wyłączyć, a jedynie zablokować ze strony routera, żeby telewizor nie miał możliwości sprawdzenia dostępności aktualizacji.
Jak by telewizory były bezproblemowe i nie wymagały aktualizacji, to żaden producent by takiej nie udostępniał, a tak nie jest i każdy to robi w mniejszych/większy odstępach czasu.
 

djrzz

Member
Nic się nie zmienia - każdy robi jak uważa.
Dzięki za wymijające odpowiedzi.
Cześć,
Tak jak pisałem kilka postów wyżej - nie da się tego komunikatu wyłączyć, a jedynie zablokować ze strony routera, żeby telewizor nie miał możliwości sprawdzenia dostępności aktualizacji.
Jak by telewizory były bezproblemowe i nie wymagały aktualizacji, to żaden producent by takiej nie udostępniał, a tak nie jest i każdy to robi w mniejszych/większy odstępach czasu.
Zauważyłem Twój post, po prostu chciałem odpowiedzi od kiki bo często ma takie odpowiedzi jak ostatnio.
No nic za język nie będę ciągną...
 

kola01

Well-known member
Bez reklam
Philips wyrzuca dużo dziwnych i niepotrzebnych komunikatów. W dodatku robi to wyjątkowo nachalnie, np:
1. Gdy sparuję słuchawki BT (w nocy oglądam tylko ze słuchawkami) to z kolei z każdym uruchomieniem czy zmianą filmu na jakiejkolwiek aplikacji - wjeżdża z boku ekranu komunikat "zoptymalizowano synchronizację audio-wideo". W praktyce na takim YT, zwłaszcza na "Shorts", ten komunikat pojawia się co kilka - kilkanaście sekund. Przez cały czas. Nerwicy można dostać gdy co chwilę wjeżdżająco-wjeżdżający komunikat niepotrzebnie absorbuje uwagę i przysłania część obrazu.
2. Po kilka razy po włączeniu TV pojawia mi się komunikat "głośniki telewizora włączone". Raz - rozumiem (choć i to niepotrzebne) ale po kilka razy z rzędu ten sam komunikat w czasie gdy już oglądam jakiś fim?????
Oczywiście ww. komunikatów nie da się wyłączyć. Dlaczego? Po co takie nękanie? Co autor interfejsu Philipsa miał na mysłi? Ten interface (ustawienia własne TV) to kompletna amatorka z góry na dół i to pod prawie każdym względem - nie tylko użytkowym ale też wizualnym
 
Ostatnia edycja:

Leszekksg

New member
Witam. Chce zainstalować aplikacje "uruchamiacz aktywności". Zainstalowałem na tv managera plikow, włączyłem uprawnienia i po rozpoczęciu instalacji wyskakuje komunikat o nieznanym błędzie. Czy ktoś mógłby mnie krok po kroku przeprowadzić przez proces instalacji i skąd pobrać te aplikację. Celem jest synchronizacja pilota z klawiaturą i mikrofonem
 

Leszekksg

New member
Dzięki conqest.
Spróbowałem z tym nenadżerem i i i :):p(y) wszystko się udało. Wgrałem przez APK. Sparowałem bez problemu pilota tym,, uruchamiaczem" i teraz śmiga mi i voice i klawiatura.
Dzięki koledzy za pomoc i pozdrawiam.
Hej. Można instrukcje krok po kroku jak to zrobić. 55oled706. Przy instalacji uruchamiacz aktywności wyskakuje błąd i skąd pobrać te aplikację
 

marjanos

New member
Czy u was tez w 706 nie dziala funkcja Format Obrazu ? Ciagle mam ja "wyciszona", nie moge sobie zmienic tak jak w innych tv no na obraz rozciagniety, panoramiczny czy oryginalny. Np Netflix wyswietla glownie filmy i seriale chyba w 16:9 i mam duze 2 pasy od gory i od dolu po +/- 8 cm, i nie mam mozliwosci rozciagniecia tego na caly ekran (nawet kosztem przyciecia bokow)

Cos sie da z tym zrobic ?
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Czy u was tez w 706 nie dziala funkcja Format Obrazu ? Ciagle mam ja "wyciszona", nie moge sobie zmienic tak jak w innych tv no na obraz rozciagniety, panoramiczny czy oryginalny. Np Netflix wyswietla glownie filmy i seriale chyba w 16:9 i mam duze 2 pasy od gory i od dolu po +/- 8 cm, i nie mam mozliwosci rozciagniecia tego na caly ekran (nawet kosztem przyciecia bokow)

Cos sie da z tym zrobic ?
Cześć,
Format obrazu działa na kanałach z anteny, z USB oraz ze źródła HDMI. Nie ma możliwości zmiany formatu obrazu przy korzystaniu z aplikacji.
 

aros850

New member
55oled706 na gwarancji - 1 martwy piksel (czarny na każdym kolorze) macie jakieś doświadczenia z Philipsem od ilu martwych pikseli uwzględniają gwarancję?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Musisz zgłosić - każdego traktują indywidualnie.
A gdzie jest na ekranie , w jakim miejscu.
Widoczny jest z jakiej odległości ?
 

aros850

New member
Mniej więcej środek wysokości około 20 cm od lewej krawędzi. Widoczny do odległości około 1.5m na jasnym tle więc nie ma tragedii ale świadomość pozostaje
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Mniej więcej środek wysokości około 20 cm od lewej krawędzi. Widoczny do odległości około 1.5m na jasnym tle więc nie ma tragedii ale świadomość pozostaje
Cześć,
Tutaj proponowałbym kontakt bezpośrednio z infolinia Philipsa. oni pewnie będą w stanie powiedzieć co dalej z tym robić. Wszystko zależy jakie producent ma normy i co akceptuje jako mieszczące się w specyfikacji, a co jako usterkę. Trzeba dopytać u nich.
 
Do góry