No faktycznie oferta sieci Toya ciekawa....
Biuro obslugi klienta jest czynne do 20, po 20 (do 23) dalej mozna zglaszac usterki techniczne, tak samo w niedziele i swieta - takze nie pisz bzdur.masloww napisał:dzisiaj miałem upgrate oprogramowania, nic się nie zmieniło oprócz tego, że się obraz zjebał, nawet kolorów nie mam; no zajebisty upgrate;
telefony awaryjne odbierają w godz. 8-19 i wieczorem można się w dupe pocałować; tak samo jak w weekendy lub swięta
Podobno za 6 latHallmann_AG napisał:powiedzcie mi kiedy bedzie dostepna ta strona do ktorej ma sluzuc tez przycisk z logiem MM na pilocie??
masloww napisał:dzisiaj miałem upgrate oprogramowania, nic się nie zmieniło oprócz tego, że się obraz zjebał, nawet kolorów nie mam; no zajebisty upgrate;
telefony awaryjne odbierają w godz. 8-19 i wieczorem można się w dupe pocałować; tak samo jak w weekendy lub swięta
xolzok napisał:Obraz stracił ostrość, ma wyblakłe kolory no i straszna pikseloza. Jakość spadła znacznie. Jedyna poprawa to szybkość działania dekodera.
Jeszcze bym dodal, ze dla firmy najwazniejszy jest jak najwiekszy zysk, jak najmniejszym kosztem. Siadam przed telewizorem na Filmbox HD obraz sie tnie, przelaczam na NG HD obraz sie tnie i brak synchronizacji obrazu z glosem, przelaczam na TVN24 - czarno. Tradycyjnie wyciagam wtyczke zasilajaca od modemu potem od dekodera, wkladam, patrze czy cos sie poprawilo. Juz sie zastanawiem czy na tym kablu od zasilacza nie zalozyc sobie wylacznika, tak czesto wachluje tym kablem, a to dekoder sie zawiesil, a to czesc programow zgubil, a to Guide sie spieprzyl i wyswietla sie na tle filmu zamiast na niebieskim podkladzie. Z nowym oprogramowaniem doszedl jeszcze problem spowolnienia pracy dekodera i znowu wyjmuje i wkladam wtyczke. Czuje sie jak nieoplacany betatester. Nastepnie siadam do komputera, wchodze na www.multimedia.pl, czytam "MULTIMEDIA POLSKA jedną z najcenniejszych marek", "Perła dla Multimediów", "VOD w Multimedia Polska doceniony". Niedobrze mi sie robi jak widze te propagandowe teksty na ich stronie.piciu666 napisał:myślę jednak, że przerasta ich ilość klientów, jakość spada a obsluga techniczna to zbieranina z ulicy nie mająca pojęcia o tym co robią