Kupiłem!!!! :-)

Status
Zamknięty.

strazakp

Banned
Ok...tv zwrócony do sklepu...zwrot tzw rekojmia. Pracownik sklepu strasznie niemily i wręcz beszczelny...nie chcial mi nawet pomoc wynieść tv z auta do sklepu (10 metrów) zasłaniając sie BHP. W końcu pomogl i wnieśliśmy. Nie bardzo chcial przyjąć rękojmi bo jak stwierdził id tego jest serwus sony.
Troche straszyl jakimiś tam śmiesznymi regulaminami ze wcale nie musza wymienić na nowy itp. Ja jestem świadom bo rozmawiałem z rzecznikiem praw konsumenta i wiem co mogę a co mogą oni.
Tv rozpakowali i podlaczyli, zrobili foto usterki i spisali papier. Ja tez napisałem swój dokument i podpisali mi jego.
Mam teraz 14dni na odpowiedz sklepu. Zarzadalem wymianę na nowy lub zwrot kasy.
W ostateczności będzie serwis ale sklep tez nie może mi oddać sprzetu bez choćby naprawy.
 

strazakp

Banned
Generalnie obsluga w euro jest tylko wzorowa jak cis kupujesz!!! W porównaniu do ME to niebo a ziemia...oczywiscie na plus dla ME bo tam bylo milo i bez problemu zarówno przy kupnie jak i zwrocie. Nigdy wiecej Euro Rtv Agd!!!
 
Ostatnia edycja:

strazakp

Banned
Coś kiki cicho siedzi. A tu potencjalny klient :p
By nim byc to bym.musial.miec zwrot kasy a rak jestem uziemniony bez tv i bez kasy.
Swoją droga to dobrze ze nie kupowalem u kiekiego bo ze zwrotem by bylo gorzej i tylko serwis sony by mi został. I nie mówcie mi ze od kikiego tv by mi się nie zepsuł ;-)
 

strazakp

Banned
Nigdy nie wiadomo...
Dokładnie...dlatego wolałem kupować w sklepie internetowym który ma swoje sklepy stacjonarne w całej Polsce i w pobliżu. W przypadku tak dużego TV to wysyłka wiążą się w kosztami a tak to pakuje w auto i sam oddaje do sklepu zaledwie kilka km od domu.

Zaskakujące jest dla.mnie to ci powiedziała mi kobieta na infolinii Sony...ze jak wymieniają matryce na gwarancji to niekoniecznie musi to byc nowa matryca a regenerowana. Czy matryce w ogóle poddaje sie regeneracji???
Czy jezeli awaria tv wymaga wymiany matrycy to taka naprawa ma sens czy może wymieniają tv na nowy???
 
Ostatnia edycja:

pepka

Member
Bez reklam
Zakładam (chcę wierzyć), że w przypadku takiej lipy z tv, nie było by u Krzyśka problemu z wymianą na inny egzemplarz. Co do wysyłki to koszta niestety są i będą. To nie sieciówka z każdego dużego miasta.
 
Ostatnia edycja:

strazakp

Banned
Zakładam (chcę wierzyć), że w przypadku takiej lipy z tv, nie było by u Krzyśka problemu z wymianą na inny egzemplarz.
Ciekawe ciekawe ;-)
Pewnie skończy się tak że dostanę TV z wymieniona matryca i tyle....ale najchętniej to bym zmienił na inny TV, nawet inną marke :) ale kasy nie odzyskam juz przecież.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Z pewnością jest duże spektrum możliwości po to aby użytkownik był zadowolony. Mam nadzieję, że prawie wszyscy szczególnie gdy wyraźnie określają swoje potrzeby.
 
Strażak jeśli uda ci się odzyskać kasę w RTVAGD (wątpliwa sprawa) to kup lepiej następny TV w MM z gwarancją plus :) Jak kolejny model ci nie podejdzie to młotek ... i znowu będziesz miał nowy ( dzięki gwarancji professional można tak przez 5 lat :) ).
Kurde, pamiętam jak czytałem zakładane przez ciebie nowe tematy dot. wyboru TV( też miałem dylemat co zrobić po zwrocie PUS6561 ) i dalej walczysz - szacun ( pół roku już będzie ?).
 

strazakp

Banned
Żaden experyment...to życie ;-)
Jak zakladalem ten watek to nie myslalem ze aż tak się rozwinie...a to nie koniec historii.

Kasy nie odzyskam to wiem, najpierw chce przynajmniej dobrze naprawiony mój tv. Juz nawet sie nie wkurzam tylko cierpliwie czekam na rozwój wydarzeń ;-)
Dobrze ze mam jeszcze swój stary tv w domu. Za każdym razem jak na niego patrzę to nie mogę się nadziwic jaki dobry ma obraz...i to bez żadnych współczesnych wad (pad pixel, cloudung, banding itp.), świetny obraz, super plynnosc...tylko to zaledwie 40cali, ale teraz wisi w sypialni i pewnie dzielnie będzie sluzyl kolejne lata a i będzie się śmiał z tych wszystkich nowych technologii.
 

dratt

New member
Dobrze ze mam jeszcze swój stary tv w domu. Za każdym razem jak na niego patrzę to nie mogę się nadziwic jaki dobry ma obraz...i to bez żadnych współczesnych wad (pad pixel, cloudung, banding itp.), świetny obraz, super plynnosc....


Tzn. że ponad 900 postów i powrót do punktu wyjścia? Masz naprawdę dużo wolnego czasu. Zazdroszczę:wink:.
 

strazakp

Banned
Tzn. że ponad 900 postów i powrót do punktu wyjścia? Masz naprawdę dużo wolnego czasu. Zazdroszczę:wink:.
No nie ukrywam że z racji zawodu trochę tego czasu wolnego jest ;-) Poza tym głównie korzystam z smartfona lub tableta. Jestem aktywnym forumowiczem ;-)))

Ciekawy jestem czy Euro z decyzją będzie czekać aż te ustawowe 14dni czy dadzą jakieś info wcześniej....
Z perspektywy czasu i doświadczeń z dwoma TV (w ostatnim czasie) to szkoda że nie zostałem przy Panasonic. Trzeba było tylko dokupić jakiegoś zewnętrznego boxa do Androida. No cóż , teraz najważniejsze by wrócił TV naprawiony albo najlepiej nowy. Nie mam aż takiego ciśnienia z braku TV bo mam drugi a i pogoda już ładna więc można więcej czasu spędzić aktywnie :) ale sam fakt tej sprawy i to jaki będzie jej przebieg mnie ciekawi... ;-)
Będę informował na bieżąco :)))
 

strazakp

Banned
taaa, ponad 900 postów, czyli wychodzi 8 postów dziennie - O NICZYM .. bo przecież nawet nie masz nowego tv .. :p

spamer roku, gratulujemy :blagam:
Jezeli denerwuje cię ten temat a sam nie masz nic konkretnego do napisania to nie pisz bzdur aawet nie czytaj tego tematu....oszczędzisz sobie zdrowia :))) Tacy jak ty właśnie spamuja! Ja piszę w temacie i na temat a nóż komuś kto chce kupić TV się przyda.
Pozdrawiam
 
Status
Zamknięty.
Do góry