Żywot mojego PHILIPS OLED55POS9002 dobiegł końca, po niecałych 4 latach miałem liczne wypalenia pikseli, logo w rogu i duże paski na dole (z kanałów informacyjnych, grania na konsoli). Właśnie jestem po pozytywnej decyzji Ubezpieczyciela Ergo Hestia, u którego miałem ubezpieczenie 5lat na sprzęt zakupiony w z euro rtv agd. Zgłoszona awaria - wypalenie pikseli w matrycy OLED telewizora philips. Otrzymałem TV zastępczy w ciągu dwóch dni, a po ok 3 tygodniach, wydali decyzję, iż wypłacą odszkodowanie sklepowi, w którym zakupiłem swój telewizor, mam wybrać nowy model TV i go odebrać. Tyle w temacie, gdyby tego nie zrobili, to zgłaszam do rzecznika lub dalej sąd ale czytałem dziesiątki interwencji z 2016-2020 u Rzecznika Finansów odnośnie różnych odmów wypłat, gdzie ubezpieczyciele próbowali oszukiwać i przegrywali sprawy.
Wydaje mi się, iż wypalenie to awaria TV, która nie powinna mieć miejsca dlatego też ubezpieczyciel na drodze sądowej byłby na straconej pozycji. Zgłaszajcie to bo warto i dobrze czytajcie OWU, gdzie pisze ile jest czasu na zgłoszenie usterki itd.
Mam teraz dylemat co wybrać dalej, czy nowszy model i ryzykować kolejnymi wypaleniami, czy może miniled? Co doradzicie?