Gwarancja Toshiba

Ramzes765

New member
Bez reklam
Gilek wspolczuje Ci naprawde szczerze. Najgorsza jest ta bezradnosc w tej chwili. Pociesz sie tym, ze Twoja sprawa pokazala innym jak Toshiba traktuje klienta. Co do digitalo to tak myslalem, ze jak nie bedziesz do nich dzwonil tylko czekal od nich na telefon to tak to zostawia i nie oddzwonia. jeszcze wiele lat minie zanim firmy w Polsce zrozumieja ze teraz jest czas KLIENTA i jego zadowolenie jest najwazniejsze. Ale w takiej branzy jak RTV najszybciej sie o tym przekonaja. Ja juz dzisiaj dwom znajomym odradzilem zakup Toshiby na Swieta a jeden mial brac w digitalo :) Takie fora niosa wiesci bardzo szybko.
Gilek Wesolych Swiat, oby nowy rok byl lepszy...
pozdrawiam
 

gilek1975

Member
Bez reklam
dzięki, Tobie i Wam wszystkim również życzę Wesołych i Spokojnych Świąt i oby nikogo nie spotkało to co mnie.
Jeszcze raz pozdrawiam.
 

Liptonosz

New member
Bez reklam
A jednak digitalo wysyła do niemiec... bezczelne typy. Jak widać poprzednie przejścia z reklamacjami toshiby nic ich nie nauczyły i nadal liczą na to że ttce przyjmie tv z importu. Pozdrawiam i życze wesołych świąt oraz szybkiego załatwienia reklamacji toshiby.
 

gilek1975

Member
Bez reklam
UWAGA!!!!!!
Dostałem pismo, DIGITALO JEST CWAŃSZE NIŻ SIE WSZYSTKIM WYDAJE. Dla tych co wysyłają do nich pisma- piszcie im że macie kreski bo wam to podważą, choć mój prawnik powiedział co innego ale nie będę o tym pisał.
Tak dostałem w piśmie:

"........W ocenie mojego mocodawcy zakupiony przez Pana towar jest zgodny z zawartą umową, dlatego też Pańskie roszczenia na tym etapie postępowania zostają odrzucone jako bezpodstawne. Informuję Pana, iż powyższa decyzja nie oznacza, iż nie może Pan doprecyzować swojego zgłoszenia reklamacyjnego, co pozwoli mojemu klientowi dogłębnie przeanalizować i wykonać pod tym kątem odpowiednie ekspertyzy techniczne, jeżeli będą one konieczne..."

Tak więc koledzy widzicie sami jakie jest Digitalo - wszystkich nas robi w ............., ładnie piszą a tak naprawdę patrzą tylko na siebie.
 

studius

New member
Mógłbyś jaśniej? Co pisać, bo nie wiadomo czy to dobrze - pisać, że jest kreska czy nie?
Piszesz reklamację podajesz w czym niezgodność się przejawia, załączasz dowody (zdjęcia itp.) i czekasz na odpowiedź. Jeżeli będą się upierać, że niezgodności (kreski) nie ma wtedy mozna załączyć opinie rzeczoznawcy i do sądu.
Podejrzewam, że Digitalo gra na zwłokę. To niesolidna firma o czym wspominałem w innym wątku.
 
Ostatnia edycja:

Liptonosz

New member
Bez reklam
Tak myślałem że digitalo Cię wyroluje jak tylko będziesz reklamował u nich. Dopóki reklamowałeś w ttce to twardo stali przy decyzji i podkręcali atmosferę że tv jest uszkodzony a teraz umywają ręce. Słaba firma, powodzenia i oby Ci się udało ich jakoś udupić!!!
 

Hopkirk

New member
gilek1975 - czyli kto odrzucił Twoją reklamację, Digitalo czy serwis w Niemczech?
Napisałeś im w reklamacji, że są kreski, a oni co? Twierdzą, że ich nie ma, czy że są ale to nic takiego bo np. nie przeszkadzają w oglądaniu?

studius - Kiki pisał, że ma towar z Toshiba Polska więc nie będzie wysyłał do Niemiec. Ciekawe jak będzie z reklamacją w tym przypadku.

W Nowym Roku życzę Wam wszystkim jak najmniej nerwów, bo szkoda Waszego zdrowia. I oczywiście jak najszybszego otrzymania nowych, bezawaryjnych egzemplarzy.
 

Maxx72

New member
Przeczytałem cały ten temat i sam już teraz nie wiem jakiej marki lcd kupić.
Cały czas skłaniałem się ku Toshibie lecz te problemy z gwarancją mnie zaniepokoiły.
Mając kablówkę SD pewnie nie mam zbyt dużego wyboru.
Ciekawe jak wygląda egzekwowanie gwarancji w przypadku innych marek?
 

graby1

New member
Witam w Nowym 2009 wszystkich forumowiczów :) ten uśmiech niestety opadł szybciej niż się pojawił po przeczytaniu Waszej wymiany zdań na temat serwisu Toshiba w Polsce. Z przykrością dołączam się do grona szczęśliwych posiadaczy Tośki 46ZF355DG z gratisowymi pionowymi krechami. Czytam i czytam i jeszcze raz pytam czy i do kiedy poczekać z reklamacją - kiedy te nowe modele wejdą i czy w ogóle będą chcieli na nie wymieniać nasz TV ? Mam jeszcze jeden problem z wyciszaniem mojej Tośki kiedy są reklamy - tzn wyrównywanie poziomu głośności dla sporo głośniejszych spotów reklamowych - u mnie to nie działa - nie słyszę żadnej różnicy pomimo włączenia tej opcji w menu TV ? :) Czy ktoś się już z tym spotkał ?
 

Hopkirk

New member
A skąd wiecie, że te spoty reklamowe są głośniejsze? Czy tylko ze słuchu, czy podaliście dźwięk na jakikolwiek miernik? Zgadzam się, że subiektywnie słychać je znacznie głośniej, ale po podaniu na miernik wychodzi jednak co innego.

Obawiam się, że te spoty są nadawane z tą samą głośnością (widać to na mierniku) co normalny program TV i w związku z tym telewizor nie ma tu nic do roboty. A więc nie jest to powód do reklamacji.

Pisanie o tzw. wyrównywaniu poziomu reklam to jak na razie tylko chwyt marketingowy producentów telewizorów.
 

Hopkirk

New member
Przecież graby1 napisał o swojej TOSHIBIE.

Fakt, że problem z wyciszaniem reklam jest niczym w porównaniu z liniami na ekranie.
 

graby1

New member
Byłem dziś w autoryzowanym serwisie we Wrocławiu i musze podzielić się moim spostrzeżeniem. Byłem bardzo miło zaskoczony rozmową z sympatyczną panią obsługującą to biuro, podała mi sporo odpowiedzi na moje pytania i nie odczułem w głosie ani razu że ma ochotę mnie zbyć. Powiedziała że wszystkie awarie łązni z wymianą matryc dokonują w ich punkcie serwisowym i że Toshiba dosyła te matryce - czasami jest to tydzień czsami dwa max miesiąc. W ciągu kilku następnym dni montują i odsyłają odbiornik do klienta oczywiście bezpatnie z usługą dowozu i odwozu. Nie wiem co o tym myśleć ale moje kroki chyba skieruję do serwisu a w razie gdy to wszystko sie mocno przeciągnie skorzystam z reklamacji w sklepie. Korciło mnie to mocno i zrobiłem sobie wycieczkę do tegoż serwisu teraz mam czas na podjęcie decyzji.
 

graby1

New member
Hopkirk napisał:
A skąd wiecie, że te spoty reklamowe są głośniejsze? Czy tylko ze słuchu, czy podaliście dźwięk na jakikolwiek miernik? Zgadzam się, że subiektywnie słychać je znacznie głośniej, ale po podaniu na miernik wychodzi jednak co innego.
.

nie do końca kumam o co chodzi z tym miernikiem jeśli subiektywnie wydaje się głośniej bo tak jest, to chyba miernik powinien to wykazać chyba że jego granica błędu to 50 db
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Hopkirk

New member
No właśnie nie. Spróbuj na przykład jakiś utwór muzyczny tak spreparować, że wytniesz mu wszystkie średnie i wysokie tony. Będzie wtedy brzmiał jak ze studni.

Nagraj tak spreparowany utwór z określonym poziomem na mierniku, np. aby w szczytowych momentach osiągał wartość 0dB. Następnie z takim samym poziomem (0dB) nagraj ten sam utwór ale nie spreparowany.
Zauważysz wtedy bez trudu, że pomimo równego poziomu nagrania, ten nie spreparowany brzmi o wiele głośniej.

To tylko przykład pokazujący zasadę.

Ale to rzeczywiście lekki OT, więc jakby co to pisz na PW.
 

zonaty

New member
Czesc,
czytalem o Waszych problemach z serwisem Toshiby bo u mnie rownierz pojawil sie podobny margines na matrycy (po obu stronach).
Toshiba odrzucila reklamacje arugmentujac ze telewizor nie zostal sprowadzony na rynek polski a zakupilem go w Siriusie w Wawce 3 miesiace temu.
Czy to de facto oznacza ze nie mam zadnej gwarancji i mam sobie go naprawic na wlasny koszt?

pozdrawiam
Rafal
 

gilek1975

Member
Bez reklam
To oznacza chłopie że pakuj TV jedź i oddaj go do sklepu. Sprządź na piśmie protokół reklamacyjny, napisz w nim o kresce i go oddaj do sklepu, mają 14 dni na odpowiedź.
A co do serwisu to ja bym uważał, jak oddasz do sklepu to on też odda do serwisu, ale to on sie martwi terminami a nie ty, ale zrób jak uważasz.
 

zonaty

New member
Jutro, jak mi go zwróci serwis zawiozę go do sklepu bo w serwisie powiedzieli, ze chociaż tv nadaje się do naprawy, jednak nie mogą go naprawić w ramach gwarancji bo Toshiba Polska tej gwarancji nie honoruje. Skierowali mnie do serwisu u sąsiadów za zachodnią granicą :)

Co ciekawe sklep (Sirius) polecał ten serwis a wiedząc jakiego rodzaju gwarancji udziela z premedytacją naraził mnie na te kłopoty. Jak do tej pory jestem bez tv od miesiąca,
 
Do góry