Gwarancja Toshiba

lukaszalbert

New member
mjodlowski napisał:
Znalazlem cos takiego:
Art. 581. § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.

§ 2. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.

Patrz całość i zwróć uwagę na podkreślone.
 

Marek-Browarek6

New member
baxter1 napisał:
a jak z podświetleniem matrycy czy jest równomierne mi tez powiedzieli ze wymienia matryce i nawet mnie to cieszy ,bo nie widzę nic w zastępstwie ,pewnie i tak kreski wyskoczą po jakimś czasie i w tedy będą juz musieli zwracać kasę ,ale nie ma pośpiechu tylko napisz co wpisali ci w gwarancji i skąd wiadomo ,że po wymianie matrycy powinni przedłużyć gwarancję na następne 2 lata>

Poprzednio nie było równomiernie i teraz też w górnych rogach jest trochę jaśniej
 

mjodlowski

New member
Nikt z forumowiczow nie odniosl sie do mojego pytania odnosnie zapisow w K.C.:
Art. 581. § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.

§ 2. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.


W gwarancji wbite mam (wlasciwie na swistku dolaczonym do gwarancji) - wymiana matrycy.

W weekend wysle pismo do TTCE z zadaniem wystawienia nowje gwarancji lub wystawienia gwarancji na sama matryce.

MJ
 

gilek1975

New member
Bez reklam
diana napisał:
Jak z Twoją ZF podjeli decyzję , czy dalej czekasz na swojego lcd? Masz może numer telefonu do konkretnej osoby z Serwisu Centralnego?
Daiana a o mnie już nie pamiętasz? Nie wiesz że Ja po mojej batalii mam wszystkie nr tel do "wszystkich potrzebnych" ludzi z QN i TTCE? Pisz co chcesz a dostaniesz......
Pozdrawiam
 

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
Witam
Pamiętam ,pamiętam :Dtylko teraz nie mam raczej możliwości do Ciebie dryndnąc . Tak sobie myślałem że po swoich bojach masz na jakiś czas dośc tego tematu.:p Myślałem że serwis z ;kierownikiem; K.......m już nie obsługuje Toshiba Polska stąd moje zapytanie o numer do kompetentnej Osoby z S.Centralnego. Czy nikt z Osób które ostatnio serwisowały uszkodzone ZF 355 nie ma nr.tel. do S.C.?
 

kklocek

New member
W Toshibie stwierdzono, że firma Samsung gwarantuje, że nowe matryce, które są obecnie montowane zamiast wadliwych, są wolne od wad i żadne kreski już nie mają prawa wyskoczyć:) dlatego nie wymieniają ZF na nowe telewizory tylko same matryce...Domyślam się, że pogonili Samsunga za wadliwe matryce i teraz bardziej im się opłaca naprawiać zamiast wymieniać telewizora na nowszy...
 

mjodlowski

New member
I tak lepiej dmuchac na zimne i walczyc o gwarancje 2 lata na nowa matryce...

Dla mnie lepiej, ze TV nie wymienili - wedlug mnie prezentuje sie duzo lepiej niz nowe serie...
 

pener77

New member
Witam

Ja również mam problem z gwarancją, w czerwcu zakupiłem w pewnym sklepie rtv ..... Toshibe 40ZF355 z gwarancją Toshiba Polska. po roku użytkowania pojawiły sie plamy na matrycy blisko środka ekranu, później okazało się, że nie ma Polskiej Gwarancji z jaką go kupiłem. Skontaktowałem sie ze sklepem i powiedzieli ze oni zajmą sie gwarancja i bedzie to trwało do 1 miesiąca. Telewizor pojechał pod koniec września, od tego okresu jest wiele niejasności, otóż na początku nie mieli żadnych informacji, dostałem mejla, że telewizor będzie naprawiony, później przyszedł list pod koniec października ze sklepu, że naprawa może potrwać powyżej 7dni. Jakieś 2 tygodnie temu dostałem informację, że jednak telewizor bedzie wymieniony na inny. Wczoraj dostałem również te samą informację o wymianie telewizora.
Dzisiaj otrzymałem informację, że nie stwierdzono usterki w telewizorze!!
Nie rozumiem wogóle o co chodzi, jestem bez telewizora ponad 2 miesiące, telewizor w tym czasie miał być naprawiany, wymieniany, a na końcu nie było usterki, jak wczesniej miał byc naprawiony to usterka musiała być!!

Dodam, że na matrycy pojawiły się plamy które są uciążliwe, wszyscy te plamy widzą, nawet serwis te plamy widział, a później już nie.

Mam nadzieje, że bedzie ktoś kto bedzie mógł mi pomóc.

Pozdrawiam.
 

marcin_m

New member
Dawno nie czytałem wątku w sprawie wadliwych ZF. Widzę że zaczęły się wymiany paneli, a niektórym uznano gwarancję z digitalo. Ja właśnie a propos tego sprzedawcy.
Czy ktoś może orientuje się czy digitalo.pl jeszcze działa to znaczy prowadzi jakąkolwiek działalność? Bo to że przestali prowadzić sklep internetowy to wiadomo od jakiegoś czasu, ale może robią coś innego.
 

sibkods

New member
W Toshibie stwierdzono, że firma Samsung gwarantuje, że nowe matryce, które są obecnie montowane zamiast wadliwych, są wolne od wad
Zebys sie nie zdziwił. Mi już raz wymieniono wadliwą matryce w XF, a po paru miesiącach znowu sie spieprzyła
 

mariusz_nowak

New member
sibkods napisał:
Zebys sie nie zdziwił. Mi już raz wymieniono wadliwą matryce w XF, a po paru miesiącach znowu sie spieprzyła


U mnie też wymieniona matryca i jest ok. Mam nadzieję, że będzie tak jak zapewnia Samsung i Toshiba , że matryce są wolne od wad, natomiast gwarancje są niestety tylko ustne, że gdyby jednak coś się zepsuło to człowiek nie zostanie sam z tematem. I tego się będę trzymał. (Przy okazji chciałbym serdecznie podziąkować panu Jarkowi z TTCE za ekspresowe załatwienie mojej sprawy)
 

kklocek

New member
sibkods napisał:
Zebys sie nie zdziwił. Mi już raz wymieniono wadliwą matryce w XF, a po paru miesiącach znowu sie spieprzyła


Mnie już nic nie zdziwi bo właśnie mój telewizor (już raz wymieniony na nowy) po raz drugi wylądował w serwisie... A serwis ma napisane: "wymiana" tylko nie wie co będzie na co wymienione (telewizor czy matryca) :)
 

pener77

New member
Witam

Ja również mam problem z gwarancją, w czerwcu zakupiłem w pewnym sklepie rtv ..... Toshibe 40ZF355 z gwarancją Toshiba Polska. po roku użytkowania pojawiły sie plamy na matrycy blisko środka ekranu, później okazało się, że nie ma Polskiej Gwarancji z jaką go kupiłem. Skontaktowałem sie ze sklepem i powiedzieli ze oni zajmą sie gwarancja i bedzie to trwało do 1 miesiąca. Telewizor pojechał pod koniec września, od tego okresu jest wiele niejasności, otóż na początku nie mieli żadnych informacji, dostałem mejla, że telewizor będzie naprawiony, później przyszedł list pod koniec października ze sklepu, że naprawa może potrwać powyżej 7dni. Jakieś 2 tygodnie temu dostałem informację, że jednak telewizor bedzie wymieniony na inny. Wczoraj dostałem również te samą informację o wymianie telewizora.
Dzisiaj otrzymałem informację, że nie stwierdzono usterki w telewizorze!!
Nie rozumiem wogóle o co chodzi, jestem bez telewizora ponad 2 miesiące, telewizor w tym czasie miał być naprawiany, wymieniany, a na końcu nie było usterki, jak wczesniej miał byc naprawiony to usterka musiała być!!

Dodam, że na matrycy pojawiły się plamy które są uciążliwe, wszyscy te plamy widzą, nawet serwis te plamy widział, a później już nie.

Mam nadzieje, że bedzie ktoś kto bedzie mógł mi pomóc.

Pozdrawiam.



Czy ktoś mógłby mi pomóc jakie kroki mógłbym podjąć, abym nie dostał spowrotem telewizora z usterką, tzn. plamami.
 

kklocek

New member
Tak myślę,że jeśli sklep Cię "olał" to poproś panów z autoryzowanego serwisu żeby zobaczyli co się dzieje i ocenili...Gwarancję masz.. Ja miałem kupiony przed oficjalną dystrybucją w Polsce i mi uznali gwarancję. A jeśli serwis stwierdzi wadę lub uszkodzenie (nawet jeśli by Ci nie uznali gwarancji)to będziesz miał podstawę do reklamacji w sklepie albo wytoczenia sprawy w sądzie...
 

kklocek

New member
kklocek napisał:
Mnie już nic nie zdziwi bo właśnie mój telewizor (już raz wymieniony na nowy) po raz drugi wylądował w serwisie... A serwis ma napisane: "wymiana" tylko nie wie co będzie na co wymienione (telewizor czy matryca) :)

Już wiem. Będzie nowy ZV
 

baxter1

New member
kklocek napisał:
Już wiem. Będzie nowy ZV
Myslisz ,że jest z czego sie cieszyć skoro kupowałeś przed ofilcjalna dystrybucją to pewnie tak jak ja płaciłeś za Zf'a z 9 tys. i był to topowy model toski, a teraz daja ci jakis drugorzedny lcd. zamiast Sv. Ja wolałbym wymiane matrycy,jednak jak mi zaproponują Zv to odmówie przyjecia tego modelu ,pozdrawiam wszystkich.
 

baxter1

New member
baxter1 napisał:
Myslisz ,że jest z czego sie cieszyć skoro kupowałeś przed ofilcjalna dystrybucją to pewnie tak jak ja płaciłeś za Zf'a z 9 tys. i był to topowy model toski, a teraz daja ci jakis drugorzedny lcd. zamiast Sv. Ja wolałbym wymiane matrycy,jednak jak mi zaproponują Zv to odmówie przyjecia tego modelu ,pozdrawiam wszystkich.

pisząc tą wiadomość właśnie otrzymałem tel od serwisu centralnego ze mój Zf wymienią mi na nowy Zv odpowiedziałem im tak jak napisałem wyżej
 
Do góry