Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

dorota_bytom

New member
Mieszkam w Bytomiu. Telewizor Samsung, nieszczęsna seria 6. Mamy go prawie równo rok i kilka dni temu wyszły "plamy" (kurz). Doradźcie mi proszę w pobliżu (Katowice i okolice) proszę serwis, który zajmuje się czyszczeniem matryc i robi to w przyzwoitej cenie. Czy warto to zamówić przez serwis Samsunga? Jak radzicie? TV kupowane na firmę, więc roczna gwarancja i chyba jeszcze ważna, ale nie wiem, czy warto to w ogóle reklamować przez nich, trochę szkoda mi czasu.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Powinna być jednak gwarancja 2 lata.
Łatwo nie będzie ale zgłoś do serwisu. Niestety coraz więcej osób zgłasza "kurz"
 

juzeg76

Member
Robią dalej problem z tym 'kurzem'? Czy teraz wymieniają bez większych 'starań'? zamierzam kupić 55h6400 no ale ... :>


ja pokazalem zdjecie serwisant tylko rzucil okiem i od razu mowi ze zamawia matryce i wymienia, jedyne co mnie dziwi to te slowo "kurz" jakos w to do konca nie wierze
 
Ostatnia edycja:

slonik666

New member
Generalnie ja w swoim 40H7000SL mialem 2 lekko przyciemnione plamy "kurz" wczoraj zauwazylem ze wychodzi powoli kolejna.
Na dniach mam zamiar cos z tym zrobic i tera pytanie czy moge w takim wypadku odstapic od umowy i rzadac zwrotu pieniedzy albo wymiane powiedzmy na inny model ?
Druga sprawa nawet jak mi wymienia matryce na nowa to skad mam miec pewnosc ze problem nie powroci ? i to po gwarancji TVika. Tv mam od 8 miesiecy.
Ogolnie zmienilem marki z Philipsa na Samsunga z nadzieja ze bedzie lepiej a tutaj taki zawod dobrze ze moj 42PFL6007 wisi w drugim pokoju ; )

Jeste z okolic Wroclawia dokladnie Dzierzoniów i sa dwa serwisy u nas ale tak czytalem ze serwis OHM2 jest nawet nawet

Poradzcie cos prosze ;(
 
Ostatnia edycja:

lamaa

New member
nie wymienisz na inny model i zwrotu kasy nie dostaniesz (zalezne od sklepu 14-30 dni), jedynie wymiana matrycy, jest wysokie prawd. ze bedzie wadliwa, bo pochodzi z nadprodukcji dla "krzykaczy". Nie po to za zamknietymi drzwiami sa rozmowy jak zgolic jakis "sektor", aby pozniej byc ponizej granicy "value". Bazy danych, sa za bardzo zlozone teraz, wliczajac serwisy, nie wyjdziesz na swoje, zawsze cos tam stracisz, niestety, albo stety, ale ludzie podlegaja ewolucji, takiej samej jak swiat roslin i zwierzat, oczywiscie nie indoktrynowani - badz inaczej - wiedzacy jak wszystko funkcjonuje, ci jedynie maja jakies szanse bycia na "wierzchu" poniewaz cala utopia "wszystkich na wierzchu" nigdy nie bedzie funkcjonowac w zadnym srodowisku i niedlugo zburza twoj swiatopoglad kompletnie.

lamaa kolega lamusa...
 
Ostatnia edycja:

juzeg76

Member
Witam , jestem juz po wymianie matrycy , cala operacja odbyla sie w domu trwala ok 30 min .Serwis zadzialal rewelacyjnie wymiana nastapila w 5 dzien roboczy od zgloszenia w lokalnym punkcie . Widac , ze Samsung chyba cisnie serwisy bo serwisant przygladal sie wnikliwie tym plamom , robil zdjecia na róznych planszach testowych z menu serwisowego .Cały czas trzymaja sie , ze to kurz choc ja nadal traktuje te wersje z przymrozeniem oka

Podsumowujac jestem bardzo zadowolony ,dziwie sie kontrola jakosci kuleje tak w samsungu , ze wola sprzedac bubel a pozniej wymieniac w ramach gwarancji .
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Świetnie.
Daj znać, czy z biegiem czasu plamy nie powracają.

Cytat:
Napisał Piwek80 Zobacz post 1144706

,,Nie bardzo chyba wiesz jak działa reklamacja z tytułu niezgodności z umową.
Można zgłosić problem z tego tytułu ale to nic nie zmieni. Do telewizora i tak zostanie wezwany ten sam serwis, który postępuje zgodnie z wytycznymi producenta, zatem efekt końcowy będzie taki sam....''

Całe szczęście, że sprawa ma się zgoła inaczej niż wipysywali nam tutaj niektórzy forumowicze.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

rafaa

New member
Witajcie ponownie, zgadnijcie z czym do was przychodze :) Kurrrrr reklamować to znowu, czy wyrzucić przez okno? Znowu mieszkania nie wysprzątałem :(
 

slawko_23

New member
Bez reklam
Zgłaszaj do serwisu. W Rudzie jest serwis. A ten kurz to tylko u wyłącznie z winy producenta..... Na firmę w samsungu masz 24 mies gwarancji.
 

rafaa

New member
Będę zgłaszał w przyszłym tygodniu. Z Rudy byli u mnie za 1 razem, źle wspominam ich wizytę. Ciekawe, czy znowu z gotowcem przyjadą :)
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Witajcie ponownie, zgadnijcie z czym do was przychodze :) Kurrrrr reklamować to znowu, czy wyrzucić przez okno? Znowu mieszkania nie wysprzątałem :(

Czyli ponownie się pojawiły plamy.... bo Ty już miałeś z tym problem o ile dobrze pamiętam... dla mnie będzie się to powtarzało nawet jeśli wyczyszczą... to jest wada konstrukcyjna tych modeli...
Życzę powodzenia..
 

rafaa

New member
No ja im spamowałem na fb i pisałem do portali tech :) tym razem jest gorzej bo mam na górnej krawędzi spory placek i zauważyłem okrąg o średniczy 6-8cm mniej więcej na środku. Ten telewizor to porażka
 
D

Deleted member 121090

Guest
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Do góry