TV OLED Philips 55OLED803/12 - recenzja | test | opinie

D

Deleted member 16146

Guest
Dziękuje wszystkim za odpowiedz. Zgłosiłem zlecenie naprawy. Czekam na kontakt ze strony Philipsa.
 

Seliv

New member
TV przyszedł z rana z serwisu. Matryca wymieniona, znowu mogę cieszyć się genialnym obrazem, porównując z 12 letnim philipsem z dupą jako zastępstwo :p nie zauważyłem jak dotychczas, nie cofnięcia ciemniejszego obrazu przy zmianie sceny, możliwe, że aktualizacja oprogramowania wyeliminowało problem. : )


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

Seliv

New member
Za bardzo pochwaliłem. Oglądając netflixa, zauważyłem jakby coś na dole ekranu znowu się przemieszcza. Wypalił się element przy dekoderze, który wyświetla się z 5s i znika. Może to zniknie jak tv przy wyłączeniu przeprowadza czyszczenia, ale chyba to nie powinno tak zostać?
c9524583f3782995f940529da8dca6d2.jpg



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edit:

Zniknęło po 20min wyłączenia tv. Ja to mam szczęście xD
 
Ostatnia edycja:

Pochrap

New member
Dzień dobry.
Dzisiaj dostałem oled803 w ramach wymiany za zepsuty tv.
Czy ktoś z szanownych forumowiczów, mógłby podzielić się ustawieniami lub kalibracją

Pozdrawiam
 

godeath

New member
Ktoś ma doświadczenie z oprogramowaniem TPM171E _ 107.001.132.000–Date: 2020/06/29 ? Myślałem, że nasz model już nic nie dostanie ;)
 
D

Deleted member 16146

Guest
To odezwij się co i jak po naprawie , szczególnie w sprawie kalibracji.

Dzisiaj odebrałem TV. Trwało to ok 3 tygodnie. Serwis wymienił matryce + wgrał najnowsze oprogramowanie. Znowu mogę cieszyć się bajecznym obrazem. Na LCD już nie mogłem patrzeć 😀.
Jeśli chodzi o serwis to nie mogę wie do niczego przyczepić. Panowie przyjechali sprawdzili matryce, stwierdzili, że musza zabrać TV. Zdjęli go sami ze ściany oraz zapakowali w swój karton ( nie miałem swojego). Naprawa była w Gorzowie.
Duże pretensje mam do firmy kurierskiej TNT, która 2 dni potrzebowała żeby zabrać tv z serwisu, a potem przez 2 dni mieli problem żeby tv dostarczyć. Ostatecznie odebrałem dzisiaj rano sprzęt osobiście z magazynu.

Wiec jeśli macie problem z wypalona matryca i tv jest na gwarancji to warto skorzystać.
 

Andreyou

New member
Cześć wszystkim,
Mi również wymienili ostatnio matrycę - niestety utrwalił się obraz (od paska jednego programu informacyjnego). Jeden minus serwisu : 20.08.2020 tv był gotowy, poinformowałem, więc od razu, że 24.08 wyjeżdżam na urlop. Niestety nie potrafili przywieźć tv w 4 dni robocze. Mam do Was 2 pytania :
1) rok temu miałem wykonywaną kalibrację. Czy rzeczywiście jest tak, że nie ma co używać tych ustawień
2) Jaki pilot (najlepiej oryginalny Philipsa) będzie pasował do tego tv. Oryginalny z klawiaturą nr jest BEZNADZIEJNY. Muszę celować na wprost, aby działał. Główne wymogi jakie musi spełniać to oddzielny przycisk Ambilight i Netflix

Pozdrawiam
 
Do góry