O rany, tyle pytań a ja piszę jednym palcem, wiek niestety.
1. w Karcie gwarancyjnej jest zapis
kt 4cyt. ....w przypadku stwierdzenia przez Atoryzowany Serwis braku możliwości naprawy, produkt zostanie wymieniony na nowy, ten sam model lub model o zbliżonych , nie gorszych parametrach w punkcie serwisowym...Dalej jest że można dostać "Akceptację Wymiany" co upoważnia do wymiany w sklepie albo zwrotu pieniędzy. Nie jest napisane ile razy można go naprawiać i co. To jest kolejny temat do dyskusji, dostaję nową matrycę na dzień przed końcem gwarancji i mam na nią 1 dzień gwarancji(do końca gwarancji TV).
2. Z opisu i Waszych zdjęć oraz nieoficjalnych rozmów z serwisantami wynika, iż TAK JEST TOKURZ DOSTAJĄCY SIĘ DO MATRYCY przez otwory wentylacyjne i dalej przez gniazda diód LED podświetlających matryce, które to gniazda są najczęściej uszczelnione złej jakości filtrami (cytuję serwisantów). Wczoraj widziałem YV od środka, bo wymiana odbyła się u mnie w domu i faktycznie są tam takie otwory rozmieszczane regularnie na całej matrycy i wygląda to dosyć logicznie.
Jeszcze odnośnie gwarancji, Pani Rzecznik powiedziała, że korzystanie z gwarancji producenta jest bardzo niekorzystne dla klienta ze względu na to, że producent ma wiele "klauzul wyłączenia odpowiedzialności". To chyba znaczy, że jak coś siędzieje to od razu z Ustawy ....
Pani powiedziała również, że fakt trzykrotnej naprawy tego samego elementu jest wręcz dowodem, że towar nie jest zgodny z opisem. Jak to wyjdzie zobaczymy....w grudniu. Pozdrawiam