Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Moze ktos w skrocie napisac czego dokladnie dotyczy problem i jakich dokladnie modeli ? Nie znajde na tyle czasu aby przegladnac caly temat.

Ci co pisali że mieli problem to modele z tamtego roku seria 5 i 6 w żadnej serii innej nikt nie napisał że coś mu się takiego stało. Natomiast zapis w gwarancji odnośnie kurzu niestety dotyczy wszystkich modeli...
 

nemko

New member
temat faktycznie zdechł, z jakich względów?

Samsung zakneblował usta poszkodowanym robiąc zbiorowe odkurzanie, a ja naiwny ciągle czekam aż mi ktoś coś mądrego podpowie...... Co się będą produkować, jak swoje załatwili...... Ps. A co mi tam, pozdrawiam szefa antyweba i wielkich działaczy polskich mediów, kreujących naszą żeczywistość. Niech żyje uczciwość, ta globalna jak i ta nasza krajowa, lokalna. Niech żyje uczciwość wielkich koncernów?!! Przecież w jakiś sposób wielkie pieniądze trzeba zarabiać.......
 
Ostatnia edycja:

dj.doc

New member
Samsung zakneblował usta poszkodowanym robiąc zbiorowe odkurzanie, a ja naiwny ciągle czekam aż mi ktoś coś mądrego podpowie...... Co się będą produkować, jak swoje załatwili......
Witam.
Z tego co pamiętam pytaleś czy firma Samsung ma komórkę weryfikującą pracę serwisu. Jeśli nie ma na to pytanie odpowiedzi to widocznie nikt w tej sprawie nic nie wie. Ja nie wiem.
Napisz coś więcej o swoim problemie (jeśli już pisałeś wcześniej, to przypomnij). Zauważ również, że nikt tu wspólnie nie walczył z firmą, każdy walczył o swoje różnymi sposobami.
Pozdrawiam
 

ruszko1

New member
Witam
Podbijam temat bo pisze o tym gdzie popadnie a nikt mi nie odpowiada
Czy problem kurzu w modelu UE55H6400 pojawia sie z nikad i po krotkim czasie czy dzien po gwar czy jak?
Czy modele wyprodukowane w tym roku sa pozbawione tej wady?
Jesli tak to jaki nr fabryczny musi miec tv aby miec pewnosc ze jest z tego roku

Bardzo prosze o pomoc bo stoje i czekam z pieniedzmi w kieszeni
 

dj.doc

New member
Witam
Podbijam temat bo pisze o tym gdzie popadnie a nikt mi nie odpowiada
Czy problem kurzu w modelu UE55H6400 pojawia sie z nikad i po krotkim czasie czy dzien po gwar czy jak?
Czy modele wyprodukowane w tym roku sa pozbawione tej wady?
Jesli tak to jaki nr fabryczny musi miec tv aby miec pewnosc ze jest z tego roku

Bardzo prosze o pomoc bo stoje i czekam z pieniedzmi w kieszeni

Witam.
Pomogę ci wydać pieniądze :-D
1. Problem kurzu pojawia się podczas normalnego użytkowania tv, w normalnych domowych warunkach, z powietrza, w którym unosi się kurz :wink:.
Kiedy zaczyna występować? Nie ma określonego czasu, spójrz na listę.
2. Tego nie wie nikt :niewiem:. Nikt jeszcze nie opisał takiego przypadku w modelach z tego roku. Domyślam się, że pisząc o modelach z tego roku chodzi ci w dalszym ciągu o ubiegłoroczną serię H.
3. Nie jestem ekspertem ale datę produkcji, można odczytać z numeru seryjnego.
Pozycja 8 to rok produkcji - według mnie literka F to 2014
Pozycja 9 to miesiąc - według mnie cyfry od 1-9 to miesiące od stycznia do września, brakujące miesiące oznaczone są literami A - październik, B - listopad, C - grudzień

Przypomnę listę potwierdzonych zanieczyszczeń. Łatwo zauważyć, że nie ma na niej modelu 55", który chcesz kupić. Jest więc szansa, że wszystko będzie dobrze ale czy na pewno ? Takiej gwarancji ja ci nie dam, mało tego takiej gwarancji nie da ci też firma Samsung.
Kupić nie kupić :? ?
Wybór należy do ciebie :eek:k:

Lista :
kol. rafaa:
H6700 - 48 - h0wt3slf500480d ( wychodzi mi maj 2014 ), matryca Samsung
kol. marcopolo26:
H6400 - 48 - data zakupu październik 2014
kol. makr:
H6400 - 48
kol. lukasz177:
F6400 - 46 - po 9 miesiącach od daty zakupu, wg nr seryjnego data produkcji luty 2014. Reklamacja w sklepie Electro.pl załatwiona pozytywnie, zwrot pieniędzy.

kol. pewal
F6400 - 46 - zakup-15.12.2013, pierwszy raz 04.2014, drugi 12.2014, trzeci 04.2015, daty wymiany matrycy.
Data produkcji wg nr seryjnego listopad 2013
kol. maroko:
F6320 - 46 - po 7 miesiącach od daty zakupu, wg nr. seryjnego data produkcji maj 2014
kol. Okocz
F6320 - 46 - po 12 miesiącach od daty zakupu

Aktualizacja listy 23 kwiecień 2015.

Pozdrawiam
 

ruszko1

New member
O i to sie nazywa konkretna odpowiedz :)
Dziekuje ci bardzo dj.doc za pomoc
Teraz juz wiem na czym stoje
Pozdrawiam
 

grisza_1982

New member
Czy ostatnio pojawijące się wersjie z dopiskiem H6400AK są może już wyleczone z problemu kurzowego?

W między czasie zadzwoniłem do Smsunga, otrzymałem info że telewizory z dopisekiem AK są przeznaczone na inny rynek niż polski, i w przypadku uszkodzenia nienaprawialnego, gwarancja nie obwiązuje, czytaj nie ma gwarancji jeśli TV nie da się naprawić, nie ma wymiany sprzęty ani zwrotu kasy.

Potwierdzacie to?, czy też ta kobieta na infolinii plotła bzdury?

Czy to jest możlwie aby np. Agito sprzedawała na rynek Polski TV które w momencie uszkodzenia nienaprawialnego nie są obięte gwarancją.

PS.
Problemu wewnętrznego zakurzenia matrycy w serii H6400 kobieta nie znała.

Z góry dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam
Grzegorz
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Czy ostatnio pojawijące się wersjie z dopiskiem H6400AK są może już wyleczone z problemu kurzowego?

W między czasie zadzwoniłem do Smsunga, otrzymałem info że telewizory z dopisekiem AK są przeznaczone na inny rynek niż polski, i w przypadku uszkodzenia nienaprawialnego, gwarancja nie obwiązuje, czytaj nie ma gwarancji jeśli TV nie da się naprawić, nie ma wymiany sprzęty ani zwrotu kasy.

Potwierdzacie to?, czy też ta kobieta na infolinii plotła bzdury?

Czy to jest możlwie aby np. Agito sprzedawała na rynek Polski TV które w momencie uszkodzenia nienaprawialnego nie są obięte gwarancją.

PS.
Problemu wewnętrznego zakurzenia matrycy w serii H6400 kobieta nie znała.

Z góry dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam
Grzegorz

A powiedz KOlego czy te kilka osób tutaj które miało problem plus wiele innych o których zapewne nie wiemy nie wystarczy Ci żebyś kupił inny model Samsunga czy też innej firmy tv.. nie szkoda Ci nerwów... ?
 

gidyja

New member
Ludzie nie róbcie paniki kilkanaście problemów na kilka jak nie kilkadziesiąt tysięcy sprzedanych tv. W każdej firmie coś się znajdzie, złe wykonanie złe oprogramowania itd. Choć też uważam że z gwarancją jeżeli już przytrafi się ten słynny kurz to Samsung przesadził.

Wytapane z LG-G2
 
D

Deleted member 121090

Guest
A powiedz KOlego czy te kilka osób tutaj które miało problem plus wiele innych o których zapewne nie wiemy nie wystarczy Ci żebyś kupił inny model Samsunga czy też innej firmy tv.. nie szkoda Ci nerwów... ?
Ale jazda. Czyżbyś zmienił retorykę, czy w dalszym ciągu w przypadku Sony wyrażasz się inaczej?
Tam cały czas piszesz, co to znaczy te parę osób które Sony potraktowało źle w porównaniu z tysiącami którzy mają ich sprzęty a na forum o kłopocie nie piszą, więc pewnie są zadowoleni.
 

gidyja

New member
Ja ze swej strony mając wszystkie konsole Sony od 1 do 4, to to co zrobiła firma z 4 wypuszczając tak niedopracowany produkt (3 razy wymieniany pad raz konsola która nie chciał się włączyć) pomijając ich super hiper usługę plus która teraz jest wymagana do gry on-line a działa tak że nie będę komentować, to przy całym szacunku do firmy ale teraz wybrałbym konkurencję.
Ale to nie temat o firmie Sony.
Wytapane z LG-G2
 
Ostatnia edycja:

Marcin2000

New member
Bez reklam
Myślę, że najprościej zgłosić pisemną skargę z załączoną rzeczoną gwarancją do UOKiK informując o tym równolegle centralę Samsunga (nie Samsung Polska!). UOKiK może nie zareaguje szybko ale oni wiedzą co zrobić z budzącymi wątpliwości zapisami GW znanych producentów. Powiadomienie centrali danej firmy czasami czyni cuda. Należy pamiętać, że Polska to dla większości firm RTV rynek klasy B lub C.
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Centrala już o tym wie... ja tam wierzę że to tylko w tych dwóch seriach z tamtego roku ten fakt miał miejsce. A modele z tego roku chciałbym żeby to potwierdziły...zapis w gwarancji pozostanie zapewne ale chodzi o fakt żeby coś takiego nie stało się w modelach z br.
 
Ostatnia edycja:

slawko_23

New member
Bez reklam
Czy ostatnio pojawijące się wersjie z dopiskiem H6400AK są może już wyleczone z problemu kurzowego?

W między czasie zadzwoniłem do Smsunga, otrzymałem info że telewizory z dopisekiem AK są przeznaczone na inny rynek niż polski, i w przypadku uszkodzenia nienaprawialnego, gwarancja nie obwiązuje, czytaj nie ma gwarancji jeśli TV nie da się naprawić, nie ma wymiany sprzęty ani zwrotu kasy.

Potwierdzacie to?, czy też ta kobieta na infolinii plotła bzdury?

Czy to jest możlwie aby np. Agito sprzedawała na rynek Polski TV które w momencie uszkodzenia nienaprawialnego nie są obięte gwarancją.

PS.
Problemu wewnętrznego zakurzenia matrycy w serii H6400 kobieta nie znała.

Z góry dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam
Grzegorz

Jest to możliwe, wynika z tego cena mniejsza niż gdzie indziej..... Ale to wychodzi dopiero później.
 

rafi195

New member
Ja miałem podobnie z moim 48H6400A były takie ciemniejsze plamki niczym jakby ktoś ręką brudną przetarł ekran tv miał 4 mies i telefon do serwis gość wysłuchał a za dwie godzinki dzwoni serwisant ze za dwa dni będzie z nową matryca i tak było ale zdziwienie goscia było jak założył a okazało się ze ta nowa jest pęknięta i znowu przekładka na starą i znowu czekałem 3 dni na kolejna sztukę która była już ok. Czyli wszystko ok i nawet szybko załatwione.
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Jak widać założenie tematu i szum w necie pomogły i działa w dalszym ciągu.
 

cebik

New member
Nowy członek na liście i 50" ekran

A ja zaktualizuję listę.

Lista :
kol. rafaa:
H6700 - 48 - h0wt3slf500480d ( wychodzi mi maj 2014 ), matryca Samsung
kol. marcopolo26:
H6400 - 48 - data zakupu październik 2014
kol. makr:
H6400 - 48
kol. lukasz177:
F6400 - 46 - po 9 miesiącach od daty zakupu, wg nr seryjnego data produkcji luty 2014. Reklamacja w sklepie Electro.pl załatwiona pozytywnie, zwrot pieniędzy.
kol. pewal
F6400 - 46 - zakup-15.12.2013, pierwszy raz 04.2014, drugi 12.2014, trzeci 04.2015, daty wymiany matrycy.
Data produkcji wg nr seryjnego listopad 2013
kol. maroko:
F6320 - 46 - po 7 miesiącach od daty zakupu, wg nr. seryjnego data produkcji maj 2014
kol. Okocz
F6320 - 46 - po 12 miesiącach od daty zakupu
kol. cebik
UE50H6200 - 50

Aktualizacja listy z 23 kwiecień 2015.
 
Do góry