Witam Panów,
od kilku dni czytam Wasze forum, jest bardzo pomocne
Śledzę ten wątek od tygodnia i w piątek zamówiłem 47lw570s. Mam nadzieję, że w poniedziałek już u mnie będzie i że nie przywita mnie wspomnianymi pasami...
O, to super!
.
Sądziłem, iż może wypuszczono jakąś wadliwą partię serii LW na rynek. Ja mam zamiar kupić LW4500, jednakże matryce w obydwu tych modelach są podobne (...)
O ile dobrze wyśledziłem informacje o różnicach pomiędzy 4500 5500 i 570s, to 4500 ma inną matrycę niż dwa pozostałe.
(...) A jak się ma samodzielna zmiana firmware do gwarancji?
Zmiana firmware'u metodami udostępnionymi przez producenta i na firmware udostępniony przez niego nie wpływa na gwarancję
(...) Jeśli serwis naprawi wymieni to ok. jeśli nie to rzecznik praw kosumenta na eurortv. pozdrawiam i powodzenia.
Ponieważ ja się wahałem z zakupem pomiędzy sklepami internetowymi, a zwrot w ciągu kilku dni po zakupie był dla mnie priorytetem - na pewno nie zostawiłbym sprawy olewactwa eurortvagd i opisałbym takie traktowanie klienta wszędzie, gdzie tylko można skomentować ten sklep. Pomoże to w przyszłości uniknąć niespodzianek innym. Pomijając beznadziejną obsługę w większości sklepów stacjonarnych, co do zwrotu w ciągu 10 dni masz prawo zgodnie z regulaminem sklepu internetowego (dział "Pomoc" na stronie sklepu). Jeden z warunków to: zwracany produkt ulega zwrotowi w stanie niezmienionym - chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu (czyli w szczególności rozpakowanie i podłączenie sprzętu do prądu!).
Myślę, że temat obsługi przez eurortvagd jest ważny ale nie koniecznie w tym wątku
Życzę powodzenia w pozytywnym rozwiązaniu sprawy.