Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

slawko_23

New member
Bez reklam
Mój tv Lg 27LZ55 też miał takie (tak jakby zacieki, cienie na lewej i prawej krawędzi) plamy. TV kumpla dokładnie taki sam też miał. Skończyło się na oświadczeniu serwisu dot wymiany na inny model (jego i mój). Nie było na co wymieniać (brak tv 27'' wtedy) i otrzymałem 2999 od MM. Kupiłem większy, lepszy, tańszy tv. Ten mityczny kurz to wada i tyle.
 
Ostatnia edycja:

rafaa

New member
Męczarni z euro ciąg dalszy:

Prosimy udać się do sklepu stacjonarnego w celu spisania reklamacji. Zostanie do Pana wysłany autoryzowany serwis który na miejscu przeprowadzi diagnozę wystawi ekspertyzę. Wymiana urządzenia ze względy na nadmierność kosztów nie może zostać uznana.

Reklamuję elektronicznie, mam ciągłość korespondencji, a oni chcą spisać reklamację i wysyłać do mnie ten sam drętwy serwis samsunga hehehehe

Kolejny mail z euro na moją odpowiedź dotyczącą ich maila którego przekopiowałem wyżej:

Rozumiem lecz tylko autoryzowany serwis może dokonać diagnozy i ekspertyzy zgłaszanej wady. Dlatego niezbędna jest wyzyta w sklepie stacjonarnym żebyśmy mogli zgłosić reklamacją do serwisu. Według naszych ustaleń z firmą Samsung naprawy takie mają być dokonywane. Lecz żeby to było możliwe spisanie fizycznie reklamacji jest niezbędne.

Czyżby coś zaczynało się dziać? Na początek dobra i naprawa.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 
Ostatnia edycja:

sagik

New member
niech kombinują jak wyjść z twarzą.

naprawy w nieskończoność, jak pisze jeden użytkownik wyżej, też nie są najlepszym rozwiązaniem.
Ale zapewne jak większość użytkowników ja także w takim wypadku liczyłbym naiwnie, że dostanę "dobrą" matrycę. Czyszczenie nic nie da, nie łudźmy się.


Póki co, w/w wywody to sfera marzeń. Na razie Samsung sam nie wie co powiedzieć:niewiem:
 

sagik

New member
i myślę, że im więcej mediów internetowych zainteresowałoby się tą sprawą - siła przebicia do logicznego spojrzenia na problem samsunga była by większa
 

rafaa

New member
Dokładnie tak ale z drugiej strony wolę mieć matrycę bez plam niż z plamami. Nie uśmiecha mi się płacenie za usunięcie usterki, która nie powstała z mojej winy.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 
D

Deleted member 121090

Guest
To z tym sklepem to piszą prawidłowo.
Niezgodność towaru z umową zgłaszasz u sprzedawcy( teraz to się nazywa reklamacja z tego tytułu). I to pisemnie powinieneś zrobić jak najszybciej. Ale napisz to prawidłowo i powołaj się na Ustawę.
A gdzie i kto później będzie weryfikował Twój TV to już ich sprawa.
Ty w przeciągu dwóch tygodni musisz dostać pisemną odpowiedź na swoje pismo.
 

rafaa

New member
Hq zamiawialem w sklepie internetowym to i reklamowalem w sklepie internetowym. Mają so tego narzędzia na stronie internetowej ;) podjadę tam jutro i zobaczę mimo wszystko bo nie chce mi sie na ten tv patrzeć w takim stanie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 
D

Deleted member 121090

Guest
Możesz oczywiście wysłać im to pocztą, ale listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Muszą dostać od Ciebie pismo przez Ciebie podpisane.
To nie może być kontakt mailowy przez ich stronę.
 

nemko

New member
Kolego rafaa, a co oni Ci pitolą że za droga wymiana na nowy, skoro wg ustawy przysługuje Ci nawet zwrot gotówki. To od Ciebie zależy co zechcesz, i mogą Ci naskoczyć?!!!
 

pewal

New member
Dokładnie tak ale z drugiej strony wolę mieć matrycę bez plam niż z plamami. Nie uśmiecha mi się płacenie za usunięcie usterki, która nie powstała z mojej winy.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
No cóż, też tak myślałem jak wymienili mi matrycę pierwszy raz. A teraz wiem, że jak wymienią mi ją kolejny raz w grudniu dzień przed końcem gwarancji to po pół roku TV pójdzie do kosza albo będę patrzył na te plamy. Strategia Samsunga jest prosta. Zrobiło się głośno, to wymieńmy im te matryce tak długo aż skończą się gwarancje. A sprawa przycichnie na jakiś czas. Potem wejdą nowe modele a może już nie będziemy robić TV..
Jakoś to będzie a następni jelenie kupią sobie nowe TV za ciężką kasę na 2,5 roku. Zajęcia oficjalnego stanowiska w sprawie produkcji wadliwych matryc raczej bym się nie spoziewał, bo kto ich zmusi do zajęcia takiego stanowiska? Chyba tylko media typu TVN, Polsat. Ale nie wiem, czy one zinteresują się tą sprawą i do kogo uderzyć . Pozdrawiam i myślę, że trzeba myśleć przyszłościowo, TV na dwa i pół roku.....przesada.
 

rafaa

New member
No mojej opinii nt. Produktów tej firmy już nic nie zmieni. Nawet jakbym dostał najbardziej wypasionego suhd czy co oni tam teraz wciskają, nie kupie więcej nawet ściery do podłogi tej firmy.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Chyba żeby Kolego , dlatego ja zawsze powtarzam że trzeba modlić się żeby było kilka firm na rynku bo jak zostanie tylko Samsung i Lg jeśli chodzi o tv to ... pomimo że tak jak pisałem nie raz wysokie modele od samsunga z ubieglego roku im wyszły... to nie chciałbaym takich czasów dożyć żeby tylko te dwie firmy były na rynku...
 

sagik

New member
można się spierać, są lepsze i gorsze modele. Ale LG z mojego doświadczenia bije na łeb Samsunga.
Poza telefonami. Choć obecnie i jeden i drugi ma podobne produkty.

Anyway

Trzymajmy się meritum i piszmy konkrety.
Dobrze, że na facebooku samsung nie usuwa już wiadomości klientów.
Fajnie, gdyby osoby zainteresowane w temacie tutaj również tam się udzielały.
 

nemko

New member
No cóż, też tak myślałem jak wymienili mi matrycę pierwszy raz. A teraz wiem, że jak wymienią mi ją kolejny raz w grudniu dzień przed końcem gwarancji to po pół roku TV pójdzie do kosza albo będę patrzył na te plamy. Strategia Samsunga jest prosta. Zrobiło się głośno, to wymieńmy im te matryce tak długo aż skończą się gwarancje. A sprawa przycichnie na jakiś czas. Potem wejdą nowe modele a może już nie będziemy robić TV..
Jakoś to będzie a następni jelenie kupią sobie nowe TV za ciężką kasę na 2,5 roku. Zajęcia oficjalnego stanowiska w sprawie produkcji wadliwych matryc raczej bym się nie spoziewał, bo kto ich zmusi do zajęcia takiego stanowiska? Chyba tylko media typu TVN, Polsat. Ale nie wiem, czy one zinteresują się tą sprawą i do kogo uderzyć . Pozdrawiam i myślę, że trzeba myśleć przyszłościowo, TV na dwa i pół roku.....przesada.

Już raz napisałem, powtórzę jeszcze raz?! Zapomnijcie o pomocy mediów!!! Wszystkie siedzą w kieszeni Samsunga?!!!!!!! Wiem coś na ten temat...............
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Jakbyś czytał w moich myślach :)

W sobotę rano coś oglądałem na tvn - rzadko oglądam bo w soboty zazwyczaj co innego robię i w tym programie jak zauważyłem wszystko jest od Samsunga począwszy od lodówki poprzez laptopy, tablety a skończywszy na tv ... także lipa..:-( nie wiedziałem że to aż tak jest...
 
Do góry