Panasonic PV/PX60/600-problemy z kolorami

metria

New member
kredek napisał:
Dżizysss.. metria - no pewnie, że niezgodność i gwarancja są NIEZALEŻNE. Ale nie mozna zmieniać zdania W TRAKCIE - jak się zgłosiło z tyt. gwarancji i nagle zmieniamy zdanie, że reklamacja była z tyt. niezgodności! Jak sobie to wyobrażasz?!? Fajnie byłoby, ale to nieprawda - bo np. primo: zgłoszenie z tyt. gwarancji idzie do serwisu. A z tyt. niezgodności - do sprzedawcy. Ty naprawdę jesteś prawnikiem?:p :bober:
Secundo - ja bym się cieszył: zgłaszam z tyt. gwarancji, mija 14 dni i piszę pismo, że zmieniam na niezgodność i że... nie było odpowiedzi w ciągu 14 dni.:bober: :smile: A łyżka na to "niemożliwe"....:D
Wydaje mi się, że nie czytałeś do konca tego co napisałem - bo odpowiadasz jakby... obok, jednocześnie zaprzeczając temu, czego nie doczytałeś.
I NIE MY decydujemy z tyt. niezgodności co chcemy - to skrajnie niedopuszczalne uproszczenie. Owszem, prawo żądać mamy. Ale to do sprzedawcy należy decyzja - jeśli odpowie w terminie, to może wbrew żądaniu np. naprawiać. Chyba że się spóźni - wtedy, TYLKO WTEDY musi się zastosować do naszego żądania!:eek:

Poza tym dla mnie to NIE jest dyskusja teoretyczna - praktykę mam dużą. Nie wstydzę się reklamacji, jeśli to usterka - w przeciwieństwie do dużej części moich rodaków.:(
I jeszcze - co do terminu: jak pisałem - markety już się na tym poznały (choć zdarza się "zapomnieć"). Natomiast zwykłe sklepy z niezgodności i tak wysyłają do serwisu z gwarancji i... często zapominają, bo terminy "serwisowe" często są dłuższe niż te 14 dni kalendarzowych.

Pozdrawiam.
Praktyk Kredek:D

Chodziło mi o to, że możesz sam zdecydować z jakich uprawnień skorzystać, a nie jak sugerowała Twoja jednoznaczna wypowiedź że jak jedno to już drugie nie:!: Poza tym jak najbardziej sobie wyobrażam systuację zmiany żądania "w trakcie" - mogą to być dwie proste sytuacje:
1. zgłosiłeś wadę do serwisu (producenta:!:) w ramach gwarancji, a serwis naprawy nie wykona (albo wykona tyle że bez oczekiwanego efektu;)). Odbierasz wtedy tv i możesz wystąpić do sprzedawcy :)!:) z żądaniem wynikającym z niezgodności sprzedanego towaru z umową (zostawiając producenta "w spokoju")
2. skierowałeś swoje żądania do sprzedawcy (niezgodność towaru z umową) ale zanim rozpatrzył on swoją reklamację, zmieniasz zdanie i oświadczasz sprzedawcy, że chcesz naprawić tv w ramach gwarancji producenta :)!:)(najczęściej sprzedawca przyjmuje towar do naprawy gwarancyjnej w imieniu producenta). Myśle że w takim przypadku, to sprzedawca by się nawet ucieszył;)

Nie do końca prawdziwe jest również, Twoje twierdzenie ,że sprzedawca decyduje co zrobić z reklamowanym przez nas tv. Owszem może go naprawić bez względu na treeść naszego żądania, ale takie prawo sprzedawcy przysługuje tylko jeden raz. Gdyby nie udało mu się naprawić zgłaszanej przez nas wady, to za drugi razem nie może odmówić naszemu żądaniu.

Ps. nie musisz od razu negować czyjeś wiedzy, żeby uzasadnić swoje twierdzenia. Wydaje mi się że po to jest to forum, żeby wymieniać swoje poglądy i czegoś się nauczyć a nie udowadniać że jest się wszystkowiedzącym... praktykiem

respect:cool:
 
J

Judash

Guest
metria napisał:
Chodziło mi o to, że możesz sam zdecydować z jakich uprawnień skorzystać, a nie jak sugerowała Twoja jednoznaczna wypowiedź że jak jedno to już drugie nie:!: Poza tym jak najbardziej sobie wyobrażam systuację zmiany żądania "w trakcie" - mogą to być dwie proste sytuacje:
1. zgłosiłeś wadę do serwisu (producenta:!:) w ramach gwarancji, a serwis naprawy nie wykona (albo wykona tyle że bez oczekiwanego efektu;)). Odbierasz wtedy tv i możesz wystąpić do sprzedawcy :)!:) z żądaniem wynikającym z niezgodności sprzedanego towaru z umową (zostawiając producenta "w spokoju")
2. skierowałeś swoje żądania do sprzedawcy (niezgodność towaru z umową) ale zanim rozpatrzył on swoją reklamację, zmieniasz zdanie i oświadczasz sprzedawcy, że chcesz naprawić tv w ramach gwarancji producenta :)!:)(najczęściej sprzedawca przyjmuje towar do naprawy gwarancyjnej w imieniu producenta). Myśle że w takim przypadku, to sprzedawca by się nawet ucieszył;)

Nie do końca prawdziwe jest również, Twoje twierdzenie ,że sprzedawca decyduje co zrobić z reklamowanym przez nas tv. Owszem może go naprawić bez względu na treeść naszego żądania, ale takie prawo sprzedawcy przysługuje tylko jeden raz. Gdyby nie udało mu się naprawić zgłaszanej przez nas wady, to za drugi razem nie może odmówić naszemu żądaniu.

Ps. nie musisz od razu negować czyjeś wiedzy, żeby uzasadnić swoje twierdzenia. Wydaje mi się że po to jest to forum, żeby wymieniać swoje poglądy i czegoś się nauczyć a nie udowadniać że jest się wszystkowiedzącym... praktykiem

respect:cool:

Racja, racja.....tylko Kredek ma racje, nikt wicej nie moze ;).
 

kredek

New member
metria napisał:
Chodziło mi o to, że możesz sam zdecydować z jakich uprawnień skorzystać, a nie jak sugerowała Twoja jednoznaczna wypowiedź że jak jedno to już drugie nie:!: Poza tym jak najbardziej sobie wyobrażam systuację zmiany żądania "w trakcie" - mogą to być dwie proste sytuacje:
1. zgłosiłeś wadę do serwisu (producenta:!:) w ramach gwarancji, a serwis naprawy nie wykona (albo wykona tyle że bez oczekiwanego efektu;)). Odbierasz wtedy tv i możesz wystąpić do sprzedawcy :)!:) z żądaniem wynikającym z niezgodności sprzedanego towaru z umową (zostawiając producenta "w spokoju")
2. skierowałeś swoje żądania do sprzedawcy (niezgodność towaru z umową) ale zanim rozpatrzył on swoją reklamację, zmieniasz zdanie i oświadczasz sprzedawcy, że chcesz naprawić tv w ramach gwarancji producenta :)!:)(najczęściej sprzedawca przyjmuje towar do naprawy gwarancyjnej w imieniu producenta). Myśle że w takim przypadku, to sprzedawca by się nawet ucieszył;)

Nie do końca prawdziwe jest również, Twoje twierdzenie ,że sprzedawca decyduje co zrobić z reklamowanym przez nas tv. Owszem może go naprawić bez względu na treeść naszego żądania, ale takie prawo sprzedawcy przysługuje tylko jeden raz. Gdyby nie udało mu się naprawić zgłaszanej przez nas wady, to za drugi razem nie może odmówić naszemu żądaniu.

Ps. nie musisz od razu negować czyjeś wiedzy, żeby uzasadnić swoje twierdzenia. Wydaje mi się że po to jest to forum, żeby wymieniać swoje poglądy i czegoś się nauczyć a nie udowadniać że jest się wszystkowiedzącym... praktykiem

respect:cool:

Bzdura - nie neguję. Problem w tym, że zawsze odpowiadasz "obok" - np. że - po zanegowaniu przeze mnie - sprzedawca MOŻE naprawić wbrew naszemu żądaniu - ale... i tutaj zmieniasz temat (sic!), bo pisanie o drugiej naprawie już NIE jest tym samym - i piszesz, że za drugim razem nie może.
A to już jest zupełnie co innego - ja nie piszę o "drugim razie", kiedy sprzęt znowu się psuje. Mieszasz.
I nic nie neguję.
Wycofać pismo od sprzedawcy czy z serwisu, owszem można, wszystko można - ale JAK ten ktoś się ZGODZI wycofać pismo. A to już nie musi - operujmy językiem prawa co można a co musi. Bo kwestia uznaniowa to zupełnie inna kwestia.

A jak serwis nie naprawi z naprawy gwarancyjnej, to na to są konkretne punkty w... gwarancji. A nie że "odwidziało" ci się. Poczytaj gwarancję Panasonica - tam jest wszystko opisane punkt po punkcie co i jak.
BTW - chroń mnie Boże przed takim prawnikiem.:D
EOT. Nie będę odpowiadał na dalsze Twoje zaczepki w tym temacie. Niech każdy zostanie przy swoim. Ty przy teorii.
Ja przy teorii popartej praktyką.:D
 

metria

New member
Wobraź sobie, że wszystko co napisłem to właśnie teoria wynikająca z praktyki;) i dlatego różne moga być warianty, które starałem Ci się przedstawić. Szkoda że nie masz ochoty tego zrozumieć...
Swoją drogą, to dobrze (głównie dla sprzedawców :p) że Panasanonic Polska ma tak wiernych czytelników gwarancji, którzy tylko w jej postanowieniach szukają rozwiązania swoich problemów.
 
J

Judash

Guest
Buhaha....w koncu wszechwiedzacy Kredek czyta wszystko ze zrozumiemiem, tylko pojac nie moze:p:D:eek:
 

Golgota

New member
Romanoff napisał:
Skoro nie widzisz to tym lepiej dla Ciebie. Ja widze doskonale wymienione przez RoMi'ego defekty w obrazie. Wcale nie trzeba sie specjalnie przyglądać,ale każdy ma inną wrażliwość na widziany obraz(dlatego Ty nie widzisz). Szczerze powiedziawszy to już dawno temu(czytaj-ponad pół roku temu ) zauważyłem podobne "rarytasy"w momencie kiedy widziałem stojące obok siebie 42pv60 i Hitachi PD7A10(7200).Tam gdzie Hitachi błyszczał wyświetlaną paletą barw i odcieni kolorów(procesor Picture Master), tam Panasonic niestety bardzo mocno odstawał.
Pozdrawiam


Witam
No szczerze mówiąc na tych twoich zdjęciach można w ogóle się zniechęcić do oglądania TV
Jakość okropna i jak ty chcesz pokazać niedoskonałości obrazu w TV
:?: :smile:
 

Marcello14

New member
Witam,
w zeszlym tygodniu zadzwonilem do Panasonic Polska aby dowiedziec sie jak sie maja sprawy. Odpowiedzieli mi, ze jest juz gotowa aktualizacja software'y rozwiazujaca nasz problem. Dzisiaj byl u mnie serwis - po przeprowadzeniu modyfikacji problem ustapil!!!:D
 

kredek

New member
Marcello14 napisał:
Witam,
w zeszlym tygodniu zadzwonilem do Panasonic Polska aby dowiedziec sie jak sie maja sprawy. Odpowiedzieli mi, ze jest juz gotowa aktualizacja software'y rozwiazujaca nasz problem. Dzisiaj byl u mnie serwis - po przeprowadzeniu modyfikacji problem ustapil!!!:D

W domu zrobili? Wymienili Ci moduł w domu???:eek: Rozebrali całą plazmę przy Tobie czy co?
Sprecyzuj proszę. I potwierdź, że węży nie ma, jeśli nie ma.:D
 

Marcello14

New member
Tak przyjechali i zamontowali modul z nowym software'm (z tego co powiedzial serwisant to niebawem nie bedzie potrzeby wymiany modulu - wystarczy update z poziomu notebook'a). Probelem moim zdaniem rozwiazany. A propos uslugi w domu zaznaczam, ze jestem z W-wy wiec moze dlatego plazma nie byla przewozona do serwisu.
 

kredek

New member
Marcello14 napisał:
Tak przyjechali i zamontowali modul z nowym software'm (z tego co powiedzial serwisant to niebawem nie bedzie potrzeby wymiany modulu - wystarczy update z poziomu notebook'a). Probelem moim zdaniem rozwiazany. A propos uslugi w domu zaznaczam, ze jestem z W-wy wiec moze dlatego plazma nie byla przewozona do serwisu.

Qfa... a myślałem, że będę pierwszy.:p Dziś zabrali plazmę do serwisu.
Niestety absolutnie NIE CHCIELI wymieniać na miejscu.:x Mimo wcześniejszych obietnic - no ale nic... czekam aż zwrócą, miejmy nadzieję, że sprawną w pełni (że zwierzaki "se wezmą").:D :bober:

Taką dużą "płytę główną" zwaną modułem Ci wymienili?
Co do tego "notebooka" to fajnie, ale... gdzie oni niby go chcą podłączyć? Chyba że gdzieś w środku TV...

Czy mógłbyś zapodać wersje softu z menu serwisowego po wymianie oraz czy ilość godzin się zmieniła?
 
Ostatnia edycja:

SoD HD

New member
Auchan - Th42pv60eh

Witam wszystkich.
Od jakiegoś czasu śledzę ten wątek i zastanawiam się z kąd wynika tak duży spadek cen tych plazm?
Otóż w tamtym tygodniu, Auchan w Piasecznie, sprzedawał TH42PV60EH po 3300 zł (słownie trzy tysiące trzysta).Niestety spóźniłem się:(.Mój kumpel kupił i włąśnie wczoraj go oglądąłem i na pierwszy żut oka wężyków nie było.Ale to jeszcze muszę przepatrzeć.NA pytanie w Auchan dlaczego taka cena dowiedzieliśmy się że panasonic opóścił cenę prawie o 2tys i Auchan wysprzedał ostatnie 6 sztuk jakie miał na magazynie.
Skoro tak to może wszędzie stanieje?????.Czy ma ktoś na to jakieś wytłumaczenie??.Pozdrawiam wszystkich pansów.:D.
 

AdaMo71

New member
Marcello14 napisał:
Tak przyjechali i zamontowali modul z nowym software'm (z tego co powiedzial serwisant to niebawem nie bedzie potrzeby wymiany modulu - wystarczy update z poziomu notebook'a). Probelem moim zdaniem rozwiazany. A propos uslugi w domu zaznaczam, ze jestem z W-wy wiec moze dlatego plazma nie byla przewozona do serwisu.


Witam
No nareszcie jest ten soft, mozna spokojnie oddać plazmę do serwisu.
Dadzą szczepionkę na tego gada i będzie po sprawie.
Gożej będzie jak tylko w Wawie będą to robić, bo ja u siebie raczej nie uświadcze serwisantów:rolleyes:. No to mamy dobrą wiadomość na powitanie wiosny, gady się budzą i się cholernie zdziwią :D, że znikną z plazemek hihi.

Narka
 

kredek

New member
AdaMo71 napisał:
Witam
No nareszcie jest ten soft, mozna spokojnie oddać plazmę do serwisu.
Dadzą szczepionkę na tego gada i będzie po sprawie.
Gożej będzie jak tylko w Wawie będą to robić, bo ja u siebie raczej nie uświadcze serwisantów:rolleyes:. No to mamy dobrą wiadomość na powitanie wiosny, gady się budzą i się cholernie zdziwią :D, że znikną z plazemek hihi.

Narka

Ja nie mieszkam w W-wie. Gdyby nie to, że "nie mieli czasu" u mnie w serwisie to już bym miał wymieniony.
A teraz wzięli i "będą testować", tak jakby było co do testowania - ponoć na okoliczność zwisów. Że będą - przed wymianą - próbować "wywołać zwis". A niby jak - ktoś wie?!?
Ech... to się nazywa niepotrzebne komplikowanie prostej sprawy, tym bardziej że węże też mam a i na to i na to pomaga (ponoć) wymiana modułu/softu.
 

dyzio

Member
SoD HD napisał:
Witam wszystkich.
...
Otóż w tamtym tygodniu, Auchan w Piasecznie, sprzedawał TH42PV60EH po 3300 zł (słownie trzy tysiące trzysta...

A jestes pewien ze to PV60 a nie PA60?
Tak z ciekawosci pytam bo obnizka faktycznie spora by byla.
 

dab9

New member
Marcello14 napisał:
Tak przyjechali i zamontowali modul z nowym software'm (z tego co powiedzial serwisant to niebawem nie bedzie potrzeby wymiany modulu - wystarczy update z poziomu notebook'a). Probelem moim zdaniem rozwiazany. A propos uslugi w domu zaznaczam, ze jestem z W-wy wiec moze dlatego plazma nie byla przewozona do serwisu.
DZiwne bo jak u mnie byli to nawet na wymiane bezpieczników zabrali na serwis,a miał być wyminiony moduł bo tak myśleli i powiedzieli że moduł tylko na serwisie,bo po wymianie muszą całą elektronikę w środku skonfigurować.podaj numer softu
 

SoD HD

New member
dyzio napisał:
A jestes pewien ze to PV60 a nie PA60?
Tak z ciekawosci pytam bo obnizka faktycznie spora by byla.

Jestem pewien na 100%:) to jest PV!!. Z reszta już testowaliśmy na N DiscoveryHD, wygląda super!!.
 

kredek

New member
dab9 napisał:
DZiwne bo jak u mnie byli to nawet na wymiane bezpieczników zabrali na serwis,a miał być wyminiony moduł bo tak myśleli i powiedzieli że moduł tylko na serwisie,bo po wymianie muszą całą elektronikę w środku skonfigurować.podaj numer softu

Ale elektronikę to się chyba konfiguruje w menu serwisowym - nawet z instrukcją obsługi każdy dostał taką tabelkę co się w którą pozycję wpisuje.
Z drugiej strony - nie odzywa się, nie odpowiada: może faktycznie dziwne...
 

klaus71

New member
Bez reklam
a czy ktoś z Poznania orientuje się czy w ich serwisie na poznań
(firma SONTRONIC) można zrobić wymianę płytki, aktualizację softu?
 
Do góry