N
neox
Guest
Odnosnie BOK-ow to we wszystkich wiekszych miastach stoja tam dekodery i mozna sobie DTV zobaczyc. Nikt, nikogo do niczego nie zmusza.marciniozo napisał:Kolego Thomy szukasz odpowiedzi na jakieś pytanie to zapytaj. Prawdopodobnie uzyskasz odpowiedź....
A wpis, że w BOK można się czegoś konkretnego dowiedzieć, lub zobaczyć to sobie daruj..., bo chyba nigdy tam nie byłeś, lub w Twoim mieście Biuro Obsługi Klienta jest jakieś wyjątkowe / jak wiadomo wyjątki potwiedzają regułę /
A umowę czytaliśmy... I właśnie dlatego jest tylu niezadowolonych bo Multimedia jej nie dotrzymuje!!!
Nie dotrzymuje podstawowego jej punktu a mianowicie - nie dostarcza obrazu i dźwięku w dobrej cyfrowej jakości....
Nie dotrzymuja punktu hmmmmm przeciez mogles zobaczyc ten cyfrowy obraz lub dzwiek to do cholery w czym problem???? Od umowy o ile sie nie myle tez mozna odstapic w ciagu 10 dni chyba. Tobie sygnal nie odpowiada ale 100tys klientow zdecydowalo sie na DTV, bardzo ciekawe, baaaaardzo.
Wielka wspaniala N-ka, wielki wspanialy CP oraz Cyfra + - setki tysiecy albo nawet miliony klientow, w chodze w temat o tych platformach i to samo co tutaj, zawsze znajdzie sie niezadowolony klient, CP ma chyba najwiecej klientow ale jada po tej platformie jak po gownie, ale nowi klienci ciagle przybywaja, no kurde to jest jakies czary mary chyba???? Ciagle ktos narzeka a klientow przybywa????
Jak ktos sprzata to co, gorszy od Ciebie? Widziales kiedys na oczy Call Center, pracowales tam? Ja mialem okazje to widziec, moge napisac tylko tyle ze wspolczuje osobom, ktore tam pracuja jesli trafia na takiego klienta jak TY, ja bym sie pochlastał chyba. Cale szczescie ze takich marudnych klientow odnosnie DTV maja bardzo mało z tego co wiem.masloww napisał:Kolega Thomy nie szuka żadnej odpowiedzi bo mądrala zna je wszystkie; ale jakoś się nie zdarzyło aby ostatnio komuś coś pomógł, za to z chęcią opierdziela innych za niepoprawne wpisy i krytyke jego ukochanej MM;
Thomy nie musi chodzić do BOK po porady, ten cwaniaczek z Kalisza tam sprząta abu w call center, a tutaj się tylko charytatywnie po godzinach udziela
Normalnie tutaj zaraz teorie spiskowe powstana, lepsza jakosc DTV w Kaliszu, lepsza infrastruktura, dodaj jeszcze lepsze dekodery, takie specjalne robione dla Kalisza i tyko dla tego miasta, inne dostaja duzo gorsze. Sygnal jest tez specjalnie slabszy dla innych miast, cala moc idzie dla Kalisza. Nie no zapraszam serdecznie, przeprowadzajcie sie do Kalisza!!!!!
Swietnie Ci idzie, proponuje dalej isc ta droga, liczba 100tys klientow DTV pękła - jeszcze raz gratuluje maslowwk: 100tys abonentow i 10 narzekajacych na forum. Jestescie w przewadze, brawo.masloww napisał:takie same pierdzielenie jak to „jak ci się nie podoba w Polsce to wyjedź za granice”
ile razy mam powtarzać, że nie mam możliwości zamontowania talerza a kablówka Multimedia jest monopolistą w moim bloku;
po dobroci wysyłając maile z prośbami do mMM nie dało się wskórać zmian, więc odstraszam nowych klientów narzekając i przypominając co chwile wady MM, może ta metoda spowoduje że w końcu ktoś ruszy dupę i zrobi porządną ofertę