Kupiłem!!!! :-)

Status
Zamknięty.

Kadajo

New member
Bez reklam
Nie marnuj czasu na latanie do euro bo i tak tv nie zwrocisz. Nie zostawiaj też go tam na gwarancji bo będziesz czekał miesiąc aż coś zrobią. Zgłoś sprawę bezpośrednio do Sony, przyjadą do ciebie zdjagnozuja czy to na pewno matryca i wymienia ci na miejscu.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 

bluray

Banned
A SONY - serwis robi door to door ?
To jedyne rozwiązanie.

Niestety wygląda to na mechaniczne uszkodzenie.
Te linie są równoległe ? Przez całą matrycę ?
Czy są poziome, czy promieniste ?


Na focie straszny banding ma ten SONY.
 

Kadajo

New member
Bez reklam
Ma door to door. To uszkodzenie matrycy ale mogło powstać z winy producenta. To już oceni serwisant.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie kupisz lepszego 4K i 100 Hz 65" jak Philipsa 65PUS6521 na matrycy VA/10 bit i za niewielką dopłatą bo 6599 zł z kalibracją. I się nie rozkleja , nie wypadają piksele, ma ANdroida 6,0 i Ambilight.
 

strazakp

Banned
Nie kupisz lepszego 4K i 100 Hz 65" jak Philipsa 65PUS6521 na matrycy VA/10 bit i za niewielką dopłatą bo 6599 zł z kalibracją. I się nie rozkleja , nie wypadają piksele, ma ANdroida 6,0 i Ambilight.
Co Ty piszesz????? Za niewielka doplata???? Może dla ciebie 1800zl to niewielka doplata ale dla.mnie juz taka nie jest!!! Jestem ciekawy co by bylo gdyby ten mój Sony byl kupiony od Ciebie? Przyjalbys zwrot? ;-)

No musze na spokojnie pomyśleć co zrobić. Zgłoszenie do serwisu Sony byloby OK ale ja juz najchętniej bym się pozbyl tego tv a nie naprawial. Pozbyć sie/zwrocic di sklepu może się nie udać bo przeciez go sprawdza czy działa i nie ma wad.
Jezeli sewris sony to faktycznie najlepiej jak by przyjechali do mnie i zrobili na miejscu ale musze sprawdzić jak to u nich jest.

Niestety ale po nocnym odlaczeniu od sieci linie dalej są :-(
 
Ostatnia edycja:

strazakp

Banned
najlepsza opcja: serwis door to door od sony badz rekojma
Wole rekojme bo nawet jezeli przy pierwszym takim zgloszeniu sprzedawca nie ma obowiązku zwrotu kasy to juz po wymianie lub naprawie tv i jak będzie znowu jakas wada to musi zwrócić kasę jezeli ja tego będę chcial. Oddając do serwisu nie będę miał pierwszego zgłoszenia rękojmi. Dzis oddam do sklepu.
 

strazakp

Banned
Coś z tą kolejną awarią i zwrotem kasy przez sklep chyba nie jest tak jak piszesz.

Dzwoniłem do rzecznika praw konsumenta i tak mi powiedzial. Warunek to zgłoszenie zwrotu na warunkach rękojmi i za pierwszym razem nie ma obowiązku zwrotu kasy ale za drugim juz tak (można sie domagać).

Ok, TV spakowany i dziś jedzie do sklepu. Zobaczymy co w sklepie powiedzą w sklepie. Tak czy siak TV ma wadę i nie mam zamiaru tak go zostawić. Najwyżej wymienia mi na nowy lub wymienia matryce w serwisie...ale pewnie każą mi czekać na decyzję 14dni bo tyle mają czasu na odpowiedź w kwestii zgłoszenia rękojmi.

Piszecie mi że mogłem wziąć inny tv, mogłem zostawić Panasa ale takie pisanie po fakcie nic nie wnosi. Każdy TV może tak mieć jak mój. Nie chcę żadnego Philipsa i nie chce dopłacać takiej kasy to innego TV. Nie mam co myśleć póki co o zmianie TV bo by tak myśleć to musialbym dostać zwrot kasy za ten co chce oddać a tak póki co nie będzie. Zakładam najpierw że dostanę albo TV nowy albo naprawiony ale ten sam model.
 
Ostatnia edycja:

danielde77

New member
Masz prawo zwrotu to po prostu go zwróć. Zwracałem w Euro sprzęt po kilkunastu dniach i nic nie sprawdzali. Nawet pudła nie otworzyli by sprawdzić co w nim jest.
 

RHJG

New member
Bez reklam
Witam kol.Strazak przy okazji na jakim tle jest zrobiona Twoja fotka,skąd te "plamy",nie jest to jednolite tło...Moim zdaniem nie występuje tam kolor banding ani zwykły banding...Co do paseczków matryca do wymiany.Powodzenia !
 

strazakp

Banned
Masz prawo zwrotu to po prostu go zwróć. Zwracałem w Euro sprzęt po kilkunastu dniach i nic nie sprawdzali. Nawet pudła nie otworzyli by sprawdzić co w nim jest.
Nie wierze by nie rozpakowali i nie wlaczyli tv. W ME rozpakowali, sprawdzili czy wszystko jest w zestawie i podlaczyli do sieci sprawdzić czy działa.

Sam nie wiem co mam zrobić...tzn jak oddać. Może najpierw spróbuje zwykly zwrot a jak zobaczą ze są te pasy to oddam w ramach rękojmi???
 

Davide

Member
Nie wierze by nie rozpakowali i nie wlaczyli tv. W ME rozpakowali, sprawdzili czy wszystko jest w zestawie i podlaczyli do sieci sprawdzić czy działa.

Sam nie wiem co mam zrobić...tzn jak oddać. Może najpierw spróbuje zwykly zwrot a jak zobaczą ze są te pasy to oddam w ramach rękojmi???

Mi jak w Saturnie wymienili ks7000 a mam już trzeciego nigdy nie zajrzeli bo im się nie chciało
 

pepka

Member
Bez reklam
To mogłeś mieć już 3 na stanie, a w kartonach oddać brudne ręczniki. Jeżeli tak podchodzą do procedur wymiany to pełna profeska...
 

strazakp

Banned
Masz prawo zwrotu to po prostu go zwróć. Zwracałem w Euro sprzęt po kilkunastu dniach i nic nie sprawdzali. Nawet pudła nie otworzyli by sprawdzić co w nim jest.

Witam kol.Strazak przy okazji na jakim tle jest zrobiona Twoja fotka,skąd te "plamy",nie jest to jednolite tło...Moim zdaniem nie występuje tam kolor banding ani zwykły banding...Co do paseczków matryca do wymiany.Powodzenia !
Nie bardzo ciebie rozumiem. Pytasz mnie o cos? Na tle zielonym tzn murawy piłkarskiej.
 

RHJG

New member
Bez reklam
Witam tak myślałem,że tłem jest murawa.To jest ok, oprócz tych nieszczęsnych pasów.Życzę pozytywnego załatwienia sprawy !
 
Status
Zamknięty.
Do góry