Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty
D

Deleted member 121090

Guest
TV rozkręcany w warunkach domowych traci prawa do jakichkolwiek roszczeń klienta.
Ustawa jak chyba nie wiesz, obowiązuje już od 2002r.
http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20021411176
Została znowelizowana w ubiegłym roku. Musisz sobie poczytać jakię są różnice. Ale każda z wymienionych osób może się powołać na Ustawę sprzed jej nowelizacji.
 

Piwek80

Member
Skąd będziesz wiedział, że TV był rozkręcany?
Wiem od kiedy obowiązuje ustawa, tylko nie rozumiem dla czego powołujesz się w większości na jej nowelizację, skoro na razie nie ma tu nikogo kto mógłby się na nią powołać?
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Możesz wymienić te osoby? sprawdzę sobie to dokładnie.
I zapamiętaj sobie nigdzie nie pisałem, że nic nie warto robić tylko, że reklamacja nie zostanie uznana jeśli sprzedawca postąpi tak jak powinien czyli poprosi o ekspertyzę serwis. To, że jakiś sprzedawca bierze koszty na siebie to inna sprawa.

Nie odpowiedziałeś na moje pytanie co byś zrobił jako sprzedawca gdybym zareklamował u Ciebie TV.

Lista :
kol. rafaa:
H6700 - 48 - h0wt3slf500480d ( wychodzi mi maj 2014 ), matryca Samsung
kol. marcopolo26:
H6400 - 48 - data zakupu październik 2014
kol. lukasz177:
F6400 - 46 - po 9 miesiącach od daty zakupu
kol. makr:
H6400 - 48
kol. maroko:
F6320 - 46 - po 7 miesiącach od daty zakupu, wg nr. seryjnego data produkcji maj 2014
Okocz
F6320 - 46 - po 12 miesiącach od daty zakupu

a teraz kolejne pytanie, która z osób z tej listy może powołać się na tą ustawę?


Piwek każdy może z tych osób zareklamować tv w sklepie i powołać się na Ustawę; tylko ten kto kupił do listopada ubiegłego roku to robi to na "starą Ustawę" a Ci co kupili po nowelizacji Ustawy powołują się już wtedy na tę nową z grudnia z ubiegłego roku... Kwestia tylko ile czasu upłynęło od zakupu tv..
 
D

Deleted member 121090

Guest
Piwek80
Tego klientowi bezkarnie robić nie wolno.
Producent czy to sklep jeśli nam tego zabrania, to powinni sobie założyć na TV plomby, zabezpieczenia przed samowolnymi ingerencjami klienta w sprzęt.
Wiele sprzętów takie zabezpieczenia posiada.
Jak ich nie daje producent, to sklep działając w warunkach obowiązującej w naszym kraju Ustawy, powinien sobie takie właśnie swoje zabezpieczenia założyć.
Koledzy którym sprzedawcy pozytywnie rozpatrzyli ,, Niezgodność'' działali w obszarze Ustawy sprzed nowelizacji.
W niczym im to nie przeszkodziło w wymianie niesprawnego bubla , na którego Samsung się wypiął.
 

Piwek80

Member
Mój TV przyjechał nawet z niepodbitą gwarancją bo sprzedawca nie chciał abym myślał że tv był wcześniej używany...
Zadałem konkretne pytanie a Ty udzielasz wymijających odpowiedzi. Poza tym mogę mogę uszkodzić tv bez jego rozbierania.
Możesz wymienić te osoby, które już mają nowy TV?

@lolek126
wiem że każda z tych osób mogła się powołać na ustawę sprzed nowelizacji, chodzi o to, żeby kolega HQ150 nie powoływał się na znowelizowaną ustawę skoro na razie nikogo ona tu nie dotyczy
 
D

Deleted member 121090

Guest
Piwek80
Jak uczestniczysz w dyskusji to sam sobie poszukaj.
Ja zadałem sobie ten trud i napisałem Ci ile ich było. jak mi nie wierzysz, to sprawdź sobie sam.
Weź też pod uwagę to, że mamy w tym temacie 477 postów, a już prawie 28000 razy ktoś tutaj zaglądnął. Więc pewnie tych osób które skorzystały z mojej rady i zgłosiło niezgodność może być wielokrotnie więcej. Bo tylko niewielki procent zaglądających zamieszcza tutaj wpisy.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

leonov

New member
Cześć, poczytajcie co Samsung odpowiedział mi na facebooku w sprawie kurzu w ich telewizorach :)

..Ja
Witam, miałem zamiar zakupić telewizor marki Samsung model 55H6400, jednak na kilku forach internetowych natknąłem się na informacje że w tych modelach z serii 6, po jakimś czasie kurz przedostaje się pod matrycę i powstają plamy na jasnym tle, a dodatkowo firma Samsung odmawia naprawy tej usterki, czy możecie potwierdzić tą informację ?

..Ja - po 24 godzinach
I co ? żadnej odpowiedzi ???

..Samsung
Leszek, sprawdzamy tę informację, prosimy o chwilę cierpliwości.

..Ja
Dobrze, tylko muszę szybko kupić ten tv i nie wiem co mam robić

..Ja
Bo jeżeli wystąpi ta usterka u mnie a serwis mi jej nie uzna to ja dziękuję za takie coś

..Samsung
Leszek, nie mamy informacjo o tym, jakoby był to powszechny problem. Telewizory naszej firmy prezentują najwyższą jakość wykonania, więc możesz być spokojny o działanie tego modelu

..Ja
Rozumiem że nie jest to 100 % tej serii ale takie przypadki na kilku forach były opisywane i to dość dużo ich było i serwis odmawiał naprawy w ramach gwarancji, czy gdyby taki problem wystąpił u mnie to nie będzie problemu z usunięciem go przez serwis?

..Samsung
Leszek, patrząc na liczbę sprzedanych urządzeń, nieprawidłowości które napotykasz na forach to pewnie zaledwie niski procent wszystkich sprzętów. Jeśli jednak takowy problem się pojawi, nasz serwis usuwa go odpłatnie, jednak nie jest to wygówana kwota.

..Ja
Ale nie rozumiem tego właśnie, przecież ten problem nie powstał z mojej winy ! tylko z winy wadliwego sprzętu tak ? więc dlaczego ja mam za to płacić !?

..Ja
Widzę że jednak problem jest, dlatego kupię Panasonica 55AS640, miałem też teraz kupić telefon Galaxy S6, ale z takim podejściem firmy do klienta to też podziękuję.

..Samsung
Leszek, nasze podejście jest jasne i przejrzyste oraz mieści się w ramach umowy gwarancyjnej urządzeń TV - zabrudzenia nie wchodzą w skład usług wykonywanych bezpłatnie.

..Ja
Z zabrudzeniami z mojej winy to i owszem mogę się zgodzić ale w tej sytuacji wina ewidentnie leży po waszej stronie ! chcecie powiedzieć że zbieranie się kurzu w środku matrycy jest normą we wszystkich waszych telewizorach ??? bo o innych modelach waszej firmy nie było mowy na forach, tylko seria 6 więc jak to jest ?

cdn.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Koniecznie zdaj relację z c.d.n :)
Fajnie się czyta, jak ktoś próbuje bronić coś, czego sie obronić nie da.
 

leonov

New member
cd.

..Ja
..Samsung
Leszek, nie jest to normą w żadnym z wypuszczanych przez nas modelach. Jak już informowaliśmy wcześniej, nie jest to powszechny problem.

..Ja
Nie jest powszechny ale jest, jak sami przyznajecie jest to PROBLEM, którym obarczacie klienta i za jego usunięcie każecie płacić klientowi ? i uważacie że to jest OK ? dlaczego ten PROBLEM nie występuje w innych modelach i u innych producentów ?

..Samsung
Leszek, o warunki gwarancji można pytać jeszcze przed zakupem. Nie ukrywamy przed klientami, że usuwanie zabrudzeń jest odpłatne.




..Ja
Dobrze proszę o jedną stanowczą odpowiedź na pytanie, czy zbieranie się kurzu WEWNĄTRZ matrycy telewizora jest według firmy Samsung jest NORMALNYM zjawiskiem ?
 
Ostatnia edycja:

rafaa

New member
Tak a konsultant na infolinii będzie recytował takie kwiatki punkt po punkcie. Albo "doradca" w euro hehehe. Predzej będzie wciskał ubezpieczenie niż powie prawdę.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Na chwilę obecną jeśli chodzi o te przypadki z tego tematu to wszyscy mogą się powoływać na Ustawę przed nowelizacją...

Jak Samsung będzie patrzył na ilość sprzedanych modeli w stosunku do ilości zgłoszonych reklamacji to takim sposobem za diabla nie dojdzie się do porozumienia...
 
Ostatnia edycja:

boromirep

New member
najdziwniejsze jest to że jesli jest to marginalna sprawa ( dotyczy jakiejś partii modelu z tego co się orientuję ) to czemu samsung nie chce tego naprawiać w ramach gwarancji ? przecież wiecej straci niż zyska . łatwo policzyć na iles tam sztuk sprzedanych zakurzy się powiedzmy 100 . jesli ludzie którzy chcą kupic tv przeczytaja o tym problemie a wielu kupujacych czyta fora przed zakupem to kupi tv innej marki i ilosć takich ludków moze być większa niż reklamacje uznane
 
D

Deleted member 121090

Guest
leonov
Zapytaj czy ich zdaniem te zabrudzenia wewnętrzne matrycy są spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem telewizorów?
Czy za ich powstanie winny jest klient?
 

rafaa

New member
Samsung odpowiada na moje pytanie z linku wyżej :))))))))))))))) Patologia, już się tak motają, że nie wiedzą jak z tego wyjść z twarzą.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
najdziwniejsze jest to że jesli jest to marginalna sprawa ( dotyczy jakiejś partii modelu z tego co się orientuję ) to czemu samsung nie chce tego naprawiać w ramach gwarancji ? przecież wiecej straci niż zyska . łatwo policzyć na iles tam sztuk sprzedanych zakurzy się powiedzmy 100 . jesli ludzie którzy chcą kupic tv przeczytaja o tym problemie a wielu kupujacych czyta fora przed zakupem to kupi tv innej marki i ilosć takich ludków moze być większa niż reklamacje uznane

Wydawałoby się że tak powinno być jak piszesz bo niewątpliwe sprzedanych modeli serii 6 i 5 to tysiące sztuk, a ilość reklamacji niech byłoby 100-200 w całej RP to jak to się ma do tego co sprzedali... mało tego będą tacy którzy będą się zastanawiać nad wysokimi modelami i wtedy już naprawdę może być nie wesoło bo mogą ludzie się przestraszyć że może się to stać również w wysokim modelu za odpowiednie już pieniądze. Pomimo że jak na razie tylko seria 5 i 6 jest z tą wadą.. ale strach ma wielkie oczy... Oczywiście nie jestem z tych co zakładają z góry, że w wysokich modelach też to się stanie ale ludzie mają rożny charakter i w takich modelach rozmawiamy o zupełnie innych kwotach..
 

rafaa

New member
Wysłałem maila do redaktora naczelnego Komputer Świat. Na ich stronie jest dział "Interwencje". Skoro antyweb nie dostał odpowiedzi od samsunga, bądź nie jest zainteresowany praktykami Samsunga to inny serwis sprawę nagłośni.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

Henry

Active member
Bez reklam
Oby....
O każdej niewłaściwej praktyce trzeba informować, może w końcu się opamiętają (choć nie sądzę....)
 
D

Deleted member 121090

Guest
To jest proste. Takie nieuczciwe praktyki muszą się im nie opłacać, żeby ich zaniechali.
Więc jak klienci będą o tym pisać, jak będą dochodzić swoich praw, to firmy szybką takich praktyk zaniechają. Ważne po prostu żebyśmy nie byli bezczynni w obliczu łamania naszych praw.
Ja Sony w moim przypadku złamało warunki gwarancji, to usłyszałem, że mój przypadek jest słynny w Sony na całą Polskę.
Gdyby wiedzieli jakim echem odbije się moja sprawa to nawet by im do głowy nie przyszło, że warto złamać gwarancję dla niewielkiej oszczędności.
I właśnie do tego trzeba doprowadzić, żeby firmy wiedziały, że jak postąpią z nami nieuczciwie, to na tym stracą.
 
Do góry