TV HD w polskiej TK Multimedia

blackcry

New member
Ta pikseloza tak mnie irytuje, że chyba mnie zmusi do przejścia na N-kę.
Mam wrażenie, że wszyscy w obsłudze MM są świadomi tego dziadostwa, bo jak o tym mówię, to wręcz da się to wyczuć w rozmowie, że inni też na to się skarżą.
Dodatkowo dzisiaj się dowiedziałem, że teraz umowy są jedynie 24-miesięczne, więc im podziękuje.
 

zenon20

New member
Umowy na 24 miesiące są tylko na analog 28zł-30zł a DTV umowy są na 12 miesięcy. Chyba że dla nowych to 24 miesiące w tym 3 gratis wszystkie pakiety oprócz premium.
 

blackcry

New member
Umowy na 24 miesiące są tylko na analog 28zł-30zł a DTV umowy są na 12 miesięcy. Chyba że dla nowych to 24 miesiące w tym 3 gratis wszystkie pakiety oprócz premium.

Może wina niedouczonych pracowników i nie wiedzą co sprzedają. Agentka :)grin: jak to śmiesznie brzmi) w punkcie MM w Rzeszowie powiedziała, że na analog i DTV nie mają teraz umów 12 miesięcznych tylko 24.

Patrząc na to, że C+ łączy się z N to nie wiadomo, co będzie za pół roku - może akurat pojawią się ciekawe oferty, a tak będą kajdany od MM.
 

Fruciak

New member
I jak wyglądaja bajki po wizycie technika ? czy może złożyłeś reklamację?


Niestety kanały dla dzieci to dno. Jedyną odmianą na tą chwilę jest chyba Mini Mini, choć i tam zdarzają się pikselozy. Jutro już po raz 4 zawitają technicy i jeśli nie naprawią mojego problemu zrywam umowę. Poczekam tylko na zwrotne pismo reklamacyjne z MM. Mam nadzieję, że jednak coś poprawią bo nie widzi mi się zmiana operatora.
 

kubus76k

New member
Niestety kanały dla dzieci to dno. Jedyną odmianą na tą chwilę jest chyba Mini Mini, choć i tam zdarzają się pikselozy. Jutro już po raz 4 zawitają technicy i jeśli nie naprawią mojego problemu zrywam umowę. Poczekam tylko na zwrotne pismo reklamacyjne z MM. Mam nadzieję, że jednak coś poprawią bo nie widzi mi się zmiana operatora.

Witam
Hmm i jak tam kolego, jest lepiej ? Technik miał żelazko przy sobie i wygładził strukturę obrazu? Jestem ciekaw w jaki sposób on naprawił lub jak próbował to zrobić u Ciebie w mieszkaniu ? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

Ps. Opisz proszę co robili w ostatnich 4 razach ?
 

Bartek_PLRZ

New member
Wita, szczerze to jedno i to samo robili, czyli wymieniali końcówki na kablach twierdząc, że są złe i nie ogarniają TV po powiększeniu pakietu (zwiększyłem o kanały KIDS). Po wymianie dekodera, problem zniknął na raptem kilka godzin, po czym znowu miałem problemu z niektórymi programami. Owszem złożyłem reklamację, ale czekam na pismo od nich, które miałem otrzymać po 2 tygodniach.
Kolejnych wizyt nie było, a rozmowa z rzeszowskimi technikami, którzy stwierdzili że problem wynikał ( już od kilku dni jest lepiej, choć momentami problem z przerwami i ścinaniem programów występuje) z nakładania fal innej telewizji na Multimedię , przy czym wyśmiałem ich. Nie jestem wybitnym znawcą, ale zaglądnąłem do sąsiada, który posiada niemal identyczne pakiety, oprócz C+, by zobaczyć co u niego, a tu bez takich problemów jak mój. Powiedziałem o tym, to pan technik brnął dalej i stwierdził, że jest to też wina Polsatu z którym są problemu. ot tak historia się skończyła. Czekam teraz na pismo, i mocno zastanowię się nad pozostaniem w tej sieci. Choć mówię, nie na rękę jest mi zmiana operatora
 
Ostatnia edycja:

Fruciak

New member
Skoro u Ciebie jest źle a u sąsiada wporządku wygląda na niski sygnał u Ciebie na gnieździe albo problem z Twoją instalacją.

Wita, szczerze to jedno i to samo robili, czyli wymieniali końcówki na kablach twierdząc, że są złe i nie ogarniają TV po powiększeniu pakietu (zwiększyłem o kanały KIDS). Po wymianie dekodera, problem zniknął na raptem kilka godzin, po czym znowu miałem problemu z niektórymi programami. Owszem złożyłem reklamację, ale czekam na pismo od nich, które miałem otrzymać po 2 tygodniach.
Kolejnych wizyt nie było, a rozmowa z rzeszowskimi technikami, którzy stwierdzili że problem wynikał ( już od kilku dni jest lepiej, choć momentami problem z przerwami i ścinaniem programów występuje) z nakładania fal innej telewizji na Multimedię , przy czym wyśmiałem ich. Nie jestem wybitnym znawcą, ale zaglądnąłem do sąsiada, który posiada niemal identyczne pakiety, oprócz C+, by zobaczyć co u niego, a tu bez takich problemów jak mój. Powiedziałem o tym, to pan technik brnął dalej i stwierdził, że jest to też wina Polsatu z którym są problemu. ot tak historia się skończyła. Czekam teraz na pismo, i mocno zastanowię się nad pozostaniem w tej sieci. Choć mówię, nie na rękę jest mi zmiana operatora
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
No u mnie nie ma takiego przyśpieszenia....
 

Attachments

  • 1800348163.jpg
    1800348163.jpg
    12,7 KB · Wyś: 127

gather_pl

New member
Ciekawe, nie będą dzwonił do nich i dopytywał, bo jeszcze powrócą do poprzedniej prędkości ;)

Jeżeli stan się utrzyma lub też nie dam znać.
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
Kristop
Możesz coś więcej napisać na temat tych testów? Czy może będzie jakieś przyśpieszenie w aktualnych pakietach?
 

gather_pl

New member
dziś mam takie same wyniki jak wczoraj, zatem stan się utrzymał :) zobaczymy jak dlugo

@Kristop - testy, tzn. że zwiększenie przepustowości jest tylko chwilowe ?
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
Pewnie chwilowe....Panowie a jak to rozumieć. Mam łącze 6Mb/s a w nocy przyśpieszenie do 20. Byłem w BOK i pytałem o szybsze łącze. Zaproponowano mi 12Mb/s max. No się pytam o 20Mb/s. Miły pan powiada, że nie ma...Dziwne bo jakoś w nocy jest...
Dodam, że za te 12Mb/s miałbym zapłacić 79zł. Dziękuję bardzo pozostanę przy 6 do końca umowy i wtedy chyba zmienię dostawcę netu. ( u konkurencji jest 30Mb/s za 50zł) Zrobiłbym to wcześniej, ale Wife akceptor zabronił - mieszkanie świeżutko po remoncie a tu nowe dziury i kable...eh
 
Ostatnia edycja:

makson

New member
Panowie a jak to rozumieć. Mam łącze 6Mb/s a w nocy przyśpieszenie do 20. Byłem w BOK i pytałem o szybsze łącze. Zaproponowano mi 12Mb/s max. No się pytam o 20Mb/s. Miły pan powiada, że nie ma...Dziwne bo jakoś w nocy jest...

To że masz w nocy 20Mb/s nie znaczy że popołudniu też mógłbyś tyle wycisnąć.
Nie oferują Ci pakietu którego nie będą w rzeczywistości mogli Ci zapewnić, bo zaraz będziesz zgłaszał im usterkę.
To chyba uczciwe z ich strony.

W nocy mają wolne zasoby więc dostajesz darmowy bonus: "nocne przyspieszenie".
W dzień gdy wszyscy intensywnie korzystają masz standardowe parametry (spowodowane jest to ograniczonymi tzw. ostatniej mili sieci HFC 2.0/3.0 którą współdzielisz z sąsiadami, identycznie jak w bezprzewodowym WiFi, EDGE, 3G, LTE)

To tak jak na ulicach w mieście: w dzień nawet jakbyś chciał to nie pojedziesz więcej niż 50km bo jest duży ruch aut, pieszych itd..., A w nocy tymi samymi ulicami możesz pomykać i 120km/h :) bo jest pusto.
 

makson

New member
dziś mam takie same wyniki jak wczoraj, zatem stan się utrzymał :) zobaczymy jak dlugo

@Kristop - testy, tzn. że zwiększenie przepustowości jest tylko chwilowe ?

na ich infolini dziewczyna powiedziała że te testy dotyczą tylko tarnowa i konina i to tylko niektorych, tzn. tych ktorzy maja internet po modemie podłączonym do kabla telewizyjnego.
 

ogluszek

New member
Od 1 czerwca uruchamiają TVP1 HD i TVP2 HD w telewizji naziemnej dla wszystkich będących w zasięgu.Teraz trzeba zasypac MM mailami i telefonami żeby brali się do roboty i uraczyli nas możliwością oglądania EURO w HD(albo pseudo HD i tak lepsze niż SD).
 
Do góry