Kolos28
New member
Pewnie, że nie ale wycieram obudowe, ekran i tył regularnie aby nie dopuścić do sterty kurzu. Im mniej kurzu na TV tym mniej się go przedostanie do środkaWycierasz kurz z wnętrza matrycy?!
Samsung Galaxy S 5
Pewnie, że nie ale wycieram obudowe, ekran i tył regularnie aby nie dopuścić do sterty kurzu. Im mniej kurzu na TV tym mniej się go przedostanie do środkaWycierasz kurz z wnętrza matrycy?!
Jaką przyczynę reklamacji podałeś, jaki opis usterki?Euro mi odpisało na moją reklamację z tytułu niezgodności. W skrócie - pałuj się frajerze. Nie dziwi mnie to, miałem chwilę słabości, że kupiłem tv w tym dziadowskim sklepie. Mimo wszystko odwołanie im posłałem.
Wiadomo "hanys", wyssał zamiłowanie do czystości w domu z mlekiem matkiJa sprzęt wycieram z kurzu pare razy dziennie. Nie lubię śniegu na sprzęcie. Żona się ze mnie śmieje, że perfekcyjna pani domu to przy mnie pestka. Od dzisiaj samsunga będę wycierał bez przerwy, aż farba z obudowy zejdzie. Może choroba nie bęrdzie postępować?
Jaką przyczynę reklamacji podałeś, jaki opis usterki?
Tak jak myślałem.Prawdziwą przyczynę i opis usterki.
Plamy na ekranie, że są uciążliwe itd itd. Oni mi że to zabrudzenia bla bla bla i że nie biorą za to odpowiedzialności. I oczywiście o gwarancji wzmianki.
A nie w skrócie?Euro mi odpisało na moją reklamację z tytułu niezgodności. W skrócie - pałuj się frajerze. Nie dziwi mnie to, miałem chwilę słabości, że kupiłem tv w tym dziadowskim sklepie. Mimo wszystko odwołanie im posłałem.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rafaa a jak wszystko zawiedzie to jesteś skłonny iść do Sądu, czy zostajesz z wadliwym tv ? I jeśli to nie tajemnica to dużo zapłaciłeś za tv? Jak nie chcesz napisać kwoty - spoko rozumiem.
Ja na miejscu Sprzedawcy tez na Sąd polubowny bym się nie zgodził i każdy by tak samo zrobił.. PIH robi to co musi bo jest do tego powołany ale więcej niż muszą (mogą)nie zrobią..
Witam.
W poszukiwaniu TV dla siebie wstąpiłem dziś do jednego ze sklepów.
W oczy rzucił mi się Tv marki Samsung, model H6700 55" data produkcji wg nr seryjnego kwiecień 2014. Tak wygląda ekran tego telewizora.
Górny lewy narożnik:
Dół:
i nie jest to zabrudzony ekran z zewnątrz.
Zdjęcia nie oddają tego co było widać w rzeczywistości, to "coś" było też widoczne w innych miejscach na ekranie.
Po dzisiejszej wizycie wyleczyłem się całkowicie z ubiegłorocznej serii telewizorów Samsunga.
Czekam na nowe, mam nadzieje super dobre modele z tego roku.
Czekam też na nowe modele Panasonica.
Pozdrawiam forumowiczów
... i "czytających" też.
Już pisałem wcześniej. Żaden sklep nie będzie pokrywał z własnych środków wymiany/naprawy tych bubli. Oczywiście Samsung za to zapłaci. W przeciwnym wypadku byłby to ostatni produkt Samsunga jaki ten sklep sprzedał. Od razu by wycofali tego producenta ze swojej oferty.
Czyli jak bo teraz nie rozumiem. Pisałeś, ze reklamacja nie zostanie uznana ale jednak warto ją składać?
Po co niby?
....
To tylko nieliczne z Twoich mądrości.
I faktycznie z nich wynikało że warto
Natomiast co do tego, że sklep wyśle TV do serwisu do ekspertyzy, to akurat pisał już tutaj Piwek80. Poczytaj jego wypowiedzi. Na niewiele się tutaj zdały.