Philips PUS8807 Telewizor LED The One, od 43'' do 86'', 120 Hz, Ambilight 3, HDR Dolby Vision/HDR10+, HDMI 2.1, Android 11…

conqest

Well-known member
Bez reklam
Miałem podobno sytuację i chcieli pismo serwisu... Zresztą tu chodzi o podświetlenie więc to nie stało się z dnia na dzień tylko zapewne takie było o zakupu... Prezentacja sklepowa??? Heh
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Sorry ale to bzdura... sklep posiłkuję sie opinia serwisu. Myślisz że sklep każdą rękojmię rozpatruje pozytywnie? Odeslą tv do serwisu tam odpiszą to samo co kolega już dostał i tyle. Sklep tv odda jako sprzęt wolny od wad.
 

luck76

Well-known member
Ja załatwiłem, dostałem zwrot kasy. Tylko chodzi mi o to że pomimo rękojmi potrzebna była ekspertyza serwisu.
Mogą sobie wysyłać nawet do fabryki :) fakt jest taki, że przez rok od zakupu produktu mamy domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. Jeśli sprzedawca chciałby odrzucić naszą reklamację musi udowodnić, ze przyczyniliśmy się do uszkodzenia produktu. Zgłaszasz to jako uszkodzenie a nie jako urodę tv :) mówisz, że na demówkach w sklepie nie było, że oglądałeś tylko w dzień i że dopiero wieczorem zauważyłeś :) bo tak musiało być, prawda? Dziecko, czy żona Nie mogły na to zwrócić podczas oglądania wcześniej wieczorami :)
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Jasne ok tak jest to domniemanie i sam tak uzasadniałem pisząc do ME, tyle tylko że chyba nie wiesz jak jest w rzeczywistości. Nawet tutaj na forum było opisywanych wiele sytuacji odmownych i takie jest życie... "wszystko jest zgodne ze specyfikacją", "wszystko jest zgodne z tchonogią wykonania danego panelu" kiedyś ktoś opisywał tu nawet że poszedł do rzecznika praw konsumenta i też nic nie wskórał... Są sytuacje że komuś się faktycznie uda a są że nie i tyle... Oczywiście próba nie strzelba więc niech kolega próbuje a nóż...
 

luck76

Well-known member
Jasne ok tak jest to domniemanie i sam tak uzasadniałem pisząc do ME, tyle tylko że chyba nie wiesz jak jest w rzeczywistości. Nawet tutaj na forum było opisywanych wiele sytuacji odmownych i takie jest życie... "wszystko jest zgodne ze specyfikacją", "wszystko jest zgodne z tchonogią wykonania danego panelu" kiedyś ktoś opisywał tu nawet że poszedł do rzecznika praw konsumenta i też nic nie wskórał... Są sytuacje że komuś się faktycznie uda a są że nie i tyle... Oczywiście próba nie strzelba więc niech kolega próbuje a nóż...
Naturalnie, jeśli przyjdziesz i powiesz, że coś się Tobie nie podoba, to usłyszysz. Nie dziwię się, w końcu nie jest to w interesie sprzedawcy, jeśli nie masz z nim relacji. Trzeba zacząć od przedstawienia sprzedawcy faktów - bo w końcu kupując nic nie wskazywało na to, że tak się sprawował inaczej niż zachwala to sprzedawca czy producent, na przykład: PHILIPS PUS8807 zauroczy Cię głębią kolorów, bogatym kontrastem, a także jasnościami i czerniami w pełni odzwierciedlającymi zamierzenia twórców (strona jednego z elektromarketów) albo Zobacz obraz, który reżyser chciał Ci pokazać (strona Philipsa).Czy nocna czerń na tym telewizorze odzwierciedla zamierzenia twórców albo przedstawia obraz który chciał nam pokazać reżyser? Takie reklamacje zawsze składa się na piśmie, z pisemnym potwierdzeniem przez sprzedawcę i zawsze z rękojmi. Dobrze w piśmie poprosił o odpowiedź i podkreślić, że kopia pisma i odpowiedzi trafi do UOKiK w przypadku odmowy.
 

jaro1972

New member
Cześć,
Właśnie dzisiaj odebrałem ze sklepu 55PUS8857, na tą chwilę wszystko wygląda super, pozostaje jeszcze zabawa z ustawieniami obrazu. Mam pytanie odnośnie Klubu HDTV, nie działają linki z aktywacją, czy jest możliwość innej aktywacji?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
KLub po przenosinach jeszcze nie działa.
Do czasu jak się pojawi , wszyscy są traktowani jak niebiescy.
Podaj proszę maila to Ci wyślę ustawienia.
 

Rafał91

New member
Witam. Ja jestem posiadaczem również modelu 43PUS8857. Czy dało by radę dostać na email jakieś dobre ustawienia?. Głównie pod filmy/TV. Konsoli nie używam. Nie wiem jak ustawić dokładnie RUCH (motion) - czasami mam wrażenie jak by film klatkował. Jest ktoś w stanie pomóc? Byłbym bardzo wdzięczny.

pienkosrafal1@gmail.com

Dziękuję.
 
Ostatnia edycja:
Do góry