LG CINEMA 3D – telewizor LG LW570S - wszystko o serii LW 570S

tpat

New member
Zrobiłem fotki ale one nie oddają efektu. Tak jak mowie jest to słabo widoczne na statyczny obrazie. Natomiast na dynamicznym bardzo. Jeśli ktoś chce to zobaczyć to mieszkam w Krakowie - zapraszam dziś i jutro bo potem wyjeżdżam i będę dopiero za półtorej tygodnia. Ktoś może pomyśleć że to moja fanaberia ale sąsiad którego zaprosiłem też to od razu zauważył. Aha sprawdziłem też model w sklepie i ma podobny efekt choć trochę w mniejszym stopniu niż mój.
Pierwsza nauka dla mnie jest taka żeby już nigdy nie kupować nic w EURORTVAGD - jeszcze nigdy nie byłem potraktowany tak jak tam - jak powietrze. Przywieźli mi wadliwy towar i umywają ręce. Jak im pokazałem że ich wystawowy też ma tą wadę tu tylko rzucili ramionami w górę. Teraz mam tylko nadzieje, że LG to naprawi. Dziwna historia z tym modelem jest taka że przez pewien czas nigdzie nie był dostępny tylko w właśnie w euro. Zaczynam podejrzewać, że była partia wadliwych TV.
 

tpat

New member
No to zadzwoniłem jeszcze na infolinie EURORTVAGD i też mają mnie w czterech literach. Sprzęt kupiłem przez ich sklep internetowy. Jak można tak traktować klienta?? Skusiłem się bo przez 4 dni była promocja na ten tv i był za 5900zł. Okazuje się że prawdopodobnie chcieli się pozbyć uszkodzonego sprzętu. :(
Ma ktoś jakieś doświadczenia z serwisem LG? Jak sprawny jest ten serwis? Jak długo przetrzymują sprzęt etc?
 

neo292

Member
No to zadzwoniłem jeszcze na infolinie EURORTVAGD i też mają mnie w czterech literach. Sprzęt kupiłem przez ich sklep internetowy. Jak można tak traktować klienta?? Skusiłem się bo przez 4 dni była promocja na ten tv i był za 5900zł. Okazuje się że prawdopodobnie chcieli się pozbyć uszkodzonego sprzętu. :(
Ma ktoś jakieś doświadczenia z serwisem LG? Jak sprawny jest ten serwis? Jak długo przetrzymują sprzęt etc?


Jaką masz wersję firmware? co do EURORTVAGD w pełni sie z tobą zgadzam, zanim coś kupisz to musisz sprawdzić 100 razy bo obsługa to jakiś koszmar w 10D:hihi:
 

joe11

New member
Ja jestem strasznie wrażliwy na obraz i u mnie musi byc wszystko idealnie a jeśli tak nie ma jestem w stanie zmienić nawet TV na nowy żeby było idealnie. Nie ukrywam ze musiał sie trochę napracowac żeby obraz mnie zadowalal, ale teraz naprawdę jest idealnie, i nie widzę tych objawów o których piszecie wyżej! Może to kwestia ustawień? Naprawdę jestem w stanie stwierdzić ze jest to genialny telewizor, tylko ze trzeba trochę przy nim posiedzieć aby go dobrze ustawic, mi to zajęło prawie 2 tyg!!
Witam! Podpisuję się pod stwierdzeniem elliotka jest to TV prawie idealny (gdyby odtwarzał DTS-to idealny).Fakt że trzeba go na początku "dopieścić" ale potem obraz jest super.Ustawienia wziąłem z jakiegoś forum zagranicznego (trzeba tylko poszukać w google) ale i tak je potem dopasowałem do siebie,przecież każdy ma swoje "widzimisię" Co do tych pasów co tu tpat opisuje to na 100% TV jest uszkodzony.U mnie żadnych pasów nie widać a oglądam mecze na nsporcie i obraz mam krystalicznie czysty tak żę mogę każdemu z czystym sumieniem polecić ten znakomity TV.
 

tpat

New member
Telewizor jest podłączony do neta i ma najnowsza chyba tzn. : 04.00.39. Próbuje zrobić fotki i wrzucić coś. Tylko jest trochę jasno w pokoju i może wieczorem foty lepsze wyjdą.
 

tpat

New member
Witam! Podpisuję się pod stwierdzeniem elliotka jest to TV prawie idealny (gdyby odtwarzał DTS-to idealny).Fakt że trzeba go na początku "dopieścić" ale potem obraz jest super.Ustawienia wziąłem z jakiegoś forum zagranicznego (trzeba tylko poszukać w google) ale i tak je potem dopasowałem do siebie,przecież każdy ma swoje "widzimisię" Co do tych pasów co tu tpat opisuje to na 100% TV jest uszkodzony.U mnie żadnych pasów nie widać a oglądam mecze na nsporcie i obraz mam krystalicznie czysty tak żę mogę każdemu z czystym sumieniem polecić ten znakomity TV.

joe11 ja nie mówię że telewizor jest zły i nie robie tu jakiegoś czarnego PR-u. Mam wielką nadzieję, że LG uzna reklamację. To nie jest mój pierwszy TV LED więc mam porównanie i na moim mecze to jakiś koszmar. Oczywiście napiszę na forum jakie były dalsze losy mojego TV.
 

joe11

New member
Swoją drogą jest to świństwo że człowiek kupi nowy Tv który okazuje się być niesprawny i nie można go zwrócić.Ale pisałeś że kupiłeś go przez internet?Jeżeli tak to masz prawo do 10 dni odstąpić od umowy /kupna.Dlatego ja obecnie jak kupuję sprzęt RTV o wartości kilku tys zł to raczej robie to w sklepie.
 

tpat

New member
No to udało mi się zrobić fotkę. Zarzuciłem koc na okno:D Żona wkurzona ale mam dla was do oceny. Na szarym tle nawet na statycznym obrazie widać pionowe pasy ciemniejsze i jaśniejsze. Co wy na to? Dodam że dużo bardziej widoczne podczas ruchu kamery w trakcie meczu.

30960


WGRAJ.org fotke,hosting zdjęć,upload fotek,wgrywanie zdjęć na aukcje oraz fora
 

tpat

New member
Swoją drogą jest to świństwo że człowiek kupi nowy Tv który okazuje się być niesprawny i nie można go zwrócić.Ale pisałeś że kupiłeś go przez internet?Jeżeli tak to masz prawo do 10 dni odstąpić od umowy /kupna.Dlatego ja obecnie jak kupuję sprzęt RTV o wartości kilku tys zł to raczej robie to w sklepie.

Masz prawo go zwrócić do 10 dni i to im powiedziałem, ale towar musi być nieużywany, czyli nie podłączony do prądu. Powiedzieli mi że oni odsyłają go do ekspertyzy czy był włączany. A to już łatwo stwierdzą że był. Zresztą sam im to powiedziałem podczas rozmowy reklamacyjnej, która jest nagrywana.
 

joe11

New member
Chyba Cię robią w bambuko.Jak możesz stwierdzić że Tv nie jest uszkodzony nie podłączając go do prądu?.Mnie się wydaje że warunkiem jest sprzęt w oryginalnym opakowaniu bez widocznych śladów użytkowania.
 

michald211

Klub HDTV.com.pl
vip
coś wiem na temat obsługi klientów LG...dwa dni temu dzwoniłem na infolinię LG i przedstawiłem swój problem z TV(silne prześwietlanie w narożnikach telewizora), a pan na to że podświetlanie nie obejmuje gwarancja no i dodał że po prostu trafiłem na taki egzemplarz czy według mnie miałem pecha???
 

michald211

Klub HDTV.com.pl
vip
poczytaj sobie trochę o
niezgodność towaru z umową

bo jeśli towar jest nie zgodny z umową a jest z tego co opisujesz ,to łaski nie robią i jeżeli chcesz to muszą wymienić TV na nowy(nie jestem pewien jak to jest ze sklepami internetowymi , dlatego musisz sobie o tym poczytać)...
 

tpat

New member
coś wiem na temat obsługi klientów LG...dwa dni temu dzwoniłem na infolinię LG i przedstawiłem swój problem z TV(silne prześwietlanie w narożnikach telewizora), a pan na to że podświetlanie nie obejmuje gwarancja no i dodał że po prostu trafiłem na taki egzemplarz czy według mnie miałem pecha???

Ja rozumiem że podświetlenie może nie być równomierne bo jest to LED krawędziowy. Ale to co u mnie jest wygląda jak walnięta matryca. Zobaczcie te fotkę co wrzuciłem.
Napisałem jeszcze maila z reklamacja do EURORTVAGD Słownie mogą mnie walić w bambuko ale jak się już coś pisze to trzeba uważać, więc poczekam na odpowiedź.
Owszem kupiłem to przez internet ale to w sumie ciągle ta sama firma chyba.
 
Do góry