Panasonic PV/PX60/600-problemy z kolorami

kredek

New member
Judash napisał:
To nie sa puste slowa moje, tylko opinie innych uzytkownikow!.Fakt jest taki, ze trafil ci sie gniot i szlak cie trafia, iz inni tego nie maja.Puste to twoje slowa.

Izzziii... nie pluj tak, bo nie ma ku temu najmniejszego powodu.:D I naucz się pisać po polsku a nie "po polskiemu": szlag się pisze a nie szlag: co to takiego?:confused: :p
To primo.
A secundo - jakbyś czytał uważniej, to byś wiedział, nie musiałbym powtarzać, ale dla ciebie zrobię wyjątek:
Jeśli bym był niezadowolony z TV, reklamację złożyłbym z tyt. niezgodności (wiem, wiem.... przecież nie wiesz co to takiego:mrgreen: ) i dawno z kasą w kieszeni kupowałbym inny model innej firmy.
Ale ja tak nie chcę - jestem Panem swojego życia.
I jeszcze: z mojej strony do ciebie, jako że nie umiesz nie tylko konstruktywnie ale JAKKOLWIEK dyskutować, póki co - EOT.:krol:
papa...:D
 
J

Judash

Guest
Pewnie, jak brak argumentow to najlepiej wytknac komus bledy i osmieszyc.
 

adambe

Member
kredek napisał:
To IMHO masz uszkodzone np. wejście Euro - powinno być (i u mnie jest) IDENTYCZNIE na 1 i 3 (RGB).

Też podejrzewam,że wejście scart 1 jest u mnie uszkodzone. Ale podobną wadę zauważyłem u mojego kolegi w PV 600 i może warto wypróbować inne wejścia. Może pomoże.
 

bochan50

New member
uszkodzone eurozlacze

Czesc
Pare miesiecy temu tez myslalem, ze mam euro uszkodzone, dzwonilem do serwisu i gosc mi wyjasnil, ze mam dwukrotnie przycisnac (lub przytrzymac - juz nie pamietam) przycisk przypozadkowany dla danego eurozlacza - raz sa kolory a raz nie ma, musicie poprobowac
Czasem warto zdzwonic do serwisu......
pozdrowienia
 

kredek

New member
bochan50 napisał:
Czesc
Pare miesiecy temu tez myslalem, ze mam euro uszkodzone, dzwonilem do serwisu i gosc mi wyjasnil, ze mam dwukrotnie przycisnac (lub przytrzymac - juz nie pamietam) przycisk przypozadkowany dla danego eurozlacza - raz sa kolory a raz nie ma, musicie poprobowac
Czasem warto zdzwonic do serwisu......
pozdrowienia

Hihi...! Warto to przede wszystkim - Kolegi to też się tyczy - czytać instrukcję zakupionego sprzętu!:hmm: :mrgreen: :-D
Jak komuś odpowiadam, że np. "może ma uszkodzone wejście euro", to z góry zakładam, że instrukcję CZYTAŁ a tutaj okazuje się, że... niekoniecznie.:hmm: :-D
To faktycznie - jak komuś dziwnym trafem na AV3 idzie "gorzej" to może po prostu ma nie RGB tylko S-Video włączone na tym wejściu... hihi!:mrgreen:
POLACY DRODZY!
Czytać instrukcję to nie jest wstyd! Ja jestem po Technikum Elektronicznym (między innymi) a instrukcję, ot tak na wszelki wypadek... CZYTAM. I nie czuję się z tym źle - wychodzę bowiem z założenia, że zawsze można się czegoś nauczyć. Korona nikomu nie spadnie jak przeczyta.:krol: :mrgreen:
 

robboj

New member
wlasnie , skoro nie odrozniaja sygnalu s-video od rgb to jak maja zobaczyc weze:D
"kredek" z "judaszem" dajcie se na luz bo to juz niepotrzebne zwarcie miedzy Wami moim zdaniem:(
"judasz" - ciesz sie ze Twoj tv to nie gniot i nie posiada zadnej wady , aczkolwiek nie wytykaj innym , bo jak znam zycie to - "smial sie wilk razy kilka , poniesli i wilka"
"kredek" czekaj cierpliwie tak jak i ja - skoro Panasonic Polska przyznal sie do bledu i wystepowania tej wady w tym modelu to naprawic to musza , a gdyby nie to zawsze mozemy ten tv zwrocic - niezgodnosc towaru z umowa z tytulu rekojmi i kupic super hiper wypasione samsungi i lg :p
sorki za zlosliwosc wobec uzytkownikow tych plazm ale jak czytam posty na tym i innym forum to ciesze sie ze moj panas ma tylko weze
odnosnie glinianych twarzy i plywajacych mord - widze je na slabej jakosci sygnalu - tv kablowa vectra (niestety umowa zobowiazuje wiec jeszcze ten szmelc uzywam)
weze potrafia pojawic sie tez na sygnale z hd wiec nie winie tego jako slaba jakosc materialu, a tylko i wylacznie wada tv - jak to serwis Panasa u mnie ujal - "problem znany i wina lezy po stronie tv - prosze czekac problem zostanie rozwiazany po wymianie modulu lub jego aktualizacji"
to ze ludzie widza weze na crt to juz ich problem, powinni to reklamowac, ale widocznie lubia te zwierzeta :mrgreen:
zdjecie ktore pokazal "adambe" pokazuja ze sa Panasy pozbawione tej wady - tutaj mozemy tylko gdybac dlaczego nie ma lub dlaczego sa bo jak widac nie jest to ani problem wersji softu, ani daty produkcji
troche podjechalem psychologiem ale inaczej tego ujac nie potrafie
respect:krol:
 

adambe

Member
kredek napisał:
Hihi...! Warto to przede wszystkim - Kolegi to też się tyczy - czytać instrukcję zakupionego sprzętu!:hmm: :mrgreen: :-D
Jak komuś odpowiadam, że np. "może ma uszkodzone wejście euro", to z góry zakładam, że instrukcję CZYTAŁ a tutaj okazuje się, że... niekoniecznie.:hmm: :-D
To faktycznie - jak komuś dziwnym trafem na AV3 idzie "gorzej" to może po prostu ma nie RGB tylko S-Video włączone na tym wejściu... hihi!:mrgreen:
POLACY DRODZY!
Czytać instrukcję to nie jest wstyd! Ja jestem po Technikum Elektronicznym (między innymi) a instrukcję, ot tak na wszelki wypadek... CZYTAM. I nie czuję się z tym źle - wychodzę bowiem z założenia, że zawsze można się czegoś nauczyć. Korona nikomu nie spadnie jak przeczyta.:krol: :mrgreen:

Instrukcję to ja czytałem. Za to koledzy niezbyt dokładnie przeczytali mój post. Pisałem bowiem,że u mnie idzie gorzej przez scart 1,które jest wyjściem z RGB bez s-video. Przez scart 3 idzie super.
 

metria

New member
Dzięki za odpowiedzi w sprawie "rozmytych mordek":cool:
Tuner syfry mam faktycznie podłączony po scarcie, bo innego wyjścia video to on nie posiada:p . Co do zmiany gniazda, to już próbowałem i wydaje mi się że lepszy obraz jest właśnie na 1, a na 3 gęby bardziej pływają:roll:.
Kupiłem dzisiaj lepszy kabel i pływanie jest nieznaczne (już chyba tylko ja to widzę, bo rodzinka mówi że obraz super;) )
Judash widze że masz c+ hd - powiedz czy na tym "wspaniałym" hd kanale też mordy lubią popływać?

robboj - tak sie składa że jestem prawnikiem i jeśli chodzi o węże, to:
1) za niezgodność z umową trudno je uznać - bo w żadnym miejscu opisu produktu (instrukcja, reklamy) nie znajdziesz info, że obraz węży nie posiada albo po prostu że jest idealny (no, chyba że jesteś w stanie udowodnić, że przed zakupem uzgodniłeś ze sprzedawcą, że kupujesz Panasa o ile nie będzie pokazywać węży;) ) Technologia prezentacji obrazu przez plasme jest na tyle złożona, że spokojnie jakiś rzeczoznawca będzie mógł uzasadnić teorie że są to norma (znając polskie realia, większość sprzedawców w taki sposób, by się broniła)
2) rękojmia za wady - nie wchodzi w grę jeśli jesteś konsumentem (osobą fizyczną), bo albo niezgodność towaru albo rękojmia - a jak konsumentem nie jesteś, to też ciężko byłoby co wywalczyć, ze względu na dużą trudność w wykazaniu, że jest to w ogóle wada tego tv.

To są tylko moje takie ostrożne spostrzeżenia, ale należy też pamiętać ze wyroki sądów są niezbadane i zawsze jest szansa. Także jeśli ktoś byłby bardzo zdeterminowany płazami, to służę pomocą:D Niekoniecznie musimy od razu od umowy odstępować i żądać zwrotu kasy - zawsze można żądać stosownego obniżenie ceny (pojawia sie tylko kolejne ciekawe pytanie - o jaką kwotę;) )
Najlepiej zatem, liczyć na to, że producent stanie na wysokości zadania i znajdzie techniczne rozwiązanie tego problemu (oczywiście w ramach gwarancji:D )

pozdro dla hodowców węży:bober:
 

kredek

New member
METRIA - wystarczy brak odpowiedzi na odpowiednie pismo odnośnie niezgodności w ciągu 14 dni kalendarzowych, albo spóźniona odpowiedź. Większość sprzedawców - w marketach już się raczej nauczyli, ale nie zawsze w markecie się kupuje (ja nie) - nie wie, że brak odpowiedzi w terminie = odpowiedź pozytywna.:D
To taki jeden z przykładów - a można znaleźć więcej.
Odnośnie węży w sądzie byłaby sprawa raczej wygrana (choć nie polecam z uwagi na przewlekłość i niekompetencję wielu sędziów) - bowiem przy przejściu tonalnym zielonym, jeśli fioletowego nie ma, to nie ma prawa go wyświetlać. Choć tutaj oczywiście pole do popisu dla... prawników.:D
W każdym razie mnie się zawsze udawało sądów uniknąć, a każdą reklamację wygrywałem (raz łatwiej, raz trudniej).
A swojej plazmy celowo nie zareklamowałem z tyt. niezgodności i celowo nie oddawałem producentowi po upływie 28 dni (gwarancja) od zgłoszenia usterki. Chcę, żeby naprawili.
A co będzie dalej - nie wiem: zobaczymy. Mam nadzieję, że już niedługo...
 

robboj

New member
metria napisał:
robboj - tak sie składa że jestem prawnikiem i jeśli chodzi o węże, to:
1) za niezgodność z umową trudno je uznać - bo w żadnym miejscu opisu produktu (instrukcja, reklamy) nie znajdziesz info, że obraz węży nie posiada albo po prostu że jest idealny (no, chyba że jesteś w stanie udowodnić, że przed zakupem uzgodniłeś ze sprzedawcą, że kupujesz Panasa o ile nie będzie pokazywać węży;) ) Technologia prezentacji obrazu przez plasme jest na tyle złożona, że spokojnie jakiś rzeczoznawca będzie mógł uzasadnić teorie że są to norma (znając polskie realia, większość sprzedawców w taki sposób, by się broniła)
2) rękojmia za wady - nie wchodzi w grę jeśli jesteś konsumentem (osobą fizyczną), bo albo niezgodność towaru albo rękojmia - a jak konsumentem nie jesteś, to też ciężko byłoby co wywalczyć, ze względu na dużą trudność w wykazaniu, że jest to w ogóle wada tego tv.

To są tylko moje takie ostrożne spostrzeżenia, ale należy też pamiętać ze wyroki sądów są niezbadane i zawsze jest szansa. Także jeśli ktoś byłby bardzo zdeterminowany płazami, to służę pomocą:D Niekoniecznie musimy od razu od umowy odstępować i żądać zwrotu kasy - zawsze można żądać stosownego obniżenie ceny (pojawia sie tylko kolejne ciekawe pytanie - o jaką kwotę;) )
Najlepiej zatem, liczyć na to, że producent stanie na wysokości zadania i znajdzie techniczne rozwiązanie tego problemu (oczywiście w ramach gwarancji:D )

pozdro dla hodowców węży:bober:
dlatego wlasnie pisalem ze mozna probowac odwolac sie do rekojmi tylko wtedy gdyby serwis nie naprawil tej usterki pomimo zapewnien ze to naprawia
rozumiem ze rekojmia obejmuje niezgodność towaru z umową, a w tym przypadku odnosi sie do braku określonych właściwości towaru czyli niepoprawne wyswietlanego obrazu
nie jestem prawnikiem , ale potrafie czytac ze zrozumieniem polskie prawo
kwestia sporna sa wlasnie te polskie realia;)
druga sprawa to to, ze jak zauwazyl "kredek" serwis nie wywiaze sie z umowy naprawy w okreslonym czasie co w przypadku zwisow mialo miejsce a w przypadku wezy moze nastapic - opoznienia dostawy poprawionego modulu
z gory dziekuje za chec pomocy ale mam nadzieje ze nie bedzie potrzebna
ten panas to naprawde bardzo dobry tv a i obsluga serwisu jest jak najbardziej w porzadku wiec sadze ze wszystko niedlugo sie wyjasni:)
 

Pansłonic

New member
A przypadkiem nie jest tak, że albo korzysta się z gwarancji albo z rękojmi(?) tz. jeśli zgłosiłeś usterkę w ramach gwarancji to nie możesz korzystać z rękojmi.:confused:
Poprawcie mnie jeśli sie mylę.
 

kredek

New member
Pansłonic napisał:
A przypadkiem nie jest tak, że albo korzysta się z gwarancji albo z rękojmi(?) tz. jeśli zgłosiłeś usterkę w ramach gwarancji to nie możesz korzystać z rękojmi.:confused:
Poprawcie mnie jeśli sie mylę.

Dokładnie tak!
Jak jakąkolwiek usterkę reklamowaliśmy z tyt. niezgodności, to nie można w trakcie jej załatwiania nagle zmienić zdania i reklamować ją z tyt. gwarancji - i odwrotnie.
Chyba że mówimy już o innej, następnej usterce.
 

dab9

New member
brat ma plazmę samsunga i węże też ma,także chyba taki urok plazm.ale nie wiem czy to też nie zależy od źródła sygnału i emitowanego obrazu
 
J

Judash

Guest
metria napisał:
Dzięki za odpowiedzi w sprawie "rozmytych mordek":cool:
Tuner syfry mam faktycznie podłączony po scarcie, bo innego wyjścia video to on nie posiada:p . Co do zmiany gniazda, to już próbowałem i wydaje mi się że lepszy obraz jest właśnie na 1, a na 3 gęby bardziej pływają:roll:.
Kupiłem dzisiaj lepszy kabel i pływanie jest nieznaczne (już chyba tylko ja to widzę, bo rodzinka mówi że obraz super;) )
Judash widze że masz c+ hd - powiedz czy na tym "wspaniałym" hd kanale też mordy lubią popływać?

robboj - tak sie składa że jestem prawnikiem i jeśli chodzi o węże, to:
1) za niezgodność z umową trudno je uznać - bo w żadnym miejscu opisu produktu (instrukcja, reklamy) nie znajdziesz info, że obraz węży nie posiada albo po prostu że jest idealny (no, chyba że jesteś w stanie udowodnić, że przed zakupem uzgodniłeś ze sprzedawcą, że kupujesz Panasa o ile nie będzie pokazywać węży;) ) Technologia prezentacji obrazu przez plasme jest na tyle złożona, że spokojnie jakiś rzeczoznawca będzie mógł uzasadnić teorie że są to norma (znając polskie realia, większość sprzedawców w taki sposób, by się broniła)
2) rękojmia za wady - nie wchodzi w grę jeśli jesteś konsumentem (osobą fizyczną), bo albo niezgodność towaru albo rękojmia - a jak konsumentem nie jesteś, to też ciężko byłoby co wywalczyć, ze względu na dużą trudność w wykazaniu, że jest to w ogóle wada tego tv.

To są tylko moje takie ostrożne spostrzeżenia, ale należy też pamiętać ze wyroki sądów są niezbadane i zawsze jest szansa. Także jeśli ktoś byłby bardzo zdeterminowany płazami, to służę pomocą:D Niekoniecznie musimy od razu od umowy odstępować i żądać zwrotu kasy - zawsze można żądać stosownego obniżenie ceny (pojawia sie tylko kolejne ciekawe pytanie - o jaką kwotę;) )
Najlepiej zatem, liczyć na to, że producent stanie na wysokości zadania i znajdzie techniczne rozwiązanie tego problemu (oczywiście w ramach gwarancji:D )

pozdro dla hodowców węży:bober:


Ten efekt plywajacych twarzy widoczny jest najbardziej na TVP1, TVP2, TELE5, HBO...itd ;)...zalezy od kopii materialu wg mnie, bo w studio tego efektu nie widze.. Jesli chodzi o HD to nie widzego tego zjawiska.Kabel mam HDMI jakas Chinska tanioche.
 

Smartek

New member
JEST! Zauwazylem weza! I to w TV :).

Ogladalem "Na Wspolnej" (przypadkiem! ;-) ) i przez chwile widzialem ujecie gdzie pokazana byla pomaranczowa sciana i na gorze byly swiatla, ktore oswietlaly sufit - na laczeniu sciany z bardzo oswietlonym sufitem powstal krociutki, fioletowy wezyk.
Przyznaje, ze to byl pierwszy raz jak zobaczylem to zjawisko bez zadnego kombinowania i wpatrywania sie w ekran z kilkunastu cm.

pzdr.
 

metria

New member
kredek napisał:
Dokładnie tak!
Jak jakąkolwiek usterkę reklamowaliśmy z tyt. niezgodności, to nie można w trakcie jej załatwiania nagle zmienić zdania i reklamować ją z tyt. gwarancji - i odwrotnie.
Chyba że mówimy już o innej, następnej usterce.

To akurat nieprawda:!: Uprawnienia z rękojmi (niezgodności towaru z umową) są niezależne od uprawnień z gwarancji, co oznacza, że jedno wcale nie wyklucza drugiego. Poza tym gwarancji udziela (najczęściej) producent i do niego kierujemy swoje żądanie (a raczej zgłaszamy usterkę, bo o sposobie jej usunięcia czyt. naprawa lub wymiana, decyduje gwarant). Natomiast z tyt. niezgodności towaru z umową (lub rękojmi) żądanie kierujemy do sprzedawcy i to my (co do zasady) decydujemy czego żądać (wymiany na wolny od wad/naprawy, obniżenia ceny, odstąpienia od umowy i zwrotu kasy).

Kredek - co do braku odpowiedzi sprzedawcy przez 14 dni to faktycznie domniemywa się, że uznał, ale wątpię, żeby dużo było takich sprzedawców którzy nie znają podstawowej dla nich ustawy, a przede wszystkim nie zareagują na żadanie zwrotu (obniżenia) ceny:p . Zresztą to jest tylko domniemanie uznania, a każde domniemanie można obalić:D (choć wtedy faktycznie to sprzedawca ma gorzej;) )

Oczywiście, to wszystko jest i tak dyskusją czysto teoretyczną, bo problem polega na tym, że tak naprawdę wszyscy jesteśmy zadowoleni z tego Panasa i w tej samej klasie cenowej nie można niczego lepszego wybrać. Tym sposobem hodowcy węży będą cierpliwie czekać aż producent coś mądrego wymyśli i... zacznie to stosować także w naszym kraju:bober:
 

metria

New member
Judash napisał:
Ten efekt plywajacych twarzy widoczny jest najbardziej na TVP1, TVP2, TELE5, HBO...itd ;)...zalezy od kopii materialu wg mnie, bo w studio tego efektu nie widze.. Jesli chodzi o HD to nie widzego tego zjawiska.Kabel mam HDMI jakas Chinska tanioche.

Wielkie dzięki z info - może się jednak przekonam do kolejnego dodatku syfry...:rolleyes: (ale to już temat chyba do innego wątku;) )
 

kredek

New member
metria napisał:
To akurat nieprawda:!: Uprawnienia z rękojmi (niezgodności towaru z umową) są niezależne od uprawnień z gwarancji, co oznacza, że jedno wcale nie wyklucza drugiego. Poza tym gwarancji udziela (najczęściej) producent i do niego kierujemy swoje żądanie (a raczej zgłaszamy usterkę, bo o sposobie jej usunięcia czyt. naprawa lub wymiana, decyduje gwarant). Natomiast z tyt. niezgodności towaru z umową (lub rękojmi) żądanie kierujemy do sprzedawcy i to my (co do zasady) decydujemy czego żądać (wymiany na wolny od wad/naprawy, obniżenia ceny, odstąpienia od umowy i zwrotu kasy).

Kredek - co do braku odpowiedzi sprzedawcy przez 14 dni to faktycznie domniemywa się, że uznał, ale wątpię, żeby dużo było takich sprzedawców którzy nie znają podstawowej dla nich ustawy, a przede wszystkim nie zareagują na żadanie zwrotu (obniżenia) ceny:p . Zresztą to jest tylko domniemanie uznania, a każde domniemanie można obalić:D (choć wtedy faktycznie to sprzedawca ma gorzej;) )

Oczywiście, to wszystko jest i tak dyskusją czysto teoretyczną, bo problem polega na tym, że tak naprawdę wszyscy jesteśmy zadowoleni z tego Panasa i w tej samej klasie cenowej nie można niczego lepszego wybrać. Tym sposobem hodowcy węży będą cierpliwie czekać aż producent coś mądrego wymyśli i... zacznie to stosować także w naszym kraju:bober:

Dżizysss.. metria - no pewnie, że niezgodność i gwarancja są NIEZALEŻNE. Ale nie mozna zmieniać zdania W TRAKCIE - jak się zgłosiło z tyt. gwarancji i nagle zmieniamy zdanie, że reklamacja była z tyt. niezgodności! Jak sobie to wyobrażasz?!? Fajnie byłoby, ale to nieprawda - bo np. primo: zgłoszenie z tyt. gwarancji idzie do serwisu. A z tyt. niezgodności - do sprzedawcy. Ty naprawdę jesteś prawnikiem?:p :bober:
Secundo - ja bym się cieszył: zgłaszam z tyt. gwarancji, mija 14 dni i piszę pismo, że zmieniam na niezgodność i że... nie było odpowiedzi w ciągu 14 dni.:bober: :smile: A łyżka na to "niemożliwe"....:D
Wydaje mi się, że nie czytałeś do konca tego co napisałem - bo odpowiadasz jakby... obok, jednocześnie zaprzeczając temu, czego nie doczytałeś.
I NIE MY decydujemy z tyt. niezgodności co chcemy - to skrajnie niedopuszczalne uproszczenie. Owszem, prawo żądać mamy. Ale to do sprzedawcy należy decyzja - jeśli odpowie w terminie, to może wbrew żądaniu np. naprawiać. Chyba że się spóźni - wtedy, TYLKO WTEDY musi się zastosować do naszego żądania!:eek:

Poza tym dla mnie to NIE jest dyskusja teoretyczna - praktykę mam dużą. Nie wstydzę się reklamacji, jeśli to usterka - w przeciwieństwie do dużej części moich rodaków.:(
I jeszcze - co do terminu: jak pisałem - markety już się na tym poznały (choć zdarza się "zapomnieć"). Natomiast zwykłe sklepy z niezgodności i tak wysyłają do serwisu z gwarancji i... często zapominają, bo terminy "serwisowe" często są dłuższe niż te 14 dni kalendarzowych.

Pozdrawiam.
Praktyk Kredek:D
 
Do góry