natalia089
New member
Hej
nie chce zakładać nowego wątku i zaśmiecać forum, ale mam problem z konfiguracją Chromecast HD na TV. Podczas pierwszej próby połączenia z telewizorem przez HDMI, pokazał się ekran Google do połączenia z telefonem razem z kodem QR. Niestety musialam odejść od telewizora i przerwać próbę połączenia z telewizorem. Po 1h próbowałam ponownie połączyć się z Chromecast, ale pomimo zmiany portu HDMI, restartu urządzenia(trzymając przycisk przez 30 sek), odłączeniu telewizora i Chromecast z prądu na 30 min, nic to nie dało, ciągle brak sygnału. Próbowałam też podłączyć go do monitora. Zmieniałam też ładowarki i nic, urządzenie nie reaguje i jest ciemny ekran na tv i monitorze. Nie wiem jak jest standardowo, ale po podłączeniu Chromecast do prądu świeci się na pomarańczowo i co ok. 3 sek gaśnie światełko na chwilę. Przy restarcie nie miga szybciej. Czy jest jakiś ratunek dla tego Chromecast czy tylko reklamacja?