Kupiłem!!!! :-)

Status
Zamknięty.
TCL w dotychczasowych modelach (nawet flagowych) miał strasznie kiepską płynność ruchu ( ich polepszacz nie działał tak jak należy).Jeśli nie ogląda się sportu to może i warto się zastanowić.A to że matryce będzie miał od KS nie znaczy że będzie dobrze, bo jak nie będzie elektronika i oprogramowanie dopracowane to dalej nic szczególnego te ich flagowce.
 
Ostatnia edycja:

pepka

Member
Bez reklam
Nie prawda. Nie pierwszy raz kosztują w ganicach 5.5k Nie ważne z resztą, jest jak jest. Osobiście ips nie dla mnie. Chyba, że w tym niby magicznym Panasiu co to ma nadejść ;-).
 

feerdek

New member
@pepka
Nieprawda, że nieważne.....zresztą jakie to ma znaczenie razem czy osobno....Chyba jednak ma znaczenie!
Pozdrawiam
 

pepka

Member
Bez reklam
Dobrze, że maturę zdawałem 20 lat temu. Człowiek rzadko ma okazję pisać po polsku i potem takie kwiatki :). Nie będę poprawiał, niech zostanie dla potomnych :).
 

strazakp

Banned
Po 6dniach od zwrotu tv do sklepu w ramach rękojmi, dzis dostałem email i sms z EuroRtvAgd gdzie piszą o tym ze mój tv trafil do serwisu producenta.
Ja w momencie oddania tv do sklepu rzadalen wymiany na nowy lub zwrot kasy. Pewnie jedno ani drugie nie wchodzi w grę wiec w najbliższych dniach spodziewam sie info ze stanowiskiem serwisu z pytaniem czy mają naprawiac/wymieniac matryce. Martwi mnie jedynie to ze Serwus Sony (tak mówiono mi na infolinii serwisu) nie gwarantuje wymiany matrycy na nowa a może byc równie tzw odnowiona (niby takie sa warunki gwarancji).
 

feerdek

New member
Tv trafia do serwisu. Serwis ustala co jest. Sklep dostaje informacje i dopiero wtedy powinien podjąć decyzję co dalej. Jeśli żądałeś ( z naciskiem na ż nie rz ) wymiany na nowy to się tego trzymaj. Pisałeś, że rozmawiałeś z rzecznikiem konsumenta. Powinien ci to wyjaśnić. Jeśli nie dzwon jeszcze raz. To jest ewidentnie wada fabryczna. Chyba ,że serwis ......uzna inaczej.
Powodzenia
 

strazakp

Banned
Tv trafia do serwisu. Serwis ustala co jest. Sklep dostaje informacje i dopiero wtedy powinien podjąć decyzję co dalej. Jeśli żądałeś ( z naciskiem na ż nie rz ) wymiany na nowy to się tego trzymaj. Pisałeś, że rozmawiałeś z rzecznikiem konsumenta. Powinien ci to wyjaśnić. Jeśli nie dzwon jeszcze raz. To jest ewidentnie wada fabryczna. Chyba ,że serwis ......uzna inaczej.
Powodzenia
Nie wiem czy mam możliwość żądania wymiany na nowy jeżeli można naprawić. Wiem że przy drugiej rękojmi mam możliwość żądania zwrotu kasy...i dlatego oddałem jako rękojmia a nie bezpośrednio do serwisu.
Zobaczymy co mi odpowiedzą a wtedy zapytań rzecznika praw konsumenta. Pewnie po weekendzie będzie kolejne info. Nie spieszy mi się a najważniejsze by było jak najkorzystniej dla mnie.

Nie ukrywam ze najchętniej bym chcial zwrot kasy...od razu bym kupił cos 65" a w moim budżecie ti tylko fullhd...ale fullhd, 100hz i VA by mi wystarczyło.
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Najpierw będą procedury, naprawy, wymiany a na końcu zwrot gotówki.
A kasy , jak dostaniesz, wystarczy Ci na nowego, pięknego 65" TCLa X2.
 

pepka

Member
Bez reklam
Jest brzydki, nie ma co owijać w bawełnę. Głośnik na dole tv zawsze będzie go szpecił. Bez względu czy to TCL, Philips czy LG. Dla mnie estetyczna porażka niestety. Cena będzie ok, obraz możliwe że super. Ale co z tego, skoro musiałbym cały czas na ten "wynalazek" patrzeć...
 
Status
Zamknięty.
Do góry