TV LCD LED Samsung D7000(46") Wszystko o serii D7000

LucasCorp

New member
Spróbuj w ustawieniach aktualizacji wyłączyć "tryb gotowości do aktualizacji". Nie pamiętam czy tak to się dokładnie nazywa.
 

pocasor

New member
Koledzy, czy ten telewizor wspiera karty CI od Cyfry+? Od paru dni walczę z kanałami i wgrałem jakąś b. starą listę z czeluści internetu. Może ktoś posiada plik ze wszystkimi kanałami dostępnymi w Cyfrze w największym pakiecie?

- update -

troszkę przekopałem wcześniejsze strony. Dorwałem program i sam sobie ułożę kanały. Mam inne pytanie. Czy mogę korzystać z VOD i innych cudactw bez dekodera?
 
Ostatnia edycja:

olivier

New member
Witam ponownie. Dziś do mojego ue46d8000 był serwis. Niestety chmury rzecz normalna nie podlega gwarancji. Pas z dołu ---> podświetlenie krawędziowe nie podlega gwarancji. Z podglądem kanału, a raczej jego brakiem, pod guide walczą. Natomiast 2 białe pixele pojawiły się i matryca drugi raz do wymiany...Jeszcze 2 razy i dostanę ES8000. Jakaś masakra z tym Samsungiem.

Pozdrawiam
Oli
ps. Macie pod guide podgląd kanału pod którym jesteście??? Serwis rozważa wymianę płyty głównej.

I znów mi zostanie z całego leda tylko pokrywka z tyłu. Pech czy sajs?
 

olivier

New member
witam!
Dziś dostałem telefon z serwisu i płyta główna idzie do wymiany...ES nie chcą dać :-(

Pozdrwiam Olivier

Dzięki Nemko za sprawdzenie.
 

bodzio1m

New member
witam!
Dziś dostałem telefon z serwisu i płyta główna idzie do wymiany...ES nie chcą dać :-(

Pozdrwiam Olivier

Dzięki Nemko za sprawdzenie.

podgląd musi być, mi wymienili c6500 na d7000 po trzeciej naprawie, pierwsze wymiana płyty gł. potem zielony pixel a następnie pionowy biały cieniutki pas z lewej strony, po moich ostrych telefonach do serwisu musieli mi wymienić!
 

nemko

New member
witam!
Dziś dostałem telefon z serwisu i płyta główna idzie do wymiany...ES nie chcą dać :-(

Pozdrwiam Olivier

Dzięki Nemko za sprawdzenie.

Nie ma za co, trzeba sobie pomagać. Po to jest to forum.
Powiedz mi, czy jak wymienili Ci matrycę to gwarancja leci od nowa, czy może masz kontynuację starej, i czy wymieniali Ci ją w domu czy zabierali TV do serwisu?
 
Ostatnia edycja:

olivier

New member
Nemko
Gwarancja leci dalej i guzik to ich interesuje.
Pierwsza reklamacja tuż po zakupie tv i powieszeniu go w domu:


tydzień w serwisie i wymiana matrycy. Te czarne punkty to pył poprodukcyjny....uf gdyby były to pixele to nici z tego.



Teraz druga naprawa:


Wymiana matrycy i wymiana płyty głównej.
Jak wcześniej pisałem gwarancja leci dalej. W listopadzie dopiero pierwszy rok. W przyszłym tygodniu serwis wymieni te podzespoły u mnie w domku.

Ehhhh...dużo tu można pisać, ale pozdrawiam Pannę, która mnie straszyła karami za bezpodstawne wezwanie serwisanta...taki jest callcenter w Samsungu.

bodzio1m
Masz fuksa bo zazwyczaj wymieniają towar na nowy w trzech przypadkach:
1) brak części co jest praktycznie niemożliwe;
2) oczekiwanie na części ponad 30 dni;
3) po czwartym zepsuciu się

Pozdrawiam
Olivier
 

nemko

New member
Dzięki Olivier za rozjaśnienie tematu.
Może wiesz gdzie można znaleźć zapis dotyczący wymiany podzespołów (z matryca włącznie) i czasu gwarancji na nie?
Nie znam się na prawie, ale chyba coś jest tu nie tak. Wg mnie gwarancja powinna być przedłużona o czas naprawy, a przy wymianie podzespołu gwarancja powinna być liczona od początku. Przynajmniej dla tego elementu.
 

olivier

New member
Dzięki Olivier za rozjaśnienie tematu.
Może wiesz gdzie można znaleźć zapis dotyczący wymiany podzespołów (z matryca włącznie) i czasu gwarancji na nie?
Nie znam się na prawie, ale chyba coś jest tu nie tak. Wg mnie gwarancja powinna być przedłużona o czas naprawy, a przy wymianie podzespołu gwarancja powinna być liczona od początku. Przynajmniej dla tego elementu.

Masz rację. Też tak uważam, ale realia są chyba inne. O czas naprawy tak, ale po wymianie na nowy dostaniesz ewentualnie 3 miesiące ... zapytam serwisanta jak będzie u mnie i napiszę...
pozdrawiam
Oli

Po rozmowie z Samsungiem online wynika, że 2 lata i koniec...przedłużają tylko o okres naprawy.
smutne...
 
Ostatnia edycja:
Do góry