Jasne ok tak jest to domniemanie i sam tak uzasadniałem pisząc do ME, tyle tylko że chyba nie wiesz jak jest w rzeczywistości. Nawet tutaj na forum było opisywanych wiele sytuacji odmownych i takie jest życie... "wszystko jest zgodne ze specyfikacją", "wszystko jest zgodne z tchonogią wykonania danego panelu" kiedyś ktoś opisywał tu nawet że poszedł do rzecznika praw konsumenta i też nic nie wskórał... Są sytuacje że komuś się faktycznie uda a są że nie i tyle... Oczywiście próba nie strzelba więc niech kolega próbuje a nóż...
Naturalnie, jeśli przyjdziesz i powiesz, że coś się Tobie nie podoba, to usłyszysz. Nie dziwię się, w końcu nie jest to w interesie sprzedawcy, jeśli nie masz z nim relacji. Trzeba zacząć od przedstawienia sprzedawcy faktów - bo w końcu kupując nic nie wskazywało na to, że tak się sprawował inaczej niż zachwala to sprzedawca czy producent, na przykład: PHILIPS
PUS8807 zauroczy Cię głębią kolorów, bogatym kontrastem, a także jasnościami i czerniami w pełni odzwierciedlającymi zamierzenia twórców (strona jednego z elektromarketów) albo
Zobacz obraz, który reżyser chciał Ci pokazać (strona Philipsa).Czy nocna czerń na tym telewizorze odzwierciedla zamierzenia twórców albo przedstawia obraz który chciał nam pokazać reżyser? Takie reklamacje zawsze składa się na piśmie, z pisemnym potwierdzeniem przez sprzedawcę i zawsze z rękojmi. Dobrze w piśmie poprosił o odpowiedź i podkreślić, że kopia pisma i odpowiedzi trafi do UOKiK w przypadku odmowy.