Powrót do sprawy niedziałającego pilota przy włączonym czujniku oswietlenia
Dla przypomnienia całej sprawy wklejam część moich poprzednich postów.
Po ponownym odpaleniu wszystkich urządzeń - zonk - pilot do dekodera przestał działać - ok. Baterie.... zmiana nic nie pomogła. Pilot do dekodera bardzo sprawnie obsługuje telewizor ale z dekoderem był problem.
Zadzwoniłem na infolinię - poradzili żeby odsunąć dekoder najdalej jak się da od TV. Postawiłem go na ziemi około 40cm od TV - nic nie pomogło. Postawiłem go obok na szafce - dalej nic, w końcu w akcie desperacji obróciłem całą szafkę o 90 stopni tak że był dekoder był ustawiony tyłem do miejsca z którego go obsługiwałem i co?! Pilocik zaczął pięknie działać - żeby było śmieszniej to dekoder był oddzielony od pilota jeszcze bokiem szafki... czyli nijak nie mógł się widzieć z pilotem. CZY JEST TU JAKIŚ MAGIK KTÓRY UMIE TO WYJAŚNIĆ???
Po dalszych eksperymentach i przeszukiwaniu netu, okazało się, że wystarczy dekoder umieścić bokiem (a nie naturalnie frontem) do oglądającego żeby działał bez zarzutu. Choć faktycznie około 1 minuty po włączeniu dekodera działa dość opornie. Sytuacja wygląda w tej chwili tak, że dekoder stoi pod telewizorem ale nie cieszę zbytnio swoich oczu tymi wszystkimi lampkami i napisami z front panelu bo stoi bokiem do mnie.
Pytanie moje jest takie, czy zastosowanie pilota uniwersalnego może tę sytuację przywrócić do normalności? Bo nie wiem czy warto w takowy inwestować?
A na marginesie... dla mnie to strasznie dziwne, żeby sprzęt tego samego producenta tak źle na siebie działał.. Może napiszę do jakiejś pomocy technicznej Philiipsa i zapytam o radę?
Co do możliwości obniżenia abonamentu, niech koniecznie wypowie się ktoś komu udało się to osiągnąć?
Rada, która zastosowałem to:
Jeśli masz w TV czujnik oświetlenia to wyłącz go i sprawdź jak wówczas zachowuje się pilot miadaboxa UPC
Od tego momentu wszystko dobrze działalo, ale jednak funkcjonalność TV była ograniczona... Wziąłem się jednak na odwagę i niedawno zaktualizowałem oprogramowanie w TV (Philips 5603D) - włączyłem czujnik światła i wszystko zaczęło działać TIP TOP... Generealnie poza tym, że nie daję rady oglądać tego co ponagrywałem to jest dobrze... za mało czasu na ogląanie 100 programów i jeszcze CANAL+ do tego...
Dla przypomnienia całej sprawy wklejam część moich poprzednich postów.
Po ponownym odpaleniu wszystkich urządzeń - zonk - pilot do dekodera przestał działać - ok. Baterie.... zmiana nic nie pomogła. Pilot do dekodera bardzo sprawnie obsługuje telewizor ale z dekoderem był problem.
Zadzwoniłem na infolinię - poradzili żeby odsunąć dekoder najdalej jak się da od TV. Postawiłem go na ziemi około 40cm od TV - nic nie pomogło. Postawiłem go obok na szafce - dalej nic, w końcu w akcie desperacji obróciłem całą szafkę o 90 stopni tak że był dekoder był ustawiony tyłem do miejsca z którego go obsługiwałem i co?! Pilocik zaczął pięknie działać - żeby było śmieszniej to dekoder był oddzielony od pilota jeszcze bokiem szafki... czyli nijak nie mógł się widzieć z pilotem. CZY JEST TU JAKIŚ MAGIK KTÓRY UMIE TO WYJAŚNIĆ???
Po dalszych eksperymentach i przeszukiwaniu netu, okazało się, że wystarczy dekoder umieścić bokiem (a nie naturalnie frontem) do oglądającego żeby działał bez zarzutu. Choć faktycznie około 1 minuty po włączeniu dekodera działa dość opornie. Sytuacja wygląda w tej chwili tak, że dekoder stoi pod telewizorem ale nie cieszę zbytnio swoich oczu tymi wszystkimi lampkami i napisami z front panelu bo stoi bokiem do mnie.
Pytanie moje jest takie, czy zastosowanie pilota uniwersalnego może tę sytuację przywrócić do normalności? Bo nie wiem czy warto w takowy inwestować?
A na marginesie... dla mnie to strasznie dziwne, żeby sprzęt tego samego producenta tak źle na siebie działał.. Może napiszę do jakiejś pomocy technicznej Philiipsa i zapytam o radę?
Co do możliwości obniżenia abonamentu, niech koniecznie wypowie się ktoś komu udało się to osiągnąć?
Rada, która zastosowałem to:
Jeśli masz w TV czujnik oświetlenia to wyłącz go i sprawdź jak wówczas zachowuje się pilot miadaboxa UPC
Od tego momentu wszystko dobrze działalo, ale jednak funkcjonalność TV była ograniczona... Wziąłem się jednak na odwagę i niedawno zaktualizowałem oprogramowanie w TV (Philips 5603D) - włączyłem czujnik światła i wszystko zaczęło działać TIP TOP... Generealnie poza tym, że nie daję rady oglądać tego co ponagrywałem to jest dobrze... za mało czasu na ogląanie 100 programów i jeszcze CANAL+ do tego...