TV HD w polskiej TK Multimedia

zenon20

New member
Od 1 czerwca uruchamiają TVP1 HD i TVP2 HD w telewizji naziemnej dla wszystkich będących w zasięgu.Teraz trzeba zasypac MM mailami i telefonami żeby brali się do roboty i uraczyli nas możliwością oglądania EURO w HD(albo pseudo HD i tak lepsze niż SD).

Nic to pewnie nie da tak samo jak z brakiem Polsatu HD mając w ofercie praktycznie wszystkie kanały grupy Polsat to jest dziwne przecież to dla takiej firmy pewnie dopłata paru groszy do wersji SD a nawet kiedyś słyszałem że jak operator bierze całą paczkę nadawcy to Polsat HD dodają gratis to samo tyczy się Polsat Sport News i TV6 które dostępne są za darmo w NTC a w kablu ich brak.
 

ogluszek

New member
@ogluszek - w naziemnej TV to będzie na stałe,czy tylko na czas EURO ?
Zerknij na portale o mediach tam jest całośc informacji.Kanały zostają na stałe a gdzieś mi się przewineło że z końcem 2012 mają zostac wersje HD a SD zostaną wycofane.Moim zdaniem wszystkie kanały lustrzane powinny byc tylko w wersji HD.
 

xolzok

New member
Bez reklam
Niestety to, że będzie dostępny dla kablówek nie oznacza jego wprowadzenia do oferty.
W MM wszystko jest możliwe.
 

ogluszek

New member
Na Wirtualnej Polsce zaczyna się nagonka na publiczną.Widac że Solorzy i Walterów bardzo boli że Polacy obejrzą Euro za darmo w przyzwoitej jakości.
 

ogluszek

New member
MM wyniki finasowe za 2011:
Przychody 622mln.
zysk operacyjny+ amortyzacja 327mln.!!!!!!
zysk netto 102mln.!!!!!!
Czy nie ma pieniędzy żeby wprowadzic do oferty kilkanaście kanołów HD?W ramach poszerzenia oferty dowalą następne 15 muzycznych.
 

ogluszek

New member
Według SAT kuriera kanały TVP1i2 HD mają być w DVB-T także po zakończeniu mistrzostw.
SATKurier.pl / TVP / Od 1 czerwca EURO 2012 w TVP1 HD i TVP2 HD

Także antena na balkon i po problemie....:wink:
Podobno mają zlikwidowac wersje SD a zostawic tylko HD ponieważ NTC jest za darmo, więc jest to jedyne słuszne rozwiązanie.W takim razie zgodnie z ustawą operatorzy muszą udostępnic sygnał bez dodatkowych opłat wszystkim abonentom.Jak będzie tylko HD to w HD.
 

makson

New member
MM wyniki finasowe za 2011:
Przychody 622mln.
zysk operacyjny+ amortyzacja 327mln.!!!!!!
zysk netto 102mln.!!!!!!
Czy nie ma pieniędzy żeby wprowadzic do oferty kilkanaście kanołów HD?W ramach poszerzenia oferty dowalą następne 15 muzycznych.

pewnie nie chodzi tu o jednorazową inwestycję żeby uruchomić kolejny kanał HD, tylko też i "haracz" który multimedia musi płacić co miesiąc nadawcy kanału, i już to wtedy tak ładnie nie wygląda

102mln zł zysku / 1,5mln usług / 12 miesięcy = ~5,66zł zysku z abonenta miesięcznie - żadne kokosy. A właściciele (URL: Akcjonariat - Relacje inwestorskie - Multimedia Polska S.A.) nie prowadzą przecież instytucji charytatywnej tylko biznesową i nastawioną na zysk a nie stratę (patrz np. netia która chyba jeszcze nigdy nie wykazała zysku)
 

ogluszek

New member
Rentownośc netto 16% to nie są żadne kokosy?Platforma N też nie jest instytucją charytatywną mimo to narobiła niezłego zamieszania na rynku sat.Gdyby nie odważne decyzje to kanałów HD mielibyśmy na tym etapie może pare,a tak to konkurencja wymusiła przyspieszony rozwój.Przy takim poziomie rentowności wprowadzenie paru chodliwych kanałów Hd mogłoby MM wyjśc tylko na dobre.Niech zrobią ankiete na stronie internetowej gdzie aboneci mogliby wskazac jakich kanałów najbardziej oczekują i rozważyc ich wprowadzenie za rozsądną cene.A tak ludzie czekają na Polsat HD a oni w ramach poszerzenia oferty natępne 120 kanałów muzycznych w katastrofalnej jakości.
 

masloww

New member
Bez reklam
... 102mln zł zysku / 1,5mln usług / 12 miesięcy = ~5,66zł zysku z abonenta miesięcznie - żadne kokosy. .... (patrz np. netia która chyba jeszcze nigdy nie wykazała zysku)
~5,66 zł zysku z usługi - nie z abonenta;
stopień łupienia abonenta oddaje nie tyle zysk netto co marża EBITDA wynosząca 52,5 % !!!
dla porównania marża EBITDA Cyfrowego Polsatu to niecałe 30 % a Grupy TVN niecałe 19%

p.s.
Wyniki finansowe - Bankier.pl
 

makson

New member
~5,66 zł zysku z usługi - nie z abonenta;
stopień łupienia abonenta oddaje nie tyle zysk netto co marża EBITDA wynosząca 52,5 % !!!
dla porównania marża EBITDA Cyfrowego Polsatu to niecałe 30 % a Grupy TVN niecałe 19%
1. Za stroną URL: Aktualności - Multimedia Polska S.A.: Grupa Multimedia Polska zainwestowała w 2011 r. 181,6 mln zł


2. EBITDA to też wypadkowa bardzo niskich stałych kosztów pracowniczych czy niskich kosztów utrzymania serwisowego połączonych z ostrożnymi (czyt: oszczędnymi inwestycjami) inaczej rzecz mówiąc wysoka efektywność i sprawność będąca skutkiem takiego a nie innego zarządzania.
Faktem jest że taki wskaźnik to rzadkość w sektorze telecomów przez pryzmat którego na jej nieszczęście spółka była poszczegana na GPW, a co objawiało się tym że cokolwiek by nie robili, jak wielką mieli rentowność, zyskowność byli notowani coraz niżej, bo takie wskaźniki były w grupie telekomów (pewnie dlatego też wycofali z się GPW)

ale, odjechaliśmy trochę od tematu :)

(...)Przy takim poziomie rentowności wprowadzenie paru chodliwych kanałów Hd mogłoby MM wyjśc tylko na dobre.Niech zrobią ankiete na stronie internetowej gdzie aboneci mogliby wskazac jakich kanałów najbardziej oczekują i rozważyc ich wprowadzenie za rozsądną cene.A tak ludzie czekają na Polsat HD a oni w ramach poszerzenia oferty natępne 120 kanałów muzycznych w katastrofalnej jakości.

Zgadzam się że powinni bardziej przyłożyć się do wartościowszej oferty HD.
Może warto przyatakować ich Rzecznika Prasowego Rzecznik prasowy - Multimedia Polska S.A. ?? Co oni na to?
 
Ostatnia edycja:

masloww

New member
Bez reklam
po co cokolwiek mieli by dodawać jak interes idzie dobrze, tym bardziej że jest na sprzedaż; przyszły właściciel niech sobie dokonuje zmian; tak było w Asterze, rok przed i rok po sprzedaży oferta prawie nie drgnęła;
o ile wejdą jakieś kanały to te darmowe z DVB-T

p.s.
:hihi:
 

Attachments

  • MM.jpg
    MM.jpg
    20,1 KB · Wyś: 388

Alundro

New member
Wie ktoś z Was czy ta nowa oferta pełnej paczki usług wraz z tabletem jest dla przedłużających klientów czy tylko dla nowych?
 

Kleofas11

Active member
Bez reklam


"Przy okazji debat o cyfryzacji w Polsce pojawił się pomysł, by KRRiT wydłużyła (o stacje z oferty DVB-T) listę kanałów telewizyjnych, które mieliby obowiązkowo oferować operatorzy płatnej telewizji.
Operatorzy oprotestowali ten pomysł, dlatego dzisiaj nie mają obowiązku udostępniania swoim abonentom pełnej oferty naziemnej telewizji cyfrowej.
Zgodnie z ustawą, jedynie programy TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, TVN, TV4 oraz TV Puls powinny być dostępne w każdym oferowanym przez operatora pakiecie"

A MULTIMEDIA POLSKA S.A. bezczelnie łamie nawet tę ustawę ... nie zapewniając w pakiecie podstawowym TV analogowej ani POLSATU, ani TVN, ani TV4 ani TVPULS.
Ma tylko w nim : TVP1, TVP2, TVP INFO oraz TV POLONIA.
 
Ostatnia edycja:

Powerr

New member
dla nowych przechodzących z innej sieci

A ja po dokładnej analizie regulaminu promocji stanowczo twierdzę, że po rozwiązaniu umowy (w trybie wypowiedzenia) na obecnie świadczone usługi można dnia następnego zawrzeć z Multimedia umowę na te "cudowne" paczki z telefonem lub tabletem. Kiedyś w regulaminach promocji "stało", że oferta dotyczy nowych abonentów, którzy w ostatnich 3 miesiącach nie byli abonentami MM. Teraz to zmienili, a więc np. 31 marca kończy ci się umowa na DTV, Internet lub co tam kto jeszcze ma i w dniu 1 kwietnia możesz śmiało podpisać umowę na paczkę.

Wyciąg z regulaminu promocji:

a) osoba fizyczna będąca konsumentem w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. 2004r. Nr 171, poz.1800
z późn. zm.), która zamieszkuje na Obszarze Promocji, ale nie jest Abonentem Operatora, i która w okresie Promocji zawrze z Operatorem Umowę
Abonencką o świadczenie Usługi Radia i Telewizji Kablowej w Pakiecie Komfort wraz z Usługą Dodatkową Telewizji Cyfrowej DTV w Pakiecie Cyfrowy
Komfort, a ponadto o świadczenie Usługi Multimedia Internet w Pakiecie Internet 20Mb+ wraz z Usługą Dodatkową multiSAVER / 2 komputery i Usługą
Dodatkową Bezprzewodowa Sieć Multimedialna, Usługi Multimedia mobilNET w Pakiecie mobilNET 1GB oraz Usługi Telefonicznej w Planie
Taryfowym Optymalny dla linii analogowej, na zasadach niniejszej Promocji, zwaną dalej Umową Abonencką w Promocji;
b) osoba fizyczna będąca konsumentem w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. 2004r. Nr 171, poz.1800
z późn. zm.), która zamieszkuje na Obszarze Promocji, ale nie jest Abonentem Operatora, i która w okresie Promocji zawrze z Operatorem Umowę
Abonencką o świadczenie Usługi Radia i Telewizji Kablowej w Pakiecie Komfort wraz z Usługą Dodatkową Telewizji Cyfrowej DTV w Pakiecie Cyfrowy
omfort z wykorzystaniem dekodera PVR (tj. z moŜliwością nagrywania), a ponadto o świadczenie Usługi Multimedia Internet w Pakiecie Internet 20Mb+
wraz z Usługą Dodatkową multiSAVER / 2 komputery i Usługą Dodatkową Bezprzewodowa Sieć Multimedialna, Usługi Multimedia mobilNET w
Pakiecie mobilNET 1GB oraz Usługi Telefonicznej w Planie Taryfowym Optymalny dla linii analogowej, na zasadach niniejszej Promocji, zwaną dalej
Umową Abonencką w Promocji.
 
Do góry