Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty
D

Deleted member 121090

Guest
To na co czekasz?
Żeby Ci serwis znowu wymienił matrycę na wadliwą, która tym razem dostanie plam już po gwarancji?
Uderzaj do ,, Interwencji'' i niech za ich pomocą oddadzą Ci kasę albo zaproponują inny model bez tej wady.
 

rafaa

New member
Sęk w tym, że wyleciałem z obiegu jeśli chodzi o tv. W tym wyjątkowo odpowiada mi obraz (oczywiście bez plam). Samsunga już więcej nie kupię i nie chcę innego modeu, kasę nawet gdyby oddali to będę miał problem - co kupić ;P Dzisiaj przejeżdża magik zabrać na serwis.
 

rafaa

New member
Miała być czyszczona matryca, skończyło się na jej wymianie. Szybko, sprawnie, bez jakichkolwiek problemów. Nie mogli tak od początku?
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Pewnie mogli tylko z jakiegoś powodu nie chcieli - a z jakiego to każdy może podejrzewać... co do samego Samsunga to tylko w tej serii to się zdarzyło w żaden innej nic nie słychać więc miejmy nadzieję, że to tylko ta seria z ubiegłego roku była wadliwa.. z tego roku nawet serie niższe nic nie słychać żeby miały podobny defekt...
 
D

Deleted member 121090

Guest
Miała być czyszczona matryca, skończyło się na jej wymianie. Szybko, sprawnie, bez jakichkolwiek problemów. Nie mogli tak od początku?
no i fajnie.
rafaa powiedz mi, czy oni przedłużają Ci gwarancję na tą wymienioną matrycę?
Dają znowu na nią dwa lata?
 
D

Deleted member 121090

Guest
Nie pytam. Wiem, że na wymienioną w całości część gwarancja leci od nowa ;)
Jeżeli gwarant wymienił wadliwy produkt na nowy lub dokonał istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od momentu dostarczenia klientowi wymienionej lub naprawionej rzeczy. W przypadku wymiany pojedynczej części należącej do reklamowanego towaru czas gwarancji biegnie od nowa w odniesieniu do tej części – np. wymiana karty graficznej w komputerze.

W innych przypadkach – np. reklamacja w zakresie wymiany lub naprawy nie została uznana przez gwaranta albo naprawa nie była istotna bądź konsument żądał od gwaranta działań innych niż wymiana i naprawa – okres trwania gwarancji wydłuża się o czas, przez który konsument nie mógł korzystać z towaru w związku ze złożoną reklamacją.
Tylko pytanie, czy Samsung uzna czy to była istotna naprawa?
Przecież tylko usuwali małe plamki na ekranie, bardziej na widzimisię klienta.
Już przecież poprzednio na piśmie się wypowiadali, że to tylko niedogodność:)
No i czy w Twojej gwarancji nic na ten temat nie jest napisane.
Jak miałem Sony to oni w gwarancji mieli wyraźnie zaznaczone, ze po wymianie nawet całego TV dają na wymieniony tyle gwarancji ile pozostało do jej końca z tego padniętego.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Nie pytam. Wiem, że na wymienioną w całości część gwarancja leci od nowa ;)

Ale tylko na tę część która została wymieniona .. rozumiem że to miałeś na myśli...


Natomiast znam przypadek z Sony gdzie Kolega miał wykupioną 5 letnią gwarancję po dwóch latach poszedł mu tv - został mu wymieniony i obligatoryjnie dostał dwa lata na nowy tv ale, że gwarancję miał 5 letnią to przysłali mu nowy druk gwarancji z nowymi danymi tv obowiązujący tv do tych 5 -ciu lat którą miał wykupioną podczas zakupu pierwszego tv... przypadek z tego roku... Ale jak serwis przywiózł mu tv to powiedzieli mu że jakby tv rozwalił się na 1 rok przed tymi pięcioma laty - to na tv dostałby standardowo 2 lata - bez względu czy byłby to okres 1 rok przed czy 1 miesiąc.. jakieś tam prawo przytoczyli, które o tym mówi... Generalnie nie ma zapisu w gwarancji, który mówiłby o tym że nowy tv który się dostaje - ma gwarancji tyle ile zostało temu pierwszemu tv który się kupiło powiedzmy rok wcześniej... myślę właśnie że prawo tego zabrania. Przynajmniej ja nie mam takiego zapisu a tv jeden kupowałem 2,5 roku temu , a drugi w tym roku..
Więc musi to dotyczyć również samsunga i innych firm - czyli rozumiem że jak ma się zwykłą gwarancję 2 letnią to jest to samo - tv rozwala się na 3 miesiące przed końcem tych dwóch lat - dostaje się nowy tv i gwarancja biegnie od nowa 2 lata od daty przywozu tv przez serwis.
I powinno się dodać stosowne dokumenty potwierdzający ten fakt.
 
Ostatnia edycja:

rafaa

New member
Tylko o matrycę mi chodzi. Jakoś pociągnę z nim jeszcze ze 2 lata a potem, mam nadzieję, oledy będzie można dostać w granicach 5 tyś.

Z tą matrycą to w ogóle śmiech - mieli czyścić ale zadzwoniła kobieta z serwisu, czy wiem, że matryca jest porysowana. Oczywiście wspomniałem, że nic na ten temat nie wiem i dlatego mi wymienili. Gość jak odbierał ode mnie tv wspominał, że są jakieś nowe wytyczne z Samsunga co do składania i zabezpieczenia matrycy.
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
za dwa lata może i w 55 calach będą oledy za taka kwotę choć tez nie koniecznie tylko wiesz część ludzi 55 cali to nie interesuje i z oledami tez nie jest różowo - poczytaj na tym forum...
 
D

Deleted member 121090

Guest
Tylko o matrycę mi chodzi. Jakoś pociągnę z nim jeszcze ze 2 lata a potem, mam nadzieję, oledy będzie można dostać w granicach 5 tyś.

Z tą matrycą to w ogóle śmiech - mieli czyścić ale zadzwoniła kobieta z serwisu, czy wiem, że matryca jest porysowana. Oczywiście wspomniałem, że nic na ten temat nie wiem i dlatego mi wymienili. Gość jak odbierał ode mnie tv wspominał, że są jakieś nowe wytyczne z Samsunga co do składania i zabezpieczenia matrycy.
Nowe wytyczne może i są, ale plamy są takie jak były przy starych wytycznych:)
Zobaczymy jak się będzie sprawowała matryca którą Ci teraz założyli.
Oby już bezproblemowo.
 

padiuka

New member
Witam. Modele UE50H6400 są jeszcze dostępne w sklepach i chciałem go kupić....właśnie ze względu na ładny obraz. Ale teraz się zastanawiam....czy ta wada z dostawaniem się kurzu została wyeliminowana w nowszych modelach z końcówki serii??? Czy lepiej się nie pchać w ten model? Może mi ktoś polecić tv w podobnej cenie o podobnych parametrach, nie musi być koniecznie 3d. Pozdrawiam
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Witam. Modele UE50H6400 są jeszcze dostępne w sklepach i chciałem go kupić....właśnie ze względu na ładny obraz. Ale teraz się zastanawiam....czy ta wada z dostawaniem się kurzu została wyeliminowana w nowszych modelach z końcówki serii??? Czy lepiej się nie pchać w ten model? Może mi ktoś polecić tv w podobnej cenie o podobnych parametrach, nie musi być koniecznie 3d. Pozdrawiam

Kolego jak lubisz ryzykować to kupuj, a jak chcesz spokój w miarę ( bo nigdy nie wiadomo jak to będzie z innym modelem tv) to kup model z tego roku, troszkę więcej kasy ale większa pewność...
 

piescweza

New member
za dwa lata może i w 55 calach będą oledy za taka kwotę choć tez nie koniecznie tylko wiesz część ludzi 55 cali to nie interesuje i z oledami tez nie jest różowo - poczytaj na tym forum...

Z OLEDami nie jest znowu aż tak źle - podobno zamówień jest aktualnie więcej, niż moce produkcyjne koreańczyków :) Poza tym to technologia, która nie pojawiła się na rynku wczoraj, tylko jest już ponad dwa lata i poprzednie modele miały już solidne "crash-testy" w domach pierwszych użytkowników dzięki czemu co nieco wiadomo o ich żywotności. Jak się poczyta fora zagraniczne to jakiegoś szczególnego psioczenia nie ma - ot każdy TV ma jakieś tam wady produkcyjne, a tu jeszcze do tego dochodzi kompletnie innowacyjna technologia. Ktoś kto to kupuje musi być na to psychiczne gotowy :) Ale mówienie, że na OLEDy się na pewno zaraz popsują i wypalą to zdecydowana przesada.
 

Salas_

New member
Ja zdecydowałem się na UE55H6400 i jestem strasznie rozczarowany. Idzie dynamiczna akcja i ekran wygląda jakby przybrudzony miejscowo... Zwłaszcza widać to na meczach i grze typu Pro Evo, Fifa. Mam 30 dni na zwrot i nie wiem czy nie skorzystać z tej opcji, bo nerwicy się nabawię.

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
 

juzeg76

Member
Ja zdecydowałem się na UE55H6400 i jestem strasznie rozczarowany. Idzie dynamiczna akcja i ekran wygląda jakby przybrudzony miejscowo... Zwłaszcza widać to na meczach i grze typu Pro Evo, Fifa. Mam 30 dni na zwrot i nie wiem czy nie skorzystać z tej opcji, bo nerwicy się nabawię.

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka


ja mam wprawdzie 50-ke . Mialem to samo , pozniej juz tylko te plamy widzialem nie moglem sie skupic na meczu , oddawaj to bo jesli juz teraz to Ci przeszkadza to z kazdym dniem bedzie bardziej , Ja myslalem ze sie przyzwyczaje ale nie dalem rady , wymienili mi matryce jest o niebo lepiej ale nie idealnie . Ta seria TV to jest dla starszych dziadkow do teleexpresu
Moj 4ty samsung chyba ostatni

seria A - pekajaca obudowa , 2x serwis wymienial a i tak 3ci zaczela dalej pekac

seria C - wymiana matrycy , pionowy pasek na matrycy podczas poziomego ruchu kamera , widoczne najbardziej na meczach

seria D - tu jest ok ale co z tego jak YT ze smart huba mi sie rwie albo zacina praktycznioe nic nie moge obejrzec komfortowo

seria H - wymiana matrycy

kino domowe samsunga zle nawiercone otwory na podstawkach pod glosniki , to juz zrobilem sam ale zamiast po 20 min bawic sie kinem to kombinowalem z wiertarka

zawsze podkusza mnie opinie na euro rtv , no i tez nigdy nie kupuje najwyzszego modelu tylko sredni za ok 3 tys i potem zaluje .Serwis Samsunga za to jest bezbolesny zawsze naprawia bez zadnych fochow reklamowana usterke

Czas chyba zamienic na Sony moze Panasa , ich stare bańki zawsze byly ok ale jak z Ledami to pewnie tez jak sie trafi
 

Salas_

New member
Czekam na akceptację sklepu, a następnie kuriera.

Nie wiem co teraz wybrać żeby nerwów sobie nie psuć...

Wysłane z mojego SM-N915FY przy użyciu Tapatalka
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Z OLEDami nie jest znowu aż tak źle - podobno zamówień jest aktualnie więcej, niż moce produkcyjne koreańczyków :) Poza tym to technologia, która nie pojawiła się na rynku wczoraj, tylko jest już ponad dwa lata i poprzednie modele miały już solidne "crash-testy" w domach pierwszych użytkowników dzięki czemu co nieco wiadomo o ich żywotności. Jak się poczyta fora zagraniczne to jakiegoś szczególnego psioczenia nie ma - ot każdy TV ma jakieś tam wady produkcyjne, a tu jeszcze do tego dochodzi kompletnie innowacyjna technologia. Ktoś kto to kupuje musi być na to psychiczne gotowy :) Ale mówienie, że na OLEDy się na pewno zaraz popsują i wypalą to zdecydowana przesada.

To kiepskie dane masz Kolego bo i na tym jak i na innym forum był komunikat o sprzedaży oledów i z tego wychodzi że nawet sami Koreańczycy są w szoku że mało się sprzedało jak na razie tych tv... co nie oznacza że są słabe tylko za drogie.. szczególnie modele 65 cali których np. w RP jeszcze chyba nikt nie wiedział na oczy w sklepie.. - przynajmniej ja nigdzie nie wyczytałem. A w samych sklepach jak pytałem się kilka dni temu nawet nie wiedzą kiedy przyjdą te modele...
 
Do góry