Szkoda ze takie własnie niepochlebne opinie na temat tego tv i serwisu na strone formatu A4 piszą ci go podobno nie mają moze im sie przysniło: Cytuje :Witam
Minęło 18 dni od zgłoszenia moich problemów do firmy Philips przez ich oficjalny serwis i do tej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na zadane pytania a było ich sporo.
W międzyczasie wysłałem 3 maile z tym samym zapytaniem do Pana Piotra Heroda - który z tego co wiem jest tzw. "Guru" w Philipsie i też niestety nie raczył mi nic odpisać
Wszyscy pisali, że Philips to masakra jeżeli chodzi o obsługę klienta ale mimo złych doświadczeń z tą firmą w przeszłości ponownie kupiłem u Nich TV przez Ambilight, który w modelu POS 9002 jest moim zdaniem lekko skopany (świeci na sufit). Myślałem, że może coś się poprawiło ale jest jeszcze gorzej!
Klient, który kupił ich flagowy Tv na rok 2017 nie może się od 3 tygodni doprosić o jakąkolwiek informację.
Na forum Philipsupportforum jest wielu użytkowników, którzy zgłaszają wszelakie problemy i nikt z obsługi Philipsa nic nie odpowiada...po co w ogóle to forum?!
Nie rozumiem jak TV za 9000 zł może nie radzić sobie z płynnym odtwarzaniem plików 4K HDR HEVC - praktycznie wszystkie co sekundę gubią kilkadziesiąt klatek. Nie działa też dobrze passthrough dźwięku do amplitunera. Czasami dźwięk po prostu zanika. Jedyny odtwarzacz, który radzi sobie z tymi plikami to MX Player HW+ ale ma problem z dźwiekiem DD i DTS.
Brak 4k HDR i HLG na Youtubie to też porażka. Do czego zatem to HLG i HDR skoro nie działa na najpopularniejszym serwisie na świecie?
W przeciągu miesiąca TV zrestartował mi się już z 5 razy. Wczoraj przy włączeniu zgubił wszystkie kanały z Karty CI+ UPC i musiałem instalować od nowa.
Android raz działa naprawdę nieźle a czasami nie da się nic praktycznie zrobić i trzeba restartować.
Brak aplikacji Amazon Prime a ta co jest dostępna również zacina przy filmach 4k HDR!
Wbudowana funkcja chromecast w tym TV nie działa w 4K - zacina!
Filmy 4K 60kl/s z Youtuba też nie działają płynnie!
Obraz super - tu nie ma zastrzeżeń.
Jak ktoś kupił ten TV tylko do oglądania TV i podstawowych funkcji to powinien być zadowolony ale jak ma się trochę większe wymagania to póki co nie będzie. Liczę, że aktualiazacja do androida 7.1.2 wszystko naprawi.
Pewno hejter

taka opinia jest niemozliwa...