Ok...tv zwrócony do sklepu...zwrot tzw rekojmia. Pracownik sklepu strasznie niemily i wręcz beszczelny...nie chcial mi nawet pomoc wynieść tv z auta do sklepu (10 metrów) zasłaniając sie BHP. W końcu pomogl i wnieśliśmy. Nie bardzo chcial przyjąć rękojmi bo jak stwierdził id tego jest serwus sony.
Troche straszyl jakimiś tam śmiesznymi regulaminami ze wcale nie musza wymienić na nowy itp. Ja jestem świadom bo rozmawiałem z rzecznikiem praw konsumenta i wiem co mogę a co mogą oni.
Tv rozpakowali i podlaczyli, zrobili foto usterki i spisali papier. Ja tez napisałem swój dokument i podpisali mi jego.
Mam teraz 14dni na odpowiedz sklepu. Zarzadalem wymianę na nowy lub zwrot kasy.
W ostateczności będzie serwis ale sklep tez nie może mi oddać sprzetu bez choćby naprawy.
Troche straszyl jakimiś tam śmiesznymi regulaminami ze wcale nie musza wymienić na nowy itp. Ja jestem świadom bo rozmawiałem z rzecznikiem praw konsumenta i wiem co mogę a co mogą oni.
Tv rozpakowali i podlaczyli, zrobili foto usterki i spisali papier. Ja tez napisałem swój dokument i podpisali mi jego.
Mam teraz 14dni na odpowiedz sklepu. Zarzadalem wymianę na nowy lub zwrot kasy.
W ostateczności będzie serwis ale sklep tez nie może mi oddać sprzetu bez choćby naprawy.