Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

Henry

Active member
Bez reklam
I myślisz, że jak trafi sie im kolejny przypadek (taki jak Twój) to postąpią inaczej?

Ja ze swojej strony na razie wysłałem oficjalne zapytanie:
GWARANCJA (NIE)REALIZOWANA PRZEZ FIRMĘ SAMSUNG! Proszę o informację dlaczego defekty produktów firmy Samsung - zbierający się kurz wewnątrz matryc w ubiegłorocznych modelach TV serii 6 - ujęte zostały w karcie gwarancyjnej jako nie podlegające gwarancji "Tego tupu defekt w rozumieniu treści karty gwarancyjnej nie jest usterką odbiornika - punkt 5 i 7 karty gwarancyjnej" Jak to jest możliwe, że producent nie ponosi odpowiedzialności za wadliwie działający produkt wprowadzony do sprzedaży- w tym przypadku niewłaściwie wykonane/ nieszczelne matryce?
Otrzymałem odpowiedź, że aktualnie zajmują się sprawą i wyjasniają, na odpowiedź czekam od poniedziałku....pożyjemy, zobaczymy ;)
 
D

Deleted member 121090

Guest
Tak, postąpią inaczej jak będą mieli prawie pewność, ze po nieuczciwym zagraniu klient na tyle nagłośni sprawę, że stracą kolejnych np. 100.
Oni robią po prostu to co im się bardziej opłaca.
W moim przypadku pisano mi, że podobno moja sprawa miała nawet jakieś personalne konsekwencje. Ale oczywiście jedna jaskółka wiosny nie czyni.
To powinno się stać powszechne. Musi za naszą też sprawą świadomość klientów co do ich praw i siły ich głosu, wzrosnąć. Dlatego tematy jak ten są takie ważne.
Jeszcze jedna rzecz mi przychodzi do głowy. Mamy tutaj na forum przecież sklep.
Blackninja.
Jakby ktoś u Ciebie zareklamował niezgodność towaru z umową, na taki TV Samsunga z kurzem wewnątrz matrycy, to Twój sklep by takie roszczenie uznał?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

rafaa

New member
Ja nie popuszczę, będę pisał gdzie się tylko da. Musi być ktoś, kto nie bierze od nich sprzętu do testów za zamiatanie takich spraw pod dywan.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

Henry

Active member
Bez reklam
Popieram w 100%

@HQ, zastanawiam się kiedy będzie też wątek o Panasonicu ;)
Dla mnie, to cały ten sprzęt jest ...wart, a serwisy realizujące gwarancję zazwyczaj są te same i kierują się tymi samymi standardami ...
 

rafaa

New member
Myslę, że wciąganie w to Blackninja to zły pomysł. Każdy sklep podchodzi indywidualnie w relacjach z klientem. Euro kladzie wiadomo co na klienta, neonet z tego co pamiętam zachował się prawidłowo. Nie ma reguły.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

leonov

New member
Na facebook juz do mnie samsung nie odpowiada ;-) chyba juz nie parcują ;-)

Tak się zastanawiam czy nie zgłosić tego do UOiK jako "Niedozwolone klauzule", jawnie zapisy w karcie gwarancyjnej "pochodzą" pod to:

"W przypadku wielu dziedzin życia konsumenci nie mają możliwości negocjowania warunków proponowanej umowy. Ich rola sprowadza się do podpisania kontraktu bądź jego odrzucenia w całości. Dotyczy to na przykład umów stosowanych przez banki, operatorów telefonicznych, deweloperów, zakłady ubezpieczeń, biura podróży, dostawców gazu i energii elektrycznej itp. Powoduje to niebezpieczeństwo, że przedsiębiorca w umowie narzuci konsumentowi klauzule, które nie będą dla niego korzystne. Dlatego kodeks cywilny stanowi, że postanowienia, które nie zostały uzgodnione indywidualnie, nie wiążą konsumenta, jeżeli kształtują jego prawa i obowiązki w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami i rażąco naruszający jego interesy."
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Myslę, że wciąganie w to Blackninja to zły pomysł. Każdy sklep podchodzi indywidualnie w relacjach z klientem. Euro kladzie wiadomo co na klienta, neonet z tego co pamiętam zachował się prawidłowo. Nie ma reguły.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie chodzi o żadne wciąganie w to.
Po prostu rozgorzała tu dyskusja jak powinien się sklep zachować w tej sytuacji i czym się kieruje. jakie ma relacje z producentem w tej sytuacji. Czy mu zwróci kasę za taki towar niezgodny z umową.
Nikt z nas chyba sklepu RTV nie prowadzi. Blackninja tak. Więc po prostu ma większą wiedzę w temacie od nas. Stąd to zapytanie.
leonov
Gwarancja to dobrowolna deklaracja producenta. Tu chyba nic nie zwojujesz na tym polu.
Dużo łatwiej walczyć z nieuczciwym sprzedawcą, który odrzuci bezpodstawnie niezgodność towaru z umową. Tu prawo jest faktycznie po stronie klienta.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

KraszanM

New member
A ja dzis oddałęm do mediamarkt mojego eu556850, za "chmurki" podświetlenia.....a ze nie mieli na wymiane to mam kase a nie ma tv...
I czego teraz szukać, jakiej marki itd.? :)
 

Piramida

Well-known member
Bez reklam
Tak z ciekawości...
Wy coś działacie,czy tylko piszecie ? Bo widzę że ten temat jest jednym z najbardziej "popularnych" na tym forum....:wink:
 

pewal

New member
Witam.
A u mnie było tak, w poniedziałek telefon na infolinię, dwie godziny później telefon z serwisu, że będą w czwartek (dzisiaj) z nową matrycą w godz. 14.00-1600. Czy mi odpowiada? Pewnie. Dziś o 14.15 podjechał serwis wymienił matrycę, plamy zniknęły. Ktoś powiedziałby: No i fajnie....Problem w tym, że telewizor UE 46F6400 ma wymienianą matrycę z powodu plam już TRZECI raz. Kupiłem go w grudniu 2013, pierwsza wymiana 04.2014, druga- 12.2014 i trzecia dziś. Panu serwisantowi na do widzenia powiedziałem: no to do grudnia. Gwarancja kończy sie w grudniu tego roku, na samą matrycę NIE MA GWARANCJI. Tak więc po terminie gwarancji zostajemy z zaplamionym TV. Na infolinii złożyllem wniosek o wymianę telewizora z powodu 3 naprawy tej samej usterki, Pani przyjęła. Jak serwis zadzwonił, że będzie mi wymieniał matrycę, zadzwoniłem na infolinię i Pan powiedział, że nie mają takiego wniosku bo nie przyjmują takich wniosków ustnie. Ostrzegam wszystkich u kogo pokażą się plamy na matrycy (u mnie dwa razy pionowe smugi z prawej strony i raz pozioma w 1/3 wysokości od dołu) jest to WADA FABRYCZNA dużych matryc. Ja mam zamiar pisać wnioski do Samsunga o wymianę TV na nowy, jak ktoś ma inne pomysły to będę wdzięczny za sugestie.
 

marcopolo26

New member
Ja niestety dziś też dostałem odmowę wymiany telewizora lub zwrot gotówki od saturna. Zgłaszałem jako niezgodność towaru z umową. Wcześniej serwis samsunga nie stwierdzi usterki że niby wszystko jest ok.

20150416_164638.jpg

Zastanawia mnie jedno podawałem im że mam model UE48H6400 a oni odpisują że mój model to UE46F6400, druga sprawa że niby dokładnie analizowali mój sprzęt i nie wykryli usterki, no ciekawe skoro mój telewizor dalej stoi w domu i nikt z saturna go nawet na oczy nie widział hehe niezły bajzel z tym saturno-samsungiem.

Daje też zdjęcie z pisma od serwisu...

20150416_164750.jpg

I co jako nabity w butelkę klient mam teraz zrobić ?!? Telewizor ma pół roku a obraz jak na 10-cio letnim się robi. Po co markety dają gwarancję na 5 lat za dopłatą skoro i tak usterki nie uwzględniają...

Porażka nigdy więcej szajsunga :/
 
Ostatnia edycja:

rafaa

New member
Marcopolo - dodaj to na ich facebooku. Załącz tam też zdjęcie tv. Pojawił tam też inny kolega który ma konkretnie zasyfioną matrycę. Mam nadzieję, że do nas dołączy.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Marcopolo napisz do nich raz jeszcze i po pierwsze powiadom ich że Ty masz 48 calowy tv a nie 46 cali, po drugie chciej ich ekspertyzę na piśmie ( co dokładnie ona zawiera) skoro tak wnikliwie badali... i jak badali skoro tv stal u Ciebie w domu a nikogo od nich nie było :) może byli jak u Ciebie nikogo w domu nie było :)
Jest jeszcze jedna opcja, trzeba się przejść do prawnika ( to w zależności od miasta różnie kosztuje taka usługa - ale czasem podobno działa) i prawnik wystosuje do nich pismo w Twoim imieniu i opisać sytuację jak mogli sprawdzić tv jak tv stał u Ciebie w domu.. itp. sprawy... i dać im 7-14 dni żeby dogadali się z jego klientem czyli z Tobą, w przeciwnym wypadku sprawa zostaje skierowana do Sądu .
 

marcopolo26

New member
Napisałem jeszcze do samsunga bo wczesniej jak rozmawialem z konsultantem to powiedział mi że serwis nie stwierdził jednoznacznie że zakurzona jest matryca od środka tylko ogólnikowo odpisał. Nie zostawię tak tej sprawy, do saturna też odpiszę odwołanie od decyzji tylko że drukarki nie mam i trochę to potrwa :)
 
Do góry