Ludzie którzy narzekają na grafikę w GT5 Prologue
BREDZĄ, albo też w niego w ogóle nie grali i sugerują się jakimiś kalumniami na tą grę publikowanymi na forach zazdrosnych fanbojów Xbox'a.
Mam Prologue od prawie roku i TA GRA DOKŁADNIE TAK WYGLĄDA na żywca. Od dawna nazywam ją na tym forum najbardziej zaawansowaną technologicznie grą na świecie (do 16 TAKICH aut na torze realtime online i offline, audio nieskompresowane LPCM 7.1, FULL HD 1080p i stałe 60 fps, jedyna gra na
świecie gdzie zastosowano cieniowanie raytracing realtime).
Gra GT5 Prologue działa w 2 rozdziałkach 1080p i w 2 framerate'ach:
1) w trakcie wyścigu: 1280x1080p - 60fps
2) w trakcie powtórek: 1440x1080p z "depth of field" - 30 fps
Jezeli ktoś widzi "ząbki" w GT5 Prologue to radzę wyregulować odbiornik LCD
Skoro ja ich nie widzę na swoich 92" 720p to wy na swoich 32-46'' 1080p tym bardziej nie powiniście (po odpowiedniej kalibracji waszych LCD). Także, Peek radzę Ci ustawić wreszcie ten swój TV.
Żal grać na wynaturzonych kolorach, glupio podpitej ostrości i gryzącym oczy kontraście w trybach "GAME" "Dynamic" np. na telewizorach Samsung, albo na monitorach komputerowych ktore próbują udawać telewizory HD.
Framerate test z GT5 Prologue (12 aut w wyścigu; dobrze widać jak framerate wskakuje z 30 fps na 60 fps zaraz jak zaczyna się wyścig):
http://www.youtube.com/watch?v=kQGlbGaQd5g Jak widać 60fps nawet nie drgnie w dół w GT5 Prologue, co powinno dać do myślenia niektórym developerom ktorzy zabierają się za robienie gier na PS3 (vide Bayonetta, GTA4 i inne "multiplatformy"). Programiwanie na 6 rdzeniach archirektury równoległej wymaga kunsztu, ale też pozwala robic takie perełki graficzne jak seria Uncharted, MGS4, Heavenly Sword, Killzone 2 czy GT5 Prologue).
Można narzekać na słabą fizykę w GT5 Prologue, ale na grafike NAPRAWDĘ nic nie wypada narzekać. Wręcz przeciownie. Zatsanawiam się ile trzeba screen'ów i filmików na Youtube opublikować, żeby ludziska uwierzyli, że TA GRA TAK WYGLĄDA W REALU i kropka.