HD w UPC

brodacz

Active member
Bez reklam
Tak więc brodaczu na swoj sposob wszyscy bardzo Ciebie tutaj akceptujemy i na swój sposob lubimy. Powiem więcej, wiedz, że przez wielu jesteś tutaj akceptowany wręczna na bardzo SPECJALNYCH warunkach, bo tak zwyczajnie wypada. W końcu podobno żyjemy w cywilizacji miłości i nad każdym należy pochylać się z sercem na dłoni.
Dziękuję ci bardzo za to wsparcie bo już miałem się pociąć. Skoro nie dostrzegasz głupoty emanującej z postów, które krytykuję to albo masz złą wolę albo zawierasz się w poziomie inteligencji je piszących. Gdyby nie tak głupkowate posty i wpisy ludzi podobnych do ciebie, ten watek byłby o 1/3 krótszy i łatwiej byłoby znaleźć w nim istotne zagadnienia. Masz coś do mnie to pisz na priv i nie zaśmiecaj forum.
 

tobinek

Member
Dziwna jest ta polityka UPC.W dobie gdy hd staje sie juz standartem, zabiera sie klientowi z posiadanej oferty programy w hd, oferujac je za dodatkowa doplata.
Polityka UPC jest taka, że tym, którzy nie rezygnują, przedstawia się standardowe warunki. Moja rada: napisz wypowiedzenie, że w związku ze zbliżającym się końcem umowy wnosisz o jej nieprzedłużanie po okresie trwania umowy. Dostaniesz lepszą ofertę z działu "odzyskiwania klienta". :)
Ja dostałem kiedyś w ten sposób 30% zniżki w stosunku do dotychczasowego abonamentu.
 

mario345

New member
Kiedy w koncu spece z UPC zmienia w EPG nazwe kanalu ktory juz nie istnieje VH1 Polska na kanal ktory rzeczywiscie jest nadawany ,a wiec Comedy Central Family i przesuna go do kanalow filmowych bo wyglada to naprawde zalosnie.
 

tadekb1

New member
Czy ktoś z kolegów pomoże rozwiązać mój dylemat,otóż postanowiłem zrobić test połączeń i pamiętam że jak ostatnio to robiłem to od góry do dołu wszystko było na zielono i ok.Teraz mam tak
IPadres
modem kablowy błąd
dekoder mediabox błąd
Mac adres

modem kablowy ok
dekoder mediabox ok

Test sieci
Połączenie IP błąd3 błąd
Koleś z UPC powiedział ze te odczyty nie mają znaczenia skoro nie ma zakłóceń w odbiorze telewizji to jak to jest jest dobrze czy źle.
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Macie 14 dni na wypowiedzenie umów.

Szczęśliwcy (i ten nieszczęśliwy z Gdańska), którzy mają w swej ofercie TVN Warszawa, w związku z zaprzestaniem nadawania tego programu przez nadawcę (od 01.06), będą mogli wypowiedzieć umowę w ciągu 14 dni od otrzymania zawiadomienia. Powka.
 
Ostatnia edycja:

komar12

New member
Witam.A działa ci telewizja na żądanie?>u mnie są takie same błędy,normalnie się da wszystkie kanały oglądać ,ale chcąc wejść w tv na żądanie to się nie da.


Czy ktoś z kolegów pomoże rozwiązać mój dylemat,otóż postanowiłem zrobić test połączeń i pamiętam że jak ostatnio to robiłem to od góry do dołu wszystko było na zielono i ok.Teraz mam tak
IPadres
modem kablowy błąd
dekoder mediabox błąd
Mac adres

modem kablowy ok
dekoder mediabox ok

Test sieci
Połączenie IP błąd3 błąd
Koleś z UPC powiedział ze te odczyty nie mają znaczenia skoro nie ma zakłóceń w odbiorze telewizji to jak to jest jest dobrze czy źle.
 

yarok

New member
sprawy

Również nie miałem usług na żądanie - zgłosiłem - przyszedł jeden monter - nie poradził sobie - wyciągnął ganizdko - wymienił dekoder i nic, po pewnym czasie przyszedł drugi monter wymienił rozgałęznik przy skrzynce i wszystko zaczęło działać

A propos przedłużania umowy - wypowiedziałem - po kilku dniach miałem telefon z ofertą 90,90 za miesiąc na rok Max HD z PVR w Warszawie.

Pzdr,
y
 

eradekS

New member
A propos przedłużania umowy - wypowiedziałem - po kilku dniach miałem telefon z ofertą 90,90 za miesiąc na rok Max HD z PVR w Warszawie.

Pzdr,
y
Mozesz napisac ile teraz placisz za int + telewizja ? Bo z tej telewizji to widze zjechali Tobie 10 pln , ale wazniejsze dla mnie ze umowa 12 m-c.
 

tadekb1

New member
cz ktoś z kolegów spotkał się z czymś takim dekoder Cisco podczas oglądania telewizji na ekranie przebija przewodnik tz.takie czerwone prostokąty odpowiadające kształtem przewodnikowi.
 

Szekspir

New member
Witam. Mam gwoździa. Płacę aktualnie ok 270zł UPC (25mb, maxhd z nagrywarka, telefon nonstop, HBO oraz drugi dekoder za ok 40zł m-c) Mam umowę na czas nieokreślony. Dzwoniłem do bok'u dzisiaj i chciałem podpisać umowę na czas określony i skorzystać z nowej oferty promocyjnej. Średnio uprzejma pani poinformowała mnie, że nie mogę tego uczynić. Pozostaje mi teraz tylko zerwanie umowy. Jak to jest z telefonem ? Nie chciałbym stracić numeru.
 

gmerk

New member
Witam,

Do tej pory tylko śledziłem forum jednak ostatnie działania UPC skłoniłu mnie do zamieszczenia postu...

Jestem oczywiście wieloletnim abonentem UPC. Od zakupu drugiego telewizora LCD rozglądałem się za możliwością podłączenia drugiego dekodera HD. Na początku ich oferta w tej kwestii była tragiczna: "musi Pan płacić pełny drugi abonament za drugi dekoder". Czekałem więc aż będzie po ludzku 8).

Pojawił się multiroom więc wkroczyłem do boju. Okażało się, iż "instalacja" to koszt 200zł. Ponieważ mam mieszkanie już okablowane bo do tej pory na drugim telewizorze był sygnał analogowy, "instalacja" to tak naprawdę podłączenie dekodera do prądu i sieci. Za to 200zł - TROCHĘ SPORO.

Niestety wtedy jak dzwoniłem nic z tą kwotą nie dało się zrobić. Po kilku telefonach udało mi się dowiedzieć, od sympatycznego Pana na infolinii (jeśli to czyta to pozdrawiam), że jak wyczekam do momentu, aż skończy mi się umowa na którąś z usług to zamawiając ją ponownie wraz z multiroomem będzie możliwość zredukowania opłaty instalacyjnej do 50zł - czekałem :roll: (za półtora miesiąca kończył się C+).

W zeszłym tygodniu rozpocząłem zamawianie C+ i co najważniejsze multiroom. Tym razem wersję HD bez nagrywarki (pierwszy to HD z nagrywarką). Oczywiście poprzez BOK nie udało mi się uzyskać obniżenia "instalacyjnego". Ta sztuka udała się dopiero na poziomie Działu Utrzymania Klienta. Podpisując umowę na 2 lata udało się zdobyć multiroom za 50zł instalacyjnego i miesięcznie 21zł z groszami (po jakichś minimalnych rabatach).

Wszędzie po kolei oczywiście byłem informowany, że dekoder multiroom będzie posiadał to samo co dekoder bazowy.

Pakiet na pierwszym dekoderze to Max HD + Canal+ + HBO/Cinemax oraz ze względu na fakt, iż byłem klientem usługi cyfrowej wcześniej zanim w UPC zrobiono "rewolucję HD" posiadam National Geograhic HD, History HD i Polsat Sport HD, które obecnie wchodzą w skład pakietu Super HD (który mnie nie skusił).

Przedwczoraj pojawił się umówiony serwisant i "zainstalował" dekoder.....no i co się okazało...

Otrzymałem dekoder jedynie z pakietem Select :shock:. Ok - błąd kogoś kto konfigurował zlecenie. Złapałem więc za telefon i jeszcze tego samego wieczora uadło mi się wywalczyć dołączenie C+ i HBO. Generalnie spędziłem 2 dni kilkukrotnie dzwoniąc i będąc przełączanym po różnych działach.

Na chwilę obecną stan jest taki że mam Max HD C+ i HBO/Cinemax ale bez wspomnianych trzech kanałów HD oraz bez HBO OD, który swego czasu był standardem prz pakiecie HBO (oczywiście na bazowym dekoderze mam go za free). Podobno UPC nie może tego podłączyć ze względu na ograniczenia natury technicznej. Podobno ponieważ te kanały weszły w pakiet Super HD mają jedynie możliwość włączenia mi całego pakietu (którego nie mam wykupionego więc tego nie zrobią) a nie poszczególnych kanałów. Trochę dziwne bo na bazowym mogą.

Jak by nie było niesmak pozostał - wszędzie informują, że będzie to samo a jak przychodzi co do czego to już nie ma tego samego. Najlepiej jak bym sobie brakujące kanały na drugim dokupił :twisted:. Ciekawe czy gdybym ja podpisując z nimi umowę za prawię 200zł miesięcznie płacił im później tylko 150zł ze względu na moje ograniczenia techniczne byli by zadowoleni?

O HBO OD jeszcze będę walczył bo to jeden kanał więc na pewno jest techniczna możliwość by mi go włączyć za darmo a nie za dodatkowe 10zł.

W kontaktach z UPC zawsze czuję, że próbują nabić klienta w butelkę - szkoda (ale pewnie gdzie indziej nie jest lepiej).

Pozdrawiam - może ktoś przechodził podobne walki z nimi i coś podpowie...
 
Do góry