HD w UPC

salen1

New member
Witam mam jeszcze stary mediabox z nagrywarką. Ostatnio zauwazyłem klatkowanie nagryanych filmów i programów. Ktos wie co moze byc tego przyczyną ?
 

TOMGDY

New member
dwa miesiące za nam, ulubione znikają na potęgę, dostawca uchyla się od odpowiedzialności jak tylko może, programiści od 2 miesięcy mieli by już napisany nowy soft gdyby w ogóle zaczęli go pisać, a nam szaraczkom pozostaje przeskakiwać te wszystkie kanały które nie wnoszą nic do oferty.

Pozostaje już chyba tylko powiadomić te stacje telewizyjne które znikają z ulubionych i które przez to tracą na oglądalności - może oni z pozycji swojej wielkości będą mieli większy wpływ na poprawę sytuacji ?

co myślicie ?
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Po przejęciu Astera UPC zlewa swych klientów ciepłym... Koledzy, którzy sprzedają usługi konkurencji czasami mają wrażenie, że posiadacze usług tej firmy maja IQ planktonu czy w najlepszym wypadku krewetki, gdyż nawet nie podejmują próby dyskusji na temat istnienia konkurencji. Płacą niejednokrotnie 3x więcej niż za podobne usługi zapłaciliby w innej firmie, ale i tak są przeświadczeni, że lepiej i taniej się nie da. Na miejscu takiego UPC też bym się nie przejmował. Ci co mieli odejść już to zrobili a pozostali i tak nie zauważą różnicy gdy podniesie się im abonament o kolejne 5 zł.
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
Może "kończący się" dysk twardy. Ja bym to zgłosił i niech wymieniają.

To raczej wina sygnału. U mnie zakłócenia pojawiają się czy to przy normalnym oglądaniu czy przy nagrywaniu na HDD bez oglądania. Jakoś nie mogę się zebrać żeby zadzwonić do dziadów.
 

mariusz67

Member
Bez reklam
Witam cos mi tu smerdzi z tym ze UPC nie moze sie z tym uporac .Dzisiaj po 10 meilach zadzwonil laskawie jakis ludzik i mnie poinformowal ze jaja sobie robia z ludzi ze mamy czekac ??????Szanowny Panie



Informuję, że zgodnie z rozmową telefoniczną został Pan poinformowany, że termin usunięcia niedogodności z kanałami ulubionymi to wrzesień 2015.

Za powstałe utrudnienia w imieniu firmy Pana przepraszam.
 

TOMGDY

New member
Do mnie dwa miesiące temu wysłali maila z potwierdzeniem, że wiedzą, że ulubione znikają i jak się z tym uporają to przyślą formalne powiadomienie. Wystąpiłem również o rekompensatę i odmówili zasłaniając się regulaminem - przysłali w tej sprawie oficjalne pismo.

Termin wrześniowy to chyba jakieś jaja - do tego czasu można spokojnie napisać soft w którym będzie można ulubione kanały ustawiać z dowolną kolejnością. Taki termin bez oficjalnej informacji i rekompensaty dla klientów to jawne lekceważenie. W długoterminowym okresie takie działania zawsze się mszą.
 

TOMGDY

New member
Jakiś czas temu dostałem takiego maila z UPC:


Szanowny Kliencie,

w nawiązaniu do zgłoszenia, dotyczącego znikających kanałów z listy Ulubionych na dekoderze, informujemy, że trwają prace zmierzające do przywrócenia poprawnego działania tej funkcjonalności. Przewidywany termin ich zakończenia to koniec września 2015 r.

Nieustannie staramy się podnosić jakość naszych usług, zatem serdecznie przepraszamy za niedogodności.
Zespół UPC Polska



Znikające kanały ulubione zaczęły się ulatniać chyba w marcu więc jeżeli we wrześniu przyjdzie poprawa to by wskazywało, że po 6 miesiącach prac będziemy mieli zupełnie nowy soft z prawdziwą listą ulubionych kanałów w myśl zasady, że przez pół roku to można i prezydentem zostać !
 

wysio

Member
Bez reklam
Nie. Koledze nawalił pilot od zwykłego dekodera i mu wymienili na nowy. Układ przycisków jest taki sam, ale same przyciski się trochę różnią i sam pilot jest trochę mniejszy - bardziej poręczny...
 

Jawosz

Member
Macie moze namiarna jakiegoś sprzedawcę usług UPC z Warszawy-Ursynów ?
Wiem, że oni mają konkurencyjne oferty do tych ze strony i infolinii.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Tylko uważaj na cwaniaków, mi gość zarzekał się (a pytałem kilka razy), że nie będę płacił opłaty za podłączenie, a na rachunku była jednak doliczona.
Musiałem wystosować odpowiednie pismo do działu reklamacji i anulowali tą opłatę. Niesmak został.

Ostatnio była podobna sytuacja, z tym, że już na infolinii.
Kobitka stwierdziła, że nikt mi nie da lepszej oferty od niej - żaden osiedlowy przedstawiciel, żaden dział utrzymania klienta (DUK).
Faktycznie, oferta była całkiem atrakcyjna, szczególnie, że dostałem HBO na którym mi zależało, ale jak się potem okazało, obiecanki nie znalazły potwierdzenia w praktyce, a rozgadana kobitka zwyczajnie kłamała.
Na "szczęście" dekoder się zepsuł, a ja przy okazji rozwiązałem świeżą umowę, korzystając z możliwości rozwiązania umowy w okresie "próbnym".

Po tych zawirowaniach zadzwonił DUK (dział utrzymania klienta) i dopiero tutaj oferta została dopieszczona, czyt. dostałem najlepszą ofertę.
 

TOMGDY

New member
Na stronie UPC w zakładce dekodery pojawił się dekoder HORIZON bez nagrywarki.
Podpięta jest również instrukcja obsługi do tej wersji.

Czy ktoś ma już takie rozwiązanie w domu ? jest na to jakaś dostępna oferta dla stałych klientów?

Może UPC takim zubożonym HORIZON-em chce załatwić problem braku ulubionych kanałów w dekoderze MEDIABOX ? W oficjalnej wersji UPC z problemem ulubionych kanałów chce się uporać do końca września. Będzie wymiana dekoderów czy to zbyt pięknie malowane ?

Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

wysio

Member
Bez reklam
Wczoraj pięknie mnie załatwił dekoder UPC. Była burza i niestety nie było komu odłączyć urządzeń od zasilania, no i trach... Poszło jakieś małe przepięcie - na tyle małe, że komputer, DVD HD działa, ale dekoder się spalił, przy okazji pociągając za sobą tv i ampli. Wnioskuję po tym, bo ampli i tv niby się uruchamiają, ale już nie ma sygnału po HDMI, w tv nie działa pilot, a wybór źródła z guzika powoduje wyłączenie się telewizora. Brak dźwięku i charakterystycznego pyknięcia przy przełączaniu źródła dźwięku w ampli. I dobra listwa nie pomogła...
 
Do góry