Wielka "n"cyklopedia - czyli wszystko o "n"-tv

Jak oceniasz oferte programową dostępną w n?


  • Total voters
    0

piotrewa

New member
witam odpaliłem n-ke(białą) 2 dni temu, problem mam z anteną ponieważ siłe mam 86% a jakość tylko 16% i nie które kanały hd nie wchodzą jest komunikat brak sygnału sprawdz kable lub antene
co robić?
 

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
Delikatnie po milimetrze przekręcaj antenę w poziomie i
sprawdzaj czy następuje wzrost %jakości. Możesz też spróbować przekręcić konwerter w uchwycie w odwrotną stronę do ruchu wskazówek zegara , ale też w małym ; skoku; .
 

soplus

Active member
Bez reklam
W sobotę wysłałem wypowiedzenie, dzisiaj (wtorek) już dzwonili. Szkoda tylko, że o godz 11 rano na numer domowy :). Że niby siedzę w domu i telewizję "n" oglądam??
 
Ostatnia edycja:

gojar

Member
Po złożeniu przeze mnie rezygnacji, dostałem SMSa 9 stycznia że zadzwoni konsultant ze specjalną ofertą. Dzisiaj mamy 24 stycznia i jak na razie brak telefonu od "n".
 

robsoniqe

New member
Hej. Czy do n na abonament mogę dokupić sobie osobno ncam i,uzywac go zamiast dekodera? Telewizor mi na to pozwala..pytanie czy karta nie jest przypisana do dekodera..dzięki pozdr

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk
 

buczo81

New member
Po złożeniu przeze mnie rezygnacji, dostałem SMSa 9 stycznia że zadzwoni konsultant ze specjalną ofertą. Dzisiaj mamy 24 stycznia i jak na razie brak telefonu od "n".

Zaloguj się na forum n, poszukaj jakiegoś n przedstawiciela i napisz do niego.
Może przyspieszyć taki telefon, sprawdzi Twoje konto i powie co można zrobić
 

gojar

Member
Dzisiaj miałem telefon od konsultanta w sprawie przedłużenia umowy - dotychczas 48 zł. Za 64 zł wziąłem to co dotychczas + multiroom + nPremium do końca maja + odblokowanie dysku do 500GB. Myśle że nie jest to jakaś super rewelacja, ale jak dla mnie jest ok. Umowa na 18 miesięcy.
 
Ostatnia edycja:

mirek71

New member
czy jak nie odbiorę od kuriera zestawu n ki (zamówiłem w necie zestaw promocyjny Swiat hd 3m z dekoderem) to są jakieś konsekwencje ?
 
Ostatnia edycja:

tutrus

New member
Podobno nie. Ja wczoraj zamówiłem N-kę wraz z multiroomem standard a po godz. zamówiłem z premium. Jak zadzwoniłem na info linię to konsultantka kazała mi odebrać od kuriera ten zestaw co mi pasi. Jak zapytałem o konsekwencje nie odebrania to powiedziała ze nie ma żadnych. Pozdrawiam
 

nordof

New member
Moduł TNK HD

Towar wystawiłem w tej samej cenie na AL...O.

Witam. Mam do sprzedania używany moduł TNK HD. W pełni sprawny,doładowany do 24 lutego. Data zakupu 24.05.2011.Gwarancja na podstawie dowodu zakupu,który oczywiście posiadam. Numer doładowania konta otrzymuje się na stronie TNK HD w zakładce doładowania po wpisaniu numeru karty i 4 ostatnich cyfer z obudowy modułu Cena okazyja,odpowiadam na maile nordof@wp.pl i telefony 792187107. Odbiór osobisty w Bydgoszczy mile widziany. Płatność z góry. Na innej mojej aukcji tuner opticum 9600 HD TS równie tani. Zapraszam do zakupu.



Cena nie podlega negocjacji.


Ważność pakietów
newsad.gif
stan na 03.02.2012r, godz.: 16:26) Domowy HD 2012-02-24
Premium HD 2012-02-24
Pakiet bez opłat 2013-03-02

Numer konta bankowego do wpłaty za doładowanie:
27124069608995909844348786
Numer konta ważny dla karty:
02030372066-6
 

dinar

New member
Mój problem to - po 5miesiącach padł nbox 250 i wymienili mi na nowy,najpierw testował się ciągle i nic [wszystkie parametry bardzo dobre] jak podłączę tylko jeden kabel to wszystko działa ale na dwóch podłączonych nie,oczywiście wszystko zrobione poprawnie,czy znowy jechać go wymienić.Wymienione zostały też obydwa przewody i konwerter i dalej chodzi tylko na jednym.
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Mój problem to - po 5miesiącach padł nbox 250 i wymienili mi na nowy,najpierw testował się ciągle i nic [wszystkie parametry bardzo dobre] jak podłączę tylko jeden kabel to wszystko działa ale na dwóch podłączonych nie,oczywiście wszystko zrobione poprawnie,czy znowy jechać go wymienić.Wymienione zostały też obydwa przewody i konwerter i dalej chodzi tylko na jednym.

Mają obowiązek wymienic, tym bardziej że jak piszesz wszystko posprawdzałeś i wymieniłeś konewerter z kablami. Ja wymieniałem recorder 250GB 3 dni temu po trzech tygodniach użytkowania, kumpel z bratem też wymieniali, więc to pewnie nie są sporadyczne przypadki.
 

sopranowski

New member
witam, problem jest tego typu, że w ntelewizji podłączyłem biały dekoder standard i po wciśnięciu na pilocie przycisku mam informację, że nie ma dostępu do internetu. Obecnie czarny i biały dekoder podłączony jest osobnym kablem do rutera. Czy może mnie ktoś oświecić jak mam to podłączyć???. Z góry dzieki.
 
Do góry