Kupiłem!!!! :-)

Status
Zamknięty.

strazakp

Banned

Attachments

  • 2017-03-22 21.28.29.jpg
    2017-03-22 21.28.29.jpg
    14,1 KB · Wyś: 63

feerdek

New member
Kiepsko.... Wygląda jak uszkodzenie matrycy. Restart fabryczny w ustawieniach i sprawdź czy podczas uruchamiania widać to na pierwszym ekranie po odpaleniu tv .

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
 

Malix7

Member
No to faktycznie masz problem, ja bym próbował oddać w końcu masz na 30 dni zwrotu, gwaracja satysfakcji, tak to się nazywało?
 

strazakp

Banned
Dziś już mi się nie chce z tym nic robić :-/ Jutro najpierw spróbuje wyłączyć z sieci na dłuższy czas, później ten reste fabryczny a później jazda do sklepu Euro spróbować zwrócić.

W dupie z tymi nowymi technologiami!!!!!
 

FoX88

New member
Masakra..

Powiem Ci, że jeszcze mniej więcej do miesiąca od zakupu TV patrzyłem jakie inne możliwości jeszcze były, zastanawiałem się czy na pewno dobrze wybrałem, ale czytając HDTV i różne dziwne zjawiska i w innych modelach, ale i w przypadku mojego modelu, to jeden plus tego jest:

Zamiast się zamartwiać czy mogłem trafić lepiej, to się cieszę, że nie mam żadnych świecących pixeli, brzydkiego cloudingu czy pasów i uszkodzeń matrycy. :X

A stresu zakup TV mnie kosztował więcej niż jakikolwiek inny sprzęt w ostatnich latach.

Bardzo możliwe, że jakbyś się jednak nie zdecydował na zwrot Panasonica i wzięcie Sony to byś się cieszył jednak z dobrej czerni i bezproblemowego obrazu na DX700. :/
 

strazakp

Banned
Jeszcze okaże się że wrócę do Panasa ;-)
Jutro mam prawie cały dzień wolny więc będę działał. Spakuje TV do kartonu i pojade zwrócić nic nie mówić o tej wadzie. Jezeli zauważa w sklepie to zostawię w ramach gwarancji. Tak czy inaczej muszę coś zrobić bo to nie akceptowalne.
 

pepka

Member
Bez reklam
Powiedzą, że mechanicznie (puknięcie, upuszczenie, uderzenie) i dupa blada. Pakuj, wpadaj do sklepu i od progu mów co i jak... z miejsca wysyłają do serwisu Sony.
 

feerdek

New member
Po takim czasie nawet jak będą chcieli przyjąć zwrot to go sprawdzą . Zadzwoń do federacji konsumenta w swoim mieście i zapytaj co możesz zrobić. Nie wiem jak jest teraz, ale chyba nic się w tym zakresie nie zmieniło. Jeśli wada wystąpiła w okresie do 6 mies od daty zakupu domniemywa się że wada istniała w dniu zakupu. Sprzedawca musi udowodnić że jest inaczej i że wada powstała z twojej winy. W moim przypadku tak było kilka lat temu że sprzętem AGD i był zwrot kasy.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Poszła matryca i tyle. Resety nic tu nie dadzą, a jeżeli nawet znikną to prędzej czy póżniej znowu się pojawią.
Lipa i tyle.
Pisałem Ci, żebyś brał 65" jak ktoś tu sprzedawał na gwarancji za dobre pieniądze.
 
Status
Zamknięty.
Do góry