Gwarancja Toshiba

gilek1975

Member
Bez reklam
No widzisz i wtym szkopół. Nie sprawdzisz. To tylko i wyłącznie widzimisie tych gości z TTCE. Jak będą mieli dobry humor to powiedzą że jest ok, a jak nie to powiedża że jest z zagranicy. To państwo w państwie. Tylko UOKiK lub sąd sobie z nimi poradzi (mam nadzieję). W Twoim przypadku oddaj TV do sklepu, nie daj się w nic wciągnąć, jak Ci sklep będzie radził inaczej.
 

sibkods

New member
Pisałem to na innym forum, ale napisze i tutaj.


Panowie, mam problem z moja Toshiba 40XF350. Boki ekranu są jaśniejsze od reszty matrycy. Wygląda to tak jakby format obrazu 4:3 był przyciemniony a to co pozostało do 16:9 jest podjaśnione, czsami tylko lewa strona jest jaśniejsza. Po 5 miesiącach użytkowania dzisiaj to wyskoczyło. Znika to po 5 minutach użytkowania, ale niewatpliwie jest to jakas usterka. Telewizor zakupiłem w Electro.pl. Na tv mam napisane Assempled in Pologne.

Jak sie przyjrzycie to zauważycie że boki sa jaśniejsze, zaraz po nich jest gwałtowane przjeście w przyciemnienie.
Nie zwracajcie uwagi na te szumy przy ramie bo to zakłocenia podczas zdjęcia
smile.gif


http://img370.imageshack.us/my.php?image=dsc00260br6.jpg




Obawiam sie oddawać TV gdziekolwiek, bo jak przeczytałem przez co przexchodziliście łącznie z toba gilk to ręce opadają. Co radzisz gdyby tv padł na amen? Kontaktowac sie ze sklepem electro.pl i... ?
 

gilek1975

Member
Bez reklam
Napisałem Ci powyżej, nie minęło Ci 6 miesięcy, więc bierz TV do sklepu i jazda. Przygotuj sobie też na piśmie że zgłaszasz reklamację, niech Ci ją podpiszą.
"...Sklep musi w ciągu 14 dni odpowiedzieć na zarzuty konsumenta. Tak wynika z art. 8 ust. 3 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (DzU z 2002 r. nr 141, poz. 1176 ze zm.). Zgodnie z nim, jeśli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie naprawy albo wymiany na nowy towar, nie ustosunkuje się do niego w terminie 14 dni, to uważa się, że uznaje je za uzasadnione. Oznacza to też, że do uznania reklamacji za zasadną doprowadzi – w świetle przepisów – wysłanie konsumentowi w terminie 14 dni tylko informacji, że sklep przekazał towar rzeczoznawcy celem sporządzenia fachowej ekspertyzy...."
Pozdrawiam
 

kd5555

New member
sibkods napisał:
Gdzie sprawdzę czy moja toshiba jest z polskiej dystrybucji?
Moim zdaniem to proste: na pudle jest kod paskowy. Pierwsza cyfra oznacza kod kraju przeznaczenia: 5= Niemcy, 4=Polska. Pierwsza cyfra różna od 4 oznacza towar nie dystrybuowany przez TTCE, a więc brak polskiej gwarancji. Proste i jednoznaczne. Na pytanie: "A dlaczego wcześniej wymieniali?", odpowiem równie prosto: bo wcześniej mieli Toshiby na stanie i przymykali na to oko, a gdy skończyła się produkcja, zabrali się za egzekwowanie p.1 gwarancji.
 

kd5555

New member
Tak, z tym kodem paskowym to rzeczywiście nieźle się zbłaźniłem: Niemcy: 40-44, Polska: 590, Wielka Brytania: 50. Zakładam, że wyroby są oznakowane systemem EAN-13.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

kd5555

New member
A który numer masz na myśli? Czuję, że numer fabryczny. Pisałem o kodzie kreskowym.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

hotix

New member
Bardzo ciekawy temat sam jestem zainteresowany kupnem Toshiby ZF52 cale ale jeżeli 46 mają taki problem to nie inaczej bedzie z 52 calami. Szkoda bo bardzo mi sie spodobał ten tv . Niestety będe zmuszony szukać czegoś innego. I życze powodzonka w walce z Toshibą, taka firma a reprezenruje sobą........totalne dno.
 

gilek1975

Member
Bez reklam
hotix - jeśli Cię to pocieszy do wada dotyczy tylko matryc 46 cali, 40 i 52 to NIE DOTYCZY ! Tak więc nie masz co się przejmować.
Po drugie - zadzwoń do jakiegoś dużego serwisu i spytaj jaka jest awaryjność innych marek. Zobaczysz że Toshiba jest jednym z najmniej wadliwych TV.
TYlko to że mamy hu...wy serwis w Polsce.
 

sibkods

New member
W jaki sposób wysałaliście Swoje Tośki? Ja niestety pozbyłem sie kartonu, styropianów... nawet nie mam jak wysłać...

Wracająs do tematu jaśniejszych boków, jak myslicie co to może być ?
 

gilek1975

Member
Bez reklam
Nie wiesz że podczas gwarancji obowiązkiem klienta jest trzymanie kartonu? Teraz jak wyślesz TV? Żaden przewoźnik Ci go nie przyjmie, a nie wiadomo jak zareaguje sklep bądź serwis na to że nie masz oryginalnego opakowania.
 

gilek1975

Member
Bez reklam
No to powodzenia, Ja mam nadzieję, że coś w tym tygodniu będę wiedział jak wyglądają moje sprawy, dzisiaj już 53 dzień bez Tosi :(, niech żyje polski serwis !!
 

baxter1

New member
nie maja telewizorów ,wiec nic sie nie ruszylo ,a naprawić się nie da, pieniedzy tez nie zwrocą, bo to okolo 9000a prawo co do tego jest nieścisłe, a kary pewnie mizerne, wiec maja wszystkich w d...pie
 
Do góry