I myślisz, że jak trafi sie im kolejny przypadek (taki jak Twój) to postąpią inaczej?
Ja ze swojej strony na razie wysłałem oficjalne zapytanie:
GWARANCJA (NIE)REALIZOWANA PRZEZ FIRMĘ SAMSUNG! Proszę o informację dlaczego defekty produktów firmy Samsung - zbierający się kurz wewnątrz matryc w ubiegłorocznych modelach TV serii 6 - ujęte zostały w karcie gwarancyjnej jako nie podlegające gwarancji "Tego tupu defekt w rozumieniu treści karty gwarancyjnej nie jest usterką odbiornika - punkt 5 i 7 karty gwarancyjnej" Jak to jest możliwe, że producent nie ponosi odpowiedzialności za wadliwie działający produkt wprowadzony do sprzedaży- w tym przypadku niewłaściwie wykonane/ nieszczelne matryce?
Otrzymałem odpowiedź, że aktualnie zajmują się sprawą i wyjasniają, na odpowiedź czekam od poniedziałku....pożyjemy, zobaczymy
Ja ze swojej strony na razie wysłałem oficjalne zapytanie:
GWARANCJA (NIE)REALIZOWANA PRZEZ FIRMĘ SAMSUNG! Proszę o informację dlaczego defekty produktów firmy Samsung - zbierający się kurz wewnątrz matryc w ubiegłorocznych modelach TV serii 6 - ujęte zostały w karcie gwarancyjnej jako nie podlegające gwarancji "Tego tupu defekt w rozumieniu treści karty gwarancyjnej nie jest usterką odbiornika - punkt 5 i 7 karty gwarancyjnej" Jak to jest możliwe, że producent nie ponosi odpowiedzialności za wadliwie działający produkt wprowadzony do sprzedaży- w tym przypadku niewłaściwie wykonane/ nieszczelne matryce?
Otrzymałem odpowiedź, że aktualnie zajmują się sprawą i wyjasniają, na odpowiedź czekam od poniedziałku....pożyjemy, zobaczymy