Panasonic PV/PX60/600-problemy z kolorami

kredek

New member
Powiem Wam jedno (albo więcej): widziałem przed chwilą swoją plazmę rozebraną w serwisie (od wczoraj). Nie wydaje mi się, zeby w W-wie wymieniali moduły, od ręki i to u klienta - roboty z rozkręceniem jest naprawdę dużo, tym bardziej że Kolega co o tym pisał, strasznie szybko zamilknął, podał mało szczegołów i już się... nie odzywa.
A ja dalej plazmy nie mam, bo z potrzebnego modułu sprowadzili prawidłowo tylko... pudełko. W środku był, owszem z wyglądu taki sam moduł, do tego samego służący, ale do wersji... 37PV60.:( I nawet go podłączyli, tylko obraz coś dziwny był, przepołowiony, więc zrobili śledztwo czemu no i... wyszło szydło z worka, że pudełko było źle opisane.:x
Plazma rozkręcona stoi, czeka na właściwy moduł - jutro ma być.
To tyle co miałem na chwilę obecną do powiedzenia.:-(
 

robboj

New member
"kredek" chłopie Ty masz chyba pecha :p, czekasz i czekasz a jak juz sie doczekales to wyslali zly modul , ehhh - do mnie serwis jeszcze nie dzwonil , zapewnili ze jak dostana ten nowy modol to sie odezwa - mam nadzieje ze wysla wlasciwy:D
 

AdaMo71

New member
kredek napisał:
Powiem Wam jedno (albo więcej): widziałem przed chwilą swoją plazmę rozebraną w serwisie (od wczoraj). Nie wydaje mi się, zeby w W-wie wymieniali moduły, od ręki i to u klienta - roboty z rozkręceniem jest naprawdę dużo, tym bardziej że Kolega co o tym pisał, strasznie szybko zamilknął, podał mało szczegołów i już się... nie odzywa.
A ja dalej plazmy nie mam, bo z potrzebnego modułu sprowadzili prawidłowo tylko... pudełko. W środku był, owszem z wyglądu taki sam moduł, do tego samego służący, ale do wersji... 37PV60.:( I nawet go podłączyli, tylko obraz coś dziwny był, przepołowiony, więc zrobili śledztwo czemu no i... wyszło szydło z worka, że pudełko było źle opisane.:x
Plazma rozkręcona stoi, czeka na właściwy moduł - jutro ma być.
To tyle co miałem na chwilę obecną do powiedzenia.:-(

To ile już trzymają twoją plazme w serwisie Kredek :?:. Po wczorajszym przeczytaniu postu , że w Wawie robią to, byłem przekonany na oddanie do serwisu ale jak mam czekać na to miesiąc lub dlużej to mnie chyba szlak trafi. A propo czy jest możliwość zamówienia w serwisie tego modułu nie oddając plazme im, tylko umówić się na konkretny dzień, jak otrzymają ten zestaw. Takie rozwiązanie byłoby chyba lepsze, niż czekać jak kolega Kredek i się q:xć.
 

kredek

New member
AdaMo71 napisał:
To ile już trzymają twoją plazme w serwisie Kredek :?:. Po wczorajszym przeczytaniu postu , że w Wawie robią to, byłem przekonany na oddanie do serwisu ale jak mam czekać na to miesiąc lub dlużej to mnie chyba szlak trafi. A propo czy jest możliwość zamówienia w serwisie tego modułu nie oddając plazme im, tylko umówić się na konkretny dzień, jak otrzymają ten zestaw. Takie rozwiązanie byłoby chyba lepsze, niż czekać jak kolega Kredek i się q:xć.

Mnie to bardzo wątpliwe wydaje się z perspektywy dzisiejszego (i nie tylko) dnia z tą W-wą.:confused: Bardziej bym stawiał, że Panas-centrala się dorwali do forum i napisali, żeby uspokoić nastroje.:bober:
Co do modułu - zgłosiłem usterkę 15.01 (oficjalnie, bo nieoficjalnie dużo wcześniej), ale plazmę miałem w domu. Dopiero wczoraj wzięli, jak moduł przyjechał... jak się okazało ZŁY moduł.:(
 

dab9

New member
też mi się wydaje ściema,gość opisał całkiem inną wersje przbiegu interwencji serwisu.jak pisałem u mnie mówili że bez plazmy na serwisie modułu nie wymienią,chodzi tu bardziej o dobranie prądów i tym podobnych.w menu serwisowym to chyba są takie ustawienia co można grzebać jak wszystko jest ok.kredek czekam na twoją plazmę i opinie czy to coś dało.pozdro:rolleyes:
 

AdaMo71

New member
kredek napisał:
Mnie to bardzo wątpliwe wydaje się z perspektywy dzisiejszego (i nie tylko) dnia z tą W-wą.:confused: Bardziej bym stawiał, że Panas-centrala się dorwali do forum i napisali, żeby uspokoić nastroje.:bober:
Co do modułu - zgłosiłem usterkę 15.01 (oficjalnie, bo nieoficjalnie dużo wcześniej), ale plazmę miałem w domu. Dopiero wczoraj wzięli, jak moduł przyjechał... jak się okazało ZŁY moduł.:(

Ale zgłaszając usterkę plazma była w serwisie na diagnostyce (czy w domu):?: i w ten sposób zamówili Ci ten zestaw. Jak pisałem wcześniej wolałbym zgłosić usterkę i czekać aż przyjdzie i wtedy dać do naprawy:D.
 

kredek

New member
AdaMo71 napisał:
Ale zgłaszając usterkę plazma była w serwisie na diagnostyce (czy w domu):?: i w ten sposób zamówili Ci ten zestaw. Jak pisałem wcześniej wolałbym zgłosić usterkę i czekać aż przyjdzie i wtedy dać do naprawy:D.

Był gość z serwisu u mnie, dodatkowo zrobił tzw. reset serwisowy.
Potem dokumenty i zamówienie, a plazma do momentu pojawienia się modułu w serwisie - u mnie.
 

kojot

New member
Witam
Kredek jak tylko ci naprawia to napisz czy juz jest dobrze ciekawe jak
bedzie w szczecinie z serwisem mialem popsuty tel. domowy jak im zawiozlem to nie chciali przyjac bo gwarancja eurpejska a telefon kupowalem w salonie tpsa to juz sobie moge wyobrazic co bedzie z plazma heeh ale jak robia to przyjac musza
pozdro
 

Pansłonic

New member
kojot napisał:
Witam
Kredek jak tylko ci naprawia to napisz czy juz jest dobrze ciekawe jak
bedzie w szczecinie z serwisem mialem popsuty tel. domowy jak im zawiozlem to nie chciali przyjac bo gwarancja eurpejska a telefon kupowalem w salonie tpsa to juz sobie moge wyobrazic co bedzie z plazma heeh ale jak robia to przyjac musza
pozdro
Dla serwisu Panasonica ważniejszy jest dowód zakupu, a nie gwarancja sama w sobie, więc jeśli nie przedstawiłeś im paragonu to mieli prawo odmówić. Sprawdź zresztą na stronie internetowej Panasonica.
 

kojot

New member
Witam
Panslonic dowod zakupu tez byl na ten tel . a musialem sie nagadac z godzine zeby zrozumial ze sie mnie nie pozbedzie bez naprawy
 

Pansłonic

New member
kojot napisał:
Witam
Panslonic dowod zakupu tez byl na ten tel . a musialem sie nagadac z godzine zeby zrozumial ze sie mnie nie pozbedzie bez naprawy
No to chyba chłopaki z ZURT'u byli, a nie z autoryzowanego serwisu Panasonica, jak nie wiedzieli że sprzęt tej firmy ma aktualnie gwarancje europejskie ...a może oni jeszcze ciągle w PRL'u żyją;)
 

kredek

New member
UWAGA! UWAGA! UWAGA!
Problem z wężami został rozwiązany, mam przed sobą naprawiony TV - ani śladu żadnego węża!!!:D :D :D :D :D
Faktycznie, trzeba przyznać, że Panasonic wywiązał się CELUJĄCO z tego zadania: nawet na Egzorcyzmach ER, gdzie gady były imponujących rozmiarów: ANI ŚLADU!:D :D :D
Do tego zauważyłem kilka innych (jak na kwadrans używania TV, bo muszę lecieć do roboty) udogodnień:
1) Po włączeniu DVD przez component pokazał rozdziałkę: 576p !:eek: :D
2) Po włączeniu SAT przez AV euro nie pokazuje już przez pełną minutę "AVx" - znika po paru sekundach, szybko.
3) Podczas przeszukiwania stacji z sygnału antenowego - podaje rodzaj i numer kanału (nie chodzi o ten z pilota).
Więcej grzechów (póki co) nie pamiętam: looknę jak wrócę.

W ogóle to mam nieodparte wrażenie, że kolory są jakieś... INNE (czyt.: lepsze, naturalne, bardziej nasycone) przy tych samych ustawieniach menu. Ale na czym dokładnie ta różnica polega, na razie nie umiem powiedzieć. Ale zauważyła to też żona.

Alem zadowolony - normalnie jaki ładny obraz bez węży!:D :D :D Zwisy natomiast nie wiem czy są - ale ostatnio zdarzały się baaaardzo rzadko, więc... zobaczymy.

Podaję numer softu po wymianie modułu - czy ktoś KTOKOLWIEK ma taki sam, czy jestem pierwszy?:D Nota bene - godziny oglądania, co ciekawe: nie resetują się.
Wartości przed i po naprawie:
Panel: 03.02--->03.02 (jedyna, która się nie zmieniła, ale to chyba normalne)
EEPROM: 41.02--->41.03
FPGA: 42.01--->42.07
PDPROM: 41.01--->41.03

Ogólnie jestem zadowolony - mimo wszystko!:D
 
Ostatnia edycja:

ein

New member
kredek napisał:
UWAGA! UWAGA! UWAGA!
Problem z wężami został rozwiązany, mam przed sobą naprawiony TV - ani śladu żadnego węża!!!:D :D :D :D :D
Panel: 03.02--->03.02 (jedyna, która się nie zmieniła, ale to chyba normalne)
EEPROM: 41.02--->41.03
FPGA: 42.01--->42.07
PDPROM: 41.01--->41.03

Ogólnie jestem zadowolony - mimo wszystko!:D

Wyglada na to ze mam takoz ten soft, po przyjsciu z pracy sprawdze raz jeszcze. No ladnie ze strony Panasa ze zrobil fix-a. Napisz koniecznie o tych lepszych kolorach :) Jezeli mam ten soft (tele niedawno kupiony) to trudno mi bedzie okreslic lepsiejszosc barwy, bo nie mam porownania (z PV45 porownywalem i bylo imo identiko)
 

jarzak

New member
No to kredek, GRATULACJE!!!
Cieszymy się razem z tobą (mam nadzieję, że wyrazam opinię wszystkich walczących z GADAMI na tym forum). Jak dokładnie obejrzysz, przetestujesz i co tam jeszcze, to daj znać?:cool:
 

kredek

New member
jarzak napisał:
No to kredek, GRATULACJE!!!
Cieszymy się razem z tobą (mam nadzieję, że wyrazam opinię wszystkich walczących z GADAMI na tym forum). Jak dokładnie obejrzysz, przetestujesz i co tam jeszcze, to daj znać?:cool:

Ale węży na ścianach w egzorcyzmach normalnie ani śladu - jak wychodziłem, to jeszcze sprawdziłem kilka razy, w kilku scenach: aż byłem w szoku takim pozytywnym:D
 

jarzak

New member
Sprawdzałeś pod łóżkiem???
Sory za żarty, ale Twój przypadek (a raczej twojego tv i servisu) to być może przełom w całej sprawie z gadziną.
Zawsze wiedziałem, że panas ma dobry serwis i porważnie podchodzi do swoich klientów. Dlatego od lat kupuję sprzęt panasa i nigdy się nie zawiodłem!!!
Teraz stoję przed decyzją dot. wymiany tv (mam 29`crt, oczywiście panas). Moje pierwsze kroki skierowałem właśnie na to forum.

Pozdrowienia.
 

Mabri

New member
Uff trwało to ale wreszcie uwolnimy się od węży na forum. :eek:

Mam nadzieję, że nie pojawią się jakieś inne stworzenia?!
 

AdaMo71

New member
kredek napisał:
UWAGA! UWAGA! UWAGA!


Alem zadowolony - normalnie jaki ładny obraz bez węży!:D :D :D Zwisy natomiast nie wiem czy są - ale ostatnio zdarzały się baaaardzo rzadko, więc... zobaczymy.

Witam
No aż mnie zatkało po przeczytaniu postu KREDKA, że naprawili plazme:lol: Nie czekając dłużej zadzwoniłem do serwisu w Zielonej Górze i rzeczywiście znają rozwiązanie tego problemu, gdzie jeszcze miesiąc temu nie wiedzieli o czym mówie. Prosili o przywiezienie tv do nich i sprawa zostanie rozwiązana. Jedna wada to taka, że zostane bez okienka:( przez pewien czas.
 
J

Judash

Guest
AdaMo71 napisał:
kredek napisał:
UWAGA! UWAGA! UWAGA!


Alem zadowolony - normalnie jaki ładny obraz bez węży!:D :D :D Zwisy natomiast nie wiem czy są - ale ostatnio zdarzały się baaaardzo rzadko, więc... zobaczymy.

Witam
No aż mnie zatkało po przeczytaniu postu KREDKA, że naprawili plazme:lol: Nie czekając dłużej zadzwoniłem do serwisu w Zielonej Górze i rzeczywiście znają rozwiązanie tego problemu, gdzie jeszcze miesiąc temu nie wiedzieli o czym mówie. Prosili o przywiezienie tv do nich i sprawa zostanie rozwiązana. Jedna wada to taka, że zostane bez okienka:( przez pewien czas.

To te pudlo trzeba zawiesc osobiscie?.
 
Do góry