Philips TV 2021: telewizory OLED706 z Android TV 10, P5 Generation 5 z AI, HDMI 2.1 i Ambilight 3

buldoggg

Member
Bez reklam
cześć,mam głupie pytanie, czy da się np podłączyć subwoofer bezprzewodowy do telewizora philips ? chodzi mi o połączenie bezpośrednie (tylko sam subwoofer np jbl)
 

fiszrek

New member
buldoggg można o ile obsługuje "dts play-fi"- jest w instrukcji obsługi tego TV.

Odnośnie asystenta to dziwne, że u Ciebie Piwek80 nie słychać go wcale, spidziewałbym się, że działa tak samo jak u mnie czyli ciszej. Pytanie jak to sprawdzałeś bo asystent nie zawsze odpowiada, tylko czasem wyświetla wyniki. Na pewno odpowiada na pytania o pogodzie, godzinie, kawały itp.
 

fiszrek

New member
Zauważyłem kolejny problem po aktualizacji do ...248 tzn. już po raz 4 od aktualizacji musiałem zrestartować tv bo nie reagował na zmianę głośności (TV odbierał sygnał z pilota - migająca czerwona dioda na TV, a belka głośności nie pojawiała się i TV nie zmieniał głośności). Dajcie znać czy też napotkaliście takie problemy.

Odnośnie głośności Asystenta na infolinii poradzono mi wyłączyć TV na noc i wyjąć baterie z pilota, nawet nie zapytali o model TV :) Oczywiście nic to nie dało, czego się spodziewałem bo problem tkwi w Software.

Będę dalej eskalował bo jak widać znalazł się kolejny babol w software odnośnie zmiany głośności i konieczności resetu TV.
 

buldoggg

Member
Bez reklam
u mnie wszystko okej po aktualizacji ale od sporego czasu mam problem z ustawieniem płynności przez telewizor, używam aplikacji np netflix,apple tv,hbo max i czasem jest tak że upłynniacz obrazu nie działa i nie reaguje na zmiane ustawień (mam ustawione na średnie) ktoś ma lub miał taki problem ?
 

Michnik30

Member
Zauważyłem kolejny problem po aktualizacji do ...248 tzn. już po raz 4 od aktualizacji musiałem zrestartować tv bo nie reagował na zmianę głośności (TV odbierał sygnał z pilota - migająca czerwona dioda na TV, a belka głośności nie pojawiała się i TV nie zmieniał głośności). Dajcie znać czy też napotkaliście takie problemy.

Odnośnie głośności Asystenta na infolinii poradzono mi wyłączyć TV na noc i wyjąć baterie z pilota, nawet nie zapytali o model TV :) Oczywiście nic to nie dało, czego się spodziewałem bo problem tkwi w Software.

Będę dalej eskalował bo jak widać znalazł się kolejny babol w software odnośnie zmiany głośności i konieczności resetu TV.
U mnie dokładnie to samo.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jest nowy software, który to naprawia. Na razie w wersji testowej, ale możemy wysłać bezpośrednio na TV klienta.
Potrzebny numer seryjny, to będzie wysłany nowy soft.
Proszę numery seryjne na PW.
 

djrzz

Member
Do czego są potrzebne numery seryjne? Z tego co mi wiadomo to do wgrania odpowiedniego software jest potrzebny jedynie model telewizora.
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Kolego drogi jeżeli chcesz sam sobie wgrać to tak, ściągasz soft ppd dany model i ładujesz. Natomiast tutaj chodzi o to że philips ma to zrobić OTA konkretnie na daną sztukę, a żeby wysłać na daną sztukę to trzeba móc ją jakoś zidentyfikować. Kiki napisał że soft jest w wersji testowej więc nie wyślą go wszystkim tylko tym którzy chcą i się na to zgadzają.
 

kola01

Well-known member
Bez reklam
Pewnie po to, żeby później plik firmware'u nie krążył po necie :)
Swoją drogą, w NVIDII Shield TV tak samo się dostaje firmware beta. Na dedykowanej stronie trzeba wkleić nr seryjny swojej Nvidii i w ciągu 24h dostanie ona przez OTA aktualizację.
Bardzo wygodne rozwiązanie. Wszystko samo się dzieje.
 

Piwek80

Member
Ma ktoś problemy z zawieszaniem się telewizora? U mnie głównie problem występuje na netflixie, zazwyczaj pomaga tylko wyciągnięcie wtyczki z gniazdka.
 

kola01

Well-known member
Bez reklam
Mój OLED807 (sprzętowo ta sama platforma co 706) często sam nagle i bez żadnego komunikatu przechodzi w standby. Jakby go ktoś po prostu wyłączył pilotem. Po ponownym włączeniu wszystko działa jak gdyby nigdy nic. Też tak macie?
 

fiszrek

New member
Nie zauważyłem nic takiego u siebie. Sprawdź czy ktoś nie wyłącza TV z poziomu telefonu, czy tv nie przechodzi w stan uśpienia, zrób test czy dzieje się to w regularnych odstępach czasu.
 

kola01

Well-known member
Bez reklam
TV usypia mi się nieregularnie, w różnych odstępach czasu od włączenia. Wczoraj mi się wyłączył w nocy po niecałej godz. oglądania filmu na Disney. W tym czasie w pokoju było ciemno, rolety spuszczone, rodzina śpi w innym pomieszczeniu a ja nawet pilota nie miałem w ręce.... i nagle jak gdyby nigdy nic, TV przeszedł w standby. Mam tak średnio co drugi dzień.
 
Do góry