TV OLED Philips 55OLED803/12 - recenzja | test | opinie

Malediwyps

New member
Telewizor wrocil po naprawie, wymieniona matryca, niestety oznacza to , ze gwarancja nie została wydłużona tak jak w przypadku wymiany calego urzadzenia.
Mam identyczną sytuację. Też wymieniono mi cała matrycę. Doczytywałem się jednak z żoną na temat gwarancji itd. znaleźliśmy min. info, że jeśli wymieniono w zakupionym sprzęcie jakąś kluczową część (w sensie tak jak w przypadku TV nie np. głośnik) to czas gwarancji powinien liczyć się od nowa... W zasadzie wymiana ekranu, a tak mam dokładnie napisane na kwicie serwisowym, to jakby wymienić to co stanowi głównie całe TV... :)
 

Seliv

New member
A to nie było w nim aktualizacji już od kilku miesięcy?

Zabrali mi dzisiaj na serwis telewizor. Mówili, że przez wirusa są braki w zapasowych matrycach i jest szansa na dostanie nowszego modelu. Może się uda... xD


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

Seliv

New member
No nie wyszło, mam komunikat o zmianie panelu + aktualizacji oprogramowania :p może jakbym poczekał do końca gwarancji i wtedy wezwał serwis, to skończył by się zapas paneli :p


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

Seliv

New member
To prawda, ważne żeby działał :) a tak spytam od razu. Często zdarza mi się, że podczas oglądania czegoś na netflixie czy podczas grania na ps4, obraz mocno się przyciemnial i jedyną drogą na przywrócenie jasności, było wciśnięcie przycisku settings na pilocie. Widać przez to, ze napisy nie są białe, a ciemno szare. Da się to jakoś zniwelować?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

Seliv

New member
Nie miałem właśnie. Cena telewizora zabrała mi cały budżet na kalibrację :p Teraz mógłbym się nad nią zastanowić po powrocie : )


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

arek.len

New member
A co ma piernik do wiatraka ????? Żadna kalibracja Ci w tym nie pomoże. Na 99% jest to wina skopanego oprogramowania. U mnie czasami jak oglądam TV potrafi się wygaszacz włączyć !!!! I tylko kabel off pomaga !
 

Seliv

New member
Wyszedł nowy soft w momencie jak miałem tv w serwisie. Może jest tam rozwiązanie tego problemu. W poniedziałek przetestuje jak przyjdzie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 
D

Deleted member 16146

Guest
Panowie, tez mam problem z wypaleniem matrycy. Podpowiecie w jaki sposób zgłaszaliście swoje TV na serwis? Przez telefon czy na stronie Philipsa? Ile byliście bez TV.
 

Seliv

New member
Bezposrednio na stronie. Potrzebny skan dowodu zakupu jedynie i opisać problem. Tv zabrali mi w poniedziałek i teraz w następny już będzie u mnie według strony TNT :p


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 
Do góry