Petrumi: Jeżeli nikt jeszcze nie podał ci metody na naprawę gwarancyjną, przeczytaj poniżej
wejdz na strone www_wdc_com
Wybierz Support -> Warranty & Rma Services
Następnie End user Customers -> Product Replacement
Dla Polski jest Standard Replacement
Na następnych ekranach trzeba wprowadzić numery seryjne w celu sprawdzenia czy sprzęt faktyczne jest na gwarancji, potem dane adresowe etc.
Na koniec jest do wydrukowania etykieta RMA z kodem kreskowym
Całość (WDTV, pilot, kable, ale bez pudełka! - jest to tez opisane) spakuj w paczkę i oklej nalepką RMA.
Uszkodzony sprzęt wysyła się do Warszawy, ul. Szyszkowa - i tu proponuję kuriera a nie pocztę Polską. Osoby z Warszawy mogą dowieźć osobiście.
Procedura trwa około 7-10 dni roboczych, otrzymujemy nowy sprzęt, tego samego typu co wysłaliśmy :> (bez oryginalnego pudełka) na koszt WD.
Jeżeli potrzebujesz jeszcze jakichś informacji, daj znać
ATK