zostałem oszukany (topmarket.pl)

WaJa

New member
Nie! dla idiotów

prosper5250 napisał:
nawiązując jeszcze do postu masta_j stronę wcześniej, jakoby w necie było taniej w tysiącach złotych to jest to gigantyczna przesada nawet w kwestii 52''... dodam jeszcze że porównywanie urządzeń w sklepie stacjonarnym a potem ich zakup w sklepie internetowym uważam za szczyt beszczelnego cwaniactwa w najgorszej formie! a jak wygląda prawda z cenami i traktowaniem Klienta w sklepach internetowych-przekonaliśmy się powyżej...

Nie wiem, który z wielkich marketów reprezentujesz, ale proszę nie ubliżaj ludziom,
którzy chcą kupić jak najtaniej sprzęt za ciężko zarobione pieniądze.
Gdyby markety naprawdę oferowały ceny "nie dla idiotów", to zapewne na oglądaniu
sprzętu by się nie kończyło tylko na jego zakupie.
Musisz sobie zdawać sprawę z tego, że dla większości liczy się każda przysłowiowa złotówka.
Poza tym zarobki w Polsce nie są za wysokie, a ceny za sprzęt niejednokrotnie są wyższe niż w
krajach zachodnich.
Niestety obecnie tylko sklepy internetowe oferują w miarę przyzwoite ceny.
Pozdrawiam :) .
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
ceny

WaJa popieram Ciebie w 100%. Kilka dni temu zakupiłem Plazmę Panasonic TH42PV80 w sieci za 3tys. zł. W moim mieście ten sam model w pewnym dużym sklepie RTV-AGD kosztował w "promocji" 4290zł!!! Doliczając koszt przesyłki 59zł chyba widać dużą różnicę...
 

Holt_

New member
Bez reklam
prosper5250 napisał:
dodam jeszcze że porównywanie urządzeń w sklepie stacjonarnym a potem ich zakup w sklepie internetowym uważam za szczyt beszczelnego cwaniactwa w najgorszej formie!

ale poza tym to ze zdrowiem u szanownego kolegi wszystko w porządku?
 

hyzop

New member
prosper5250 napisał:
..., jakoby w necie było taniej w tysiącach złotych to jest to gigantyczna przesada nawet w kwestii 52''... dodam jeszcze że porównywanie urządzeń w sklepie stacjonarnym a potem ich zakup w sklepie internetowym uważam za szczyt beszczelnego cwaniactwa w najgorszej formie! a jak wygląda prawda z cenami i traktowaniem Klienta w sklepach internetowych-przekonaliśmy się powyżej...
To nie jest przesada nawet dla 32" np dla Samsunga 32A656 ponad tysiąc zł różnicy i to dopiro jest szczyt beszczelnego cwaniactwa.
 

_MarSs_

New member
prosper5250 napisał:
... dodam jeszcze że porównywanie urządzeń w sklepie stacjonarnym a potem ich zakup w sklepie internetowym uważam za szczyt beszczelnego cwaniactwa w najgorszej formie! ..
Kiedyś może dożyjemy czasów, że sklepy "stacjonarne" zaczną szanować klientów tak jak to jest na zachodzie (np Niemcy).
Po pierwsze poza niższą ceną sklep internetowy ustawowo gwarantuje klientowi zwrot towaru bez podania przyczyny, co jest standardem w USA i europie zachodniej, bo przecież zawsze może się okazać, że zakupiony ampli nie współpracuje z TV, tunerem lub DVD (dzieki słabej stabdaryzacji HDMI mamy z tym bardzo często do czynienia) i w krajach cywilizowanych wszyscy to rozumieją, a u nas kupisz to masz problem jak ci nie działa, a ja pytam czy to na prawdę ja mam problem czy ponien mieć ten co mi sprzedał?!
Najbardziej mnie boli, że w tej samej sieci sklepów w Niemczech mam 90 dni na rozmyślenie się a u nas ZONK! A czy my gorszym gównem sramy czy co? Mniej zarabiamy a wszystko i tak droższe, do tego mniejsze prawa.
Podejście sklepów "stacjonarnych" moim zdaniem wynika w dużej cześci z lenistwa, bo sprzedam drożej chociaż mniej, to na swoje wyjdę, a przy okazji mniej się nadźwigam, mniej kwitów, mniej problemów - nie tędy droga!
 

prosper5250

New member
reprezentuję sieć która w całej Polsce posiada 721 sklepów-małych... mam wrażenie, że dyskusja powyżej nic nie wniosła do waszego światopoglądu w kwestii doboru właściwego miejsca do dokonywania zakupów... a powinna... ponieważ kilkadziesiąt postów powyżej nie zmieniło niczego-ja nie mam siły by tłumaczyć wszystko od początku po raz n-ty z resztą na tym forum... ŻYCZĘ UDANYCH ZAKUPÓW! a w kwestii A656 to przeciętna cena realna wynosi 3400... to że ceneo wskazuje miejsca gdzie można nabyć taniej nie oznacza nic poza tym że na ceneo taki wpis właśnie istnieje... i nic poza tym... okaż paragon czy fakturę na zakup tego telewizora w innej cenie niż minus 2% od kwoty którą podałem...
 
Ostatnia edycja:

skizzie

New member
prosper5250 napisał:
dodam jeszcze że porównywanie urządzeń w sklepie stacjonarnym a potem ich zakup w sklepie internetowym uważam za szczyt beszczelnego cwaniactwa w najgorszej formie!
Pokaż mi chłopie sklep stacjonarny gdzie można spokojnie porównać sobie telewizory, szczególnie te większe (>40 cali) ? Bo w sklepie dla idiotów najbliżej mnie regułą są przestarzałe modele i sygnał z 4funtv. Jedyny wyjątek to sony do którego podpięta jest ps3. Może im płacą ekstra ?
Żeby być sprawiedliwym to mogę nadmienić że znam sklep stacjonarny który cenię i w którym warto kupować. Jest to jednak mały sklep lokalny, który siłą rzeczy nie jest w stanie powalczyć nawet ze sklepami typu Euro lub Neonet ilością sprzętu. Za to może zawalczyć fachowościa i ceną. Kupowałem u nich większość moich głosników i cenami schodzili do cen porównywalnych z allegro.

pozdrawiam
Krzysiek
 

prosper5250

New member
być może to sklep mojej macierzystej sieci... jeśli jesteś inteligentny i spostrzegawczy-szybko mój sklep namierzysz... korzystając tylko i wyłącznie z info na tym portalu... na sklepie mam 5 pięćdziesiątek dwójek, kilkanaściee czterdziestek dwójek... sklep ma 600m powierzchni handlowej... zdaje się też że pracuję w sklepie, który jako jedyny w mieście ma wyeksponowaną AUREĘ PHILIPSA... kolejna rzecz której nie mogę zrozumieć... dlaczego MediaMarkt jest wyrocznią w kwestii audio-video??? czy niemiecki marketing naprawdę dokonał zblazowania polskich mózgów???
 
Ostatnia edycja:

SierzantHarris

New member
Bez reklam
Nie lubię sklepów Avans. Może dlatego że u mnie w Częstochowie jak chciałem sprawdzić sobie naklejkę z tyłu sama r86 (byłem zdecydowany na zakup a informacja na naklejce była istotna) to sprzedawca (gadał sobie w najlepsze ze znajomym) powiedział że nie ma sprawy (tv stał na półce na wysokości 2m) po czym odwrócił się i zajął się ponownie rozmową. Rozejrzałem się po sklepie i stwierdziłem że to chyba jakaś pralnia kasy - tiviki z przed dwóch lat, uwalone całe kurzem stoją sobie na półkach a sprzedawca w ogóle zdołowany ze wszedlem do sklepu i coś od niego chcę. To nic że w sieci sammy r86 kosztował wtedy 2400 a tu jedyne 3000 i jeszcze mam o niego ładnie poprosić. Już o jakiejś wymianie, zwrocie po zakupie to można było wnioskując po tonie sprzedawcy od razu zapomnieć,a patrząc na ten syf - mieliście już kiedyś w życiu wrażenie po wejściu do jakiegoś miejsca, że to scena jak z filmu lub jakiś żart? Bo ja wtedy właśnie się tak poczułem, jakbym grał w komedii.
 

prosper5250

New member
biorę odpowiedzialność tylko za swój sklep... mój podpis mówi wszystko... a tak na marginesie to czy mógłbyś mi zdradzić jaka to ważna informacja znajduje się na tabliczce znamionowej że jest ona decydująca o zakupie? pobór mocy?-trzeba było zapytać sprzedawcę... miejsce produkcji?-wiadomo... co w takim razie?
 
Ostatnia edycja:

SierzantHarris

New member
Bez reklam
Nie chodziło mi o pobór prądu bo to nie ma dla mnie znaczenia. Chodziło o rodzaj matrycy zamontowanej w tym tv. Jeśli na końcu nazwy i symbolu modelu znajdowałaby się literka S to było by to s-lcd spva, w przypadku A byłby to panel auo mva a jesli C to niestety Cmo mva czyli wielka lipa sprzed dwóch lat. Z całym szacunkiem ale nie dziwi mnie że się nie domyliłeś bo to już trochę głębsza wiedza na temat tv (mam nadzieję że wiedziałeś).
 

degray

Member
Witam.W Kaliszu tez jest sklep sieci AVANS i niestety dzieje się w nim podobnie jak w Częstochowie,obsługa ospała,leniwa.A o fachowości można zapomnieć,nie potrafi nic doradzić ani błysnąć wiedzą techniczną(nawet taką z instrukcji obsługi)ogólnie Groza!!!!Poza tym starocie i kurz na regałach.Pozdrowienia dla szanownych kolegów8)
 

prosper5250

New member
przyznaję bez bicia że nie wiedziałem... przyznaję także że moje (jak się okazuje marne) oko nie wychwytuje różnic w jakości telewizorów o tym samym symbolu, a skoro powiadasz że różnice są duże między matrycami montowanymi w jednym modelu odbiornika (napisałeś że jedna z matryc to lipa) to znaczy, że muszę umówić się na wizytę do okulisty... za cholerę nie widzę różnic w odbiorze danego modelu Samsunga, zakupionego w zeszłym roku, parę miesięcy później i wczoraj... a skoro mają różne matryce wmontowywane to prędzej czy później natknął bym się na innego... najgorsze jest to że nie widzę również żadnej literki za symbolem telewizora... coś mi się wydaje że różnica polega w tym samym stopniu co w napojach gazowanych... A-słodzone aspartamem, B-słodzone cukrem... żeby nie wiem co-nie wychwycę różnicy w smaku... taka to RÓŻNICA

a na Mazowszu sklepy lśnią... a te w miasteczkach mniej mnie interesują... w moim nie muszę się niczego wstydzić!
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

SierzantHarris

New member
Bez reklam
Jeśli nie widzisz pojedyńczej literki która jest w prawym górnym rogu naklejki to może rzeczywiście przydałby Ci się okulista. A z tak ironicznym podejściem do tematu to we mnie napewno nie znalazłbyś klienta. A ponieważ literki s,a,c bądz p lub inna pierwsza litera nazwy producenta panelu są na KAŻDEJ naklejce KAŻDEGO R86 jak i innego KAŻDEGO tv lcd firmy samsung, śmiem twierdzić że o lcd nie masz zielonego pojęcia a na dodatek jesteś ignorantem. Tak wnioskuję po twojej wypowiedzi. Mało tego jeśli nie wyczuwasz różnicy w smaku między aspartamem (specyficzny smak napojów light np Pepsi max) a zwykłm cukrem to myślę że przydałby Ci się także laryngolog. Mówię poważnie.
 
Ostatnia edycja:

WaJa

New member
prosper5250 napisał:
a na Mazowszu sklepy lśnią... a te w miasteczkach mniej mnie interesują... w moim nie muszę się niczego wstydzić!

Czy ciebie poza twoim czubkiem nosa coś interesuje?
Z taką ignorancją oraz lekceważeniem innych, dawno się nie spotkałem.
Ręce od klawiatury odpadają :confused: .

Pozdrawiam :) .
 

hadlej2

New member
w avansach to jest chyba plaga:D ja też pracuje od jakiegoś czasu w jednym.
Zmieniali cały sztab bo tamten zawalał sprawę tak jak mowa wyżej. Trudno potem odbudować szacunek i zaufanie klienta. Szczególnie jeśli się handluje tak drogim sprzętem...
 

ArtS007

New member
Bez reklam
Wątek o topmarkecie, a tu awans na Avans?

Prosper, trochę szacunku dla prowincji. Nie każdy mieszka w Warszawie. Z pewnością na prowincji znajdziesz niejeden zadbany sklep, a w Warszawie spotkasz się z niezadbanymi.

WaJa. Proponuję stonować i nie wygrażać innym od ignorantów.

Sierżancie Harriss. Nie każdy musi wiedzieć, jakie są literki w Samsungu i co dokładnie oznaczają. Nawet sprzedawcy. Ciekawe, czy rzeczywiście spotkałeś się z różnymi matrycami w tej samej linii produktu.

Co do sklepów, to nie za bardzo się dziwię, że poziom obsługi jest różny. Po pierwsze ciekaw jestem, jakby co niektórzy panowie błyszczeliby znajomością szczegółów technicznych mając na sklepie co rok kilkadziesiąt modeli różnych producentów. Gwarantuję, że po roku, dwóch przestałoby was to tak bawić, jak na początku. Po drugie nie wiem, czy większość z was chciałaby pracować za takie pieniądze, jakie w takich sklepach podobno płacą.

Zamykam wątek.

EDYCJA: Otwieram wątek ponownie. Mam nadzieję, że nie będziemy zbaczać z tematu.

ArtS :)
 
Ostatnia edycja:

_MarSs_

New member
ArtS007 napisał:
...Co do sklepów, to nie za bardzo się dziwię, że poziom obsługi jest różny. Po pierwsze ciekaw jestem, jakby co niektórzy panowie błyszczeliby znajomością szczegółów technicznych mając na sklepie co rok kilkadziesiąt modeli różnych producentów. Gwarantuję, że po roku, dwóch przestałoby was to tak bawić, jak na początku. Po drugie nie wiem, czy większość z was chciałaby pracować za takie pieniądze, jakie w takich sklepach podobno płacą. ...

Szanowny Moderator odrobinę myli pojęcia! Ja nie widzę związku pomiędzy wymienionymi wyżej problemami, a jakością obsługi. Skoro ktoś decyduje się na pracę w sklepie RTV musi liczyć się z tym, że będą podchodzili do niego klienci i pytali o sprawy techniczne (jeśli mu to nie odpowiada, to niech się zatrudni w "MPO" lub na skupie złomu). Niezależnie od tego co robimy powinniśmy starać się być 100% profesjonalistami w swojej dziedzinie. Gdyby pracownicy topmarket_pl mieli powyższe na uwadze, to nieszczęsny autor wątku oszczędziłby czas, zdrowie i pieniądze.
Ja osobiście wiem, że nie nadaję się do pracy w sklepie, bo nie lubię kontaktów z obcymi ludźmi, nie lubię stać, wolę siedzieć, nie odpowiada mi zarabianie mniej niż 3000zł/mies. więc nie męczę siebie i innych moja niewydajną pracą, a robię w branży IT, gdzie siedzę na wygodnym fotelu (i dostaję płaskodupia) i mam do czynienia tylko z 1 szefem i 2 współpracownikami, nie gadam z obcymi, nie odkurzam - robię za co mi płacą i jestem w tym dobry. Każdy musi znaleźć swoje miejsce w łańcuchu, bo tak to wszyscy darmo się szarpiemy!
 

prosper5250

New member
trzeba było mi siedzieć cicho i nie zabierać głosu w tej sprawie... ja jestem jeden i nie mam szans na starcie z masą... ale cóż-jestem wygadany i komentuję to co mnie boli-czyli głupota ludzka po prostu... mam pewną misję, w której jednak prawie wszyscy mi przeszkadzają, z wyjątkiem moderatora, który jak zwykle ma rację... mam nadzieję, że jednak mimo wszystko są i tacy czytelnicy moich postów, którzy odnajdują jednak dozę żartu w tym co piszę... w tym poście również... i nie biorą wszystkiego na 100% poważnie... że jednak nie wszyscy są nadęci i lodowaci... przecież to nie oblicze sądu tylko miejsce gdzie ludzie zadają pytania typu "dlaczego mój telewizor lcd full hd za 10tys. tak słabo odbiera? mam nową antenę szerokopasmową..." albo: "dlaczego po podłączeniu componentem nie ma fonii"... DLACZEGO BRAKUJE NAM WSZYSTKIM LUZU?
 
Ostatnia edycja:

SierzantHarris

New member
Bez reklam
ArtS007 napisał:
Sierżancie Harriss. Nie każdy musi wiedzieć, jakie są literki w Samsungu i co dokładnie oznaczają. Nawet sprzedawcy. Ciekawe, czy rzeczywiście spotkałeś się z różnymi matrycami w tej samej linii produktu.

ArtS :)
O tym że w serii r81/2/3/6 samsung montuje różne panele było już pisane wiele na wielu forach a także na tym więc dziwi mnie Twoje zdziwienie. Tak poza tym to sprawdzałem panele w tym modelu z aparatem (zoom i widać pixele) na kilku egzemplarzach z różnymi literkami i dobrze wiem co piszę. A że koleś prosper nie odróżnia aspartamu od cukru (a raczej nie chce) w moim przekonaniu czyni go właśnie ignorantem. A Twoje ostrzeżenie do kolegi Waji by nie wygrażał prosperowi od ignorantów jest myleniem pojęć. Bo słowo "ignorant" to nie grozba a określenie.

Do prospera: Ty jesteś wygadany? Chłopie obudz się, bo życie Cię obudzi i przestań się tak sadzić jakbyś był Bóg wie kim. Mania wyższości? A może narcyzm? W każdym razie przerost formy nad treścią.
 
Ostatnia edycja:
Do góry