Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

lamaa

New member
|widzę, że już po wymianach pw, między niektórymi, i decyzja mądra, choć nazbyt mądra - blokada IP nic nie da, więc inna strategia, ale też nie mądra|

jak się sprawa rozwinęła? dali nową matrycę, a okres gwarancji pozostał stary? czy powiedzieli wprost - panie z pustego to i salomon nie naleje:) Ja naprawdę jestem ciekaw, bo sprawa ucichła na rzecz nowości, którymi wszyscy się zachwycają i powstaną podobne tematy i tak wkółko, jedynymi co dostaną po kieszeni to użytkownicy sprzętu rtv/agd, może potrzebne jest trzęsienie jak z marką VW? kto za?, ale z przykrością muszę napisać, że niektórym grunt urwie się pod nogami - chodzi o tych zamieszanych w uczestnictwie, w sprzedaży i zachwalaniu/polecaniu danego sprzętu.
 
Ostatnia edycja:

Killaz10

New member
Witam,
mam pewien problem.
Mianowicie, ok miesiąc temu zgłosiłam reklamację na tv bezpośrednio u producenta. Serwis przyjechał do domu i wymienił u mnie panel. Ale nie wydał mi żadnego protokołu naprawy itp. Po tygodniu od naprawy dostałam smsa od producenta, że mogę odebrać tv z serwisu. Dlaczego? Przecież naprawili mi go w domu...
Ostatnio pojawił się problem: przy zrywaniu folii ochronnej zauważyłam, że panel odstaje przy obudowie oraz przy ciemnym obrazie lub gdy tv jest w stanie czuwania (tv włączony a inne urządzenia wyłączone) widoczne są jaśniejsze plamy.
Ponownie zgłosiłam sprawę do producenta. Skontaktował się ze mną ten sam serwis i chciał się umówić, żeby móc przyjechać i zdiagnozować problem.
Niestety zadzwonił do mnie godzinę przed tym jak chciał przyjechać, poinformowałam go, że nie ma mnie w domu i nie wyrobię się przyjechać w godzinę. Pan, z którym rozmawiałam rzucił się do mnie, że w takim razie nie rozumie po co zgłaszałam reklamację i że do producenta wyśle informację, że składam rezygnację bo klient jest niedostępny.
Po zbędnej dyskusji udało się nam umówić na inny termin. Myślę, że Pan był zły, z powodu reklamacji na ich poprzednią naprawę.
Przyjechali ci sami panowie i stwierdzili, że plamy są naturalnym zjawiskiem cloudingu (przed wymianą panelu nie było to widoczne), a obudowa posiada wadę techniczną (dlatego panel odstaje i jest luźny) ale nie jest to wada, która wpływa na działanie telewizora. Pan zadał mi jedynie pytanie czy aż tak mi to przeszkadza, że muszę to reklamować. Cóż zapłaciła za tv ok 2 tys. i jednak nie chciałabym, żeby coś było na "bolka oko". Niestety na tym się skończyło. Panowie uznali, że nie ma co naprawiać. Dodam, że kolejny raz nie wydali mi żadnego kwitka.

Co mogę z tym zrobić? Czy mogę prosić o wymianę na nowy model lub obniżenie ceny ze względu na wadę techniczną.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Weź od nich na piśmie to co Ci mówią.
Że obudowa( a więc TV) ma wadę techniczną. I to reklamuj i żądaj usunięcia lub wymiany na towar wolny od wady.
 

Killaz10

New member
serwis wysłał informację do samsunga, że nie ma żadnej wady
dla mnie powiedzieli, że panel ma wadę techniczna i tak jest bo jest (bo taką część dostali i tyle)
 

slonik666

New member
Musze z przykroscia stwierdzic ze w moim UE40H7000SL pojawily sie 2 ciemniejsze puntky na ekranie. Tvik zakupiony 12.03.2015. Narazie mi to nie przeszkadza i nie wiem czy bawic sie juz w reklamacje czy czekac jak sie to pogorszy ?
 

juzeg76

Member
Panowie a czy cos takiego to jest wada i nadaje sie do reklamacji bo szalu od tego dostaje model 50h6400 .Wada szczegolnie widoczna na bialych tłach
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Jak dla mnie tak, a jak dla Samsunga nie wiadomo.
Reklamuj u sprzedawcy i sam się dowiesz. Powołaj się na przykłady jakie masz tutaj kiedy to uznane to zostało za wadę produktu.
 

lamaa

New member
jak to nie wiadomo? chcesz mi powiedzieć, że w dzisiejszych czasach nic nie wiadomo? nawet jeśli "zażądasz" i to nawet stanowczo swoich pieniędzy z banku i masz regulamin/umowę/prawnika/albo całą armię to i tak, jak będą chcieli to zrobią, co będą chcieli, albo do czego zmusi ich sytuacja?:fool: nie no aż tak to chyba nie jest co panowie:blagam:

....kolega lamusa
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Niestety to firma decyduje czy mieści się się to w ramach technologii.
Jeśli CI przeszkadza to powinni Ci wymienić.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Jeśli CI przeszkadza to powinni Ci wymienić.
Nieprawda.
Jeśli jesteś w stanie udowodnić, że przy zakupie TV nikt Cię nie poinformował, że ten TV może mieć takie wady, to powinni Ci go naprawić lub wymienić na inny.
Nasz dyskomfort z korzystania nie ma tutaj nic do rzecz.
 

lamaa

New member
mialo byc cos dlugiego, ale bedzie krotko, pakujcie sie, badz wyplacajcie kase z pl bankow, bo zrobia was na cacy, a ty hq to chyba w innym swiecie zyjesz, z tym drugim, co post zostal skasowany, a byla mowa o bogu, on powinien szukac wielbicieli w starozytnosci/sredniowieczu, a nie terazniejszosci, sorry , ale ludzie sa madrzejsi i przez to nie daja sie tak urabiac.

Obudz sie, jaki sprzedawca ci powie, ze sprzedaje cos wadliwego? no chlopie, jak idziesz do sklepu to mowia ci ze wedliny nawet te finest, albo jak kupujesz lososia norweskiego dla rodziny do kanapek, to czy wspominaja, ze moze zawierac rtec i pestycydy powodujace raka? i ze minister norwegii kreci lody z firmami produkujacymi pasze?. Przeciez kazdy rozgarniety wie, ze taka wiedza w obiegu publiczym powoduje szkody, w postaci np redukcji miejsc pracy w zakladach. Chcesz aby wiekszosc byla madra i miala ta wiedze, to po co takie rzeczy piszesz, ze to, ze tamto mozesz, nic nie mozesz, bo maja juz value wyliczone wraz z PR. Jedynie mozecie logi sprzedac, badz udostepnic sluzba b. , matolom po 7 klasach , ktorzy do .... chca cos wlozyc lepiej...aby zaprowadzili porzadek fizycznie, albo na forum za pomoca posterow.
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Głupoty piszesz okrutne niestety.
No to jak dziecku postaram się wytłumaczyć. Kupując TV otrzymujesz najczęściej w formie małej książeczki z obrazkami coś takiego jak instrukcję obsługi.( coraz częściej jest to na płycie). Przed uruchomieniem sprzętu masz obowiązek ją przeczytać. Możesz nawet w sklepie poprosić o zapoznanie się z nią. Oczywiście nikt Cię do tego nie zmusza, ale jak jej nie przeczytasz to nie możesz się potem zasłaniać stwierdzeniem, ze nie wiedziałeś, bo nikt Ci nie powiedział.
I tam właśnie są zawarte ostrzeżenia o różnych przypadłościach sprzętu które nie są wadami wedle producenta. I tam właśnie na 100% są zdania o możliwości nierównomiernego podświetlenia matrycy.
Teraz już wiesz?
Dyskusyjne tylko jest czy to, jak podświetlenie zostało opisane w instrukcji, odpowiada tej tragedii którą nam kolega zaprezentował na zdjęciach, oraz to, że czy ten dramat na ekranie zostanie potraktowany tylko jako nierównomierne podświetlenie czy wada wywołana np. jak u innych kolegów kurzem który się dostał do środka TV. To drugie to już ewidentna wada przy występowaniu której udało się nam zmusić Samsunga do jej bezpłatnego usuwania.
 

lamaa

New member
wyszczególnij te głopoty okrutne "ojejku jejku", zeby nie bylo kretactwa, masz je wypunktowac, bo zaraz bedzie , o czym on gada, ze bog wie tylko blabla, urabiajmy dalej... niech zabawa trwa.

Ale zeby nie bylo ci tak latwo mataczyc, odniose sie do jednego, o ksiazeczce i ze masz obowiazek ja poznac, hahaahaha, czlowieku za prawnika sie masz, moze powiesz mi ile powstalo nowych aktow prawnch w 2015 i ze kazdy obywatel musi sie z nimi zapoznac? bo jak wiesz, nieznajomosc prawa nie zwalnia z jego przestrzegania.
Na jakim ty swiecie zyjesz? po co kreujesz? nie wiesz, ze dzieki takim ksiazeczka, czy prawu maja nad toba przewage?
chcesz? to sie lada dzien zmieni ksiazeczki i bedzie 10 mozliwosci podpiecia, brudu, blura, hz, kontrastu wedlug uznania producenta, a i tak jedyne co reklamujacy zyskaja to ciecie kosztow zakupu nowego tv (czyt. jego agonii), nic wiecej, korpo nie bedzie stratna, a ty bedziesz mogl dalej wmawiac kowalskiemu ze cos wygral i hura hura nasz sukces. hahhahah

Odpowiedz: w 2015 powstanie okolo 28018 stron aktow prawnych co przez 365 dni daje 76 stron aktow prawnych dziennie wliczajac soboty i niedziele, tyle musialby przyswoic przecietny kowalski, zeby byc na codzien z prawem, ktore w polsce obowiazuje. Zrodlo - grantthornton, a tu masz wyjasnione jak dla dziecka:
https://www.youtube.com/watch?v=KNX-I_rKr38

i mam nadzieje, ze przyswajasz to prawo tak samo jak innym pleciesz o przyswajaniu "ksiazeczki" jakiejs korporacji, inaczej jestes hipokryta, robcie "bo tak trzeba, ale sam tak nie robie, ale wy musicie"

Niech ci myslacy zdecyduja, kto tu plecie bzdury i robi z innych polglowkow, zeby nie napisac ostrzej, bo post zostanie usuniety

Co chcesz poruszyc? lososia czy banki i twoj na papierze fundusz gwarancyjny 100k euro po wdrozeniu bailout?

lamaa...kolega lamusa
 
Ostatnia edycja:

ikee

New member
witam,
w moim 46f6400 zauważyłem na białym tle ciemne plamy na okranie dookoła tv. zgłosiłem do samsunga. po 3 dniach roboczych przyjechał gość z serwisu i podpiął swojego pendriva z białym ekranem i też zauważył plamy. ponadto poinformowałem go iż tv wyłącza sie dopiero po 7 sek (2112 soft). tv zabrali. na drugi dzień przywieźli i oświadczyli iż czyścili matrycę z kurzu i zresetowali tv. plamy zniknęły. tv wyłącza się jak nowy:)
p.s. jak zabierali tv dostałem pokwietowanie. jak go oddali również dostałem pokwitowanie co dokładnie w nim robili. profesjonalnie.
 
Ostatnia edycja:

Pan_S

New member
witam,
w moim 46f6400 zauważyłem na białym tle ciemne plamy na okranie dookoła tv. zgłosiłem do samsunga. po 3 dniach roboczych przyjechał gość z serwisu i podpiął swojego pendriva z białym ekranem i też zauważył plamy. ponadto poinformowałem go iż tv wyłącza sie dopiero po 7 sek (2112 soft). tv zabrali. na drugi dzień przywieźli i oświadczyli iż czyścili matrycę z kurzu i zresetowali tv. plamy zniknęły. tv wyłącza się jak nowy:)
p.s. jak zabierali tv dostałem pokwietowanie. jak go oddali również dostałem pokwitowanie co dokładnie w nim robili. profesjonalnie.

Podaj nazwę tego serwisu.
 

juzeg76

Member
Panowie a czy cos takiego to jest wada i nadaje sie do reklamacji bo szalu od tego dostaje model 50h6400 .Wada szczegolnie widoczna na bialych tłach

Witam Panowie
Dzis dotarlem do serwisu pokazalem zdjecie i jeszcze kilka innych .Serwis widzi wade ,zamawiaja matryce ,w ciagu 7 dni maja mi wymienic .Wymiana odbedzie sie w domu .Serwisant cos wspominal o kurzu ale jakos mi sie nie chce w to wierzyc gdyz telewizor uzywam prawie w sterylnych warunkach a poza tym w tym miejscu przez kilka lat stały juz 3 inne samsungi i zaden kurzu nie łapał .No chyba ze ten jest dziurawy

Pozdr
 
Do góry