Kupiłem!!!! :-)

Status
Zamknięty.

karneol

New member
Od 2 tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Sony XD 8505 i nie żałuje . Przy zakupie miałem tylko dylemat 55" czy 65" ale poszedłem na kompromis 55" plus soundbar , dalsze "męczenie buły" czy dobry to wybór mija się z celem.
Dla mnie fana seriali to Android z Kodi robi robotę no chyba że zacznie się przycinać ale na razie hula
Obraz też mega choć trochę trzeba było się pobawić w ustawianie
Przez ostanie pół roku przeczytałem wszystko na temat tv z 2015 i 2016 r. i po kilku wizytach w sklepie była to przemyślana decyzja.
Z czystym sercem polecam ten telewizor.Pozdrawiam
 

strazakp

Banned
Od 2 tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Sony XD 8505 i nie żałuje . Przy zakupie miałem tylko dylemat 55" czy 65" ale poszedłem na kompromis 55" plus soundbar , dalsze "męczenie buły" czy dobry to wybór mija się z celem.
Dla mnie fana seriali to Android z Kodi robi robotę no chyba że zacznie się przycinać ale na razie hula
Obraz też mega choć trochę trzeba było się pobawić w ustawianie
Przez ostanie pół roku przeczytałem wszystko na temat tv z 2015 i 2016 r. i po kilku wizytach w sklepie była to przemyślana decyzja.
Z czystym sercem polecam ten telewizor.Pozdrawiam
No to pięknie. W sumie to nie jest zły TV i jeżeli te drobne wady które posiada przyjmuje się świadomie to raszta jest na plus. Mnie jakoś korci rozmiar 65" ale by był to TV w rozsądnych dla mnie pieniądzach to musi być to fullhd ale to nie problem.
 

strazakp

Banned
Gorzej jak się okaże, że jednak 4k jest fajne i rozpoczną się kolejne poszukiwania ;-).
Może tak być ;-) ale znowu jak będę miał 65" to powrót na 55" będzie nie do przyjęcia.
Jezeli okaże się że zostanę z tym co mam (bo np Euro będzie kręcić nosem lub mi się odwidzi) to za 5lat kupię już 65" i wtedy będzie mnie stać na taki z 4k :)
 

Kadajo

New member
Bez reklam
W Euro agd jest praktycznie zerowa szansa na zwrot towaru. Polityka firmy. Jeśli chcecie często i bezstresowo wymieniać towar to tylko media Markt. Media expert też zazwyczaj problemów nie robi ale czasem trzeba się wyklucic.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 

buldoggg

Member
Bez reklam
kiki moim zdaniem bardzo dobrze.....oni(euro itp) mają nas w dupie po kupnie tv i radź sobie potem sam......(sam tak kiedyś miałem przy kupnie tv w 2006 r,sprzedawca powiedział że mogę zwrócić jak np wypal się pixel itp,był jeden wypalony i w ten sam dzień się jeden przepalił ale nie udało mi się go oddać)sprzedawcy w takich sklepach są tam za karę lub zdania"oni udają że płacą to ja udaje że pracuje"
 

pepka

Member
Bez reklam
Tu, zdania będą podzielone. Dla jednego "życie", dla drugiego "lekka cebula". Euro taki ma regulamin i nie owijają w bawełnę. Bierz przez internet albo kupuj stacjonarnie... i testuj przez ileś tam dni bez otwierania kartonu najlepiej ;-).
Jeżeli ktoś faktycznie lubi wymieniać, zamieniać... cwaniakować, to brać z dostawą do domu i liczyć się ze stratą 50-100 pln co zmiana. W skali roku przy tv za free, może się to opłacać (choć nie liczyłem).
 

Malix7

Member
Trochę to nie fair...
Oczywiście że nie fair i sam jestem przeciwny takim wymianą ale Polak cebula potrafi :)
Inna sprawa jak ktoś kupi i rzeczywiście nie do końca jest zadowolony i wymieniłby na inny ale wiadomo że punkt widzenia zeleży od punktu siedzenia
 
Ostatnia edycja:

FoX88

New member
No ja nie wiem czy to taka cebula, poczytajcie wątki na AVForums albo AVSForums, to ludzie w USA / w UK często wymieniają TV przez np. przeszkadzający im clouding i sklepy nie robią z tym żadnego problemu. Kupują w takim 'Richer Sounds', jak z TV coś nie pasuje (coś co nie podlega gwarancji/naprawie, tj. clouding jakiś, banding etc.), to jeden mail, informacja, przywozisz stary TV i odbierasz nowy tego samego dnia lub kasę w ciągu paru dni. Nikt z tego problemu nie robi, normalne praktyki i sklepy to biorą w koszta..które i tak są często niższe niż u nas w PL.

Ale wiem, że prowadzenie działalności gospodarczej w Polsce to jeden wielki żart, a właściwie czarny dowcip i kto może z zagranicznych spółek nie będąc jakoś stratnym z uwagi na ominięcie rynku, to unika zakładania DP u nas w kraju.
 

pepka

Member
Bez reklam
Clouding, banding, uwalone piksele, to nie to samo co zmiana "bo tak, teraz spróbuję pobawić się czymś innym". No ale każdy orze jak może...
 

FoX88

New member
Clouding, banding, uwalone piksele, to nie to samo co zmiana "bo tak, teraz spróbuję pobawić się czymś innym". No ale każdy orze jak może...

Miałem w sumie na myśli też to, że w Euro nikt tego typu problemu nie uwzględnia. Jeśli cokolwiek wypadnie, to nawet nie chcą na rękojmię wziąć TV, tylko na gwarancję każą odesłać, nawet w ciągu 14 dni od zakupu, ba, nawet w dniu zakupu.

A wiadomo, że serwis Sony czy jakiejkolwiek innej marki TV nie wymieni na podstawie samego problemu z cloudingiem, bo cytat i fakt: "To cecha LCD LED, nie wada".
 

feerdek

New member
Nie fair jest także sprzedawanie przez sklepy tv ze zwrotów lub przebranych i przejrzanych na sklepie jako nowe fabryczne.
Absolutnie nie jest to aluzja do ciebie kiki.
Dla jasności nie popieram tez tego co napisał kolega Malix7.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
 

milekp

New member
Dlatego, jako nabywca, chyba wolę trochę dopłacić i kupić w Euro licząc, że jest mniejsza szansa na to, że dostanę "zwrotowy" i "potestowany" lub "nie do końca przemyślany" egzemplarz. A kupując przez internet niech mnie spróbują przeczołgać przy ewentualnym zwrocie w ciągu 14 dni bez podania przyczyny - zobaczymy czy im się uda...
 
Status
Zamknięty.
Do góry