TV HD w polskiej TK Multimedia

cygan

Member
Pytanie - ile kosztuje wyższy pakiet niż "socjal"? Do niego jest cyfrowa. Trzeba przyznać,że super,przez dużą możliwość wyboru.
 

masloww

New member
Bez reklam
dzisiaj miałem upgrate oprogramowania, nic się nie zmieniło oprócz tego, że się obraz zjebał, nawet kolorów nie mam; no zajebisty upgrate;
telefony awaryjne odbierają w godz. 8-19 i wieczorem można się w dupe pocałować; tak samo jak w weekendy lub swięta
 
N

neox

Guest
masloww napisał:
dzisiaj miałem upgrate oprogramowania, nic się nie zmieniło oprócz tego, że się obraz zjebał, nawet kolorów nie mam; no zajebisty upgrate;
telefony awaryjne odbierają w godz. 8-19 i wieczorem można się w dupe pocałować; tak samo jak w weekendy lub swięta
Biuro obslugi klienta jest czynne do 20, po 20 (do 23) dalej mozna zglaszac usterki techniczne, tak samo w niedziele i swieta - takze nie pisz bzdur.
Nic sie nie zjebalo, jak masz podlaczony STB do OTV przez euro to zmien tryb wyswietlania na RGB (na dekoderze widac to tak jakby bylo "A68" i potwierdz zmiane OK. Jesli nie pomoze to wyciagnij scarta z tyl OTV i wcisnij ponownie.
 

masloww

New member
Bez reklam
faktycznie bok pracuje do 20, dzwoniłem zaraz po meczu ok 22:30, pomoc techniczna się nie odezwala tylko informacja o godzinach pracy boku;
niestety problem pozostał, mam ustawiony sygnał RGB, wyciaganie wtyczek też nie pomogło; jutro z rana dzwonie bok-u


znalazłem błąd, miałem połaczenie na złaczu Euro, które obsługiwało tylko s-video, a STB było ustawione na RGB i działało do tej pory a po upgrate przestało;
podłączyłem tak ja ma być i gra, nic się nie zacina ale jakość tego obrazu juz nie jest tak dobra jak była, obraz podobny jest teraz jest do divx-ów, trochę chłopaki przedobrzyli
 
Ostatnia edycja:

xolzok

New member
Bez reklam
masloww napisał:
dzisiaj miałem upgrate oprogramowania, nic się nie zmieniło oprócz tego, że się obraz zjebał, nawet kolorów nie mam; no zajebisty upgrate;
telefony awaryjne odbierają w godz. 8-19 i wieczorem można się w dupe pocałować; tak samo jak w weekendy lub swięta

Obraz stracił ostrość, ma wyblakłe kolory no i straszna pikseloza. Jakość spadła znacznie. Jedyna poprawa to szybkość działania dekodera.
 

pepe1

New member
xolzok napisał:
Obraz stracił ostrość, ma wyblakłe kolory no i straszna pikseloza. Jakość spadła znacznie. Jedyna poprawa to szybkość działania dekodera.


U mnie zaciec obrazy chyba mniej. Ale kanaly hd jakby mniej ostre. Porownywalem canal+film i ten sam program w hd to jakby mniejsza roznica miedzy nimi. Ale musze to jeszcze poobserwowac. Moze jak bedzie jakis mecz na canal+sport to porownam sygnaly. Moze kosztem mniejszych zaciec mamy slabsza ostrosc obrazu.
 

piciu666

New member
Nie wiem jak jest u Was ale u mnie cyfrówka śmigała bez większych zastrzeżeń aż pierwszy miesiąc. Obecnie NG HD tnie obraz i dźwięk ale to ponoć ogólnopolska bolączka MULTIMEDII, sami się do tego przyznają, obraz tnie się czasami na pozostalych programach i co jest najgorsze dekoder się wiesza. Po bezsensownych reklamacjach na infolini w końcu przysłali technika który potwierdził zacinanie się obrazu i dźwięku na HD, popatrzył wymyślił że może TV do dupy ( SONY 40W4000) a może kabel HDMI kiepski itd. Złożyłem pismo w biurze regionalnym chcąc rozwiązać umowę - wczoraj zjawił się ponownie technik i wymienił dekoder (obsługa żenada-zadnej regulacji, ustawien nic, podpięcie zasilania obraz sie pojawia i narazie...). Obecnie dekoder się nie zawiesił jeszcze, co będzie dalej zobaczymy, w moim przypadku obraz jak by ciut ostrzejszy - ale może to autosugestia ;) sam ju nie wiem. Zobaczymy co odpiszą, myślę jednak, że przerasta ich ilość klientów, jakość spada a obsluga techniczna to zbieranina z ulicy nie mająca pojęcia o tym co robią. pozdrawiam i życzę spokojnych Świąt Bożego Narodzenia
 

supczinskib

New member
piciu666 napisał:
myślę jednak, że przerasta ich ilość klientów, jakość spada a obsluga techniczna to zbieranina z ulicy nie mająca pojęcia o tym co robią
Jeszcze bym dodal, ze dla firmy najwazniejszy jest jak najwiekszy zysk, jak najmniejszym kosztem. Siadam przed telewizorem na Filmbox HD obraz sie tnie, przelaczam na NG HD obraz sie tnie i brak synchronizacji obrazu z glosem, przelaczam na TVN24 - czarno. Tradycyjnie wyciagam wtyczke zasilajaca od modemu potem od dekodera, wkladam, patrze czy cos sie poprawilo. Juz sie zastanawiem czy na tym kablu od zasilacza nie zalozyc sobie wylacznika, tak czesto wachluje tym kablem, a to dekoder sie zawiesil, a to czesc programow zgubil, a to Guide sie spieprzyl i wyswietla sie na tle filmu zamiast na niebieskim podkladzie. Z nowym oprogramowaniem doszedl jeszcze problem spowolnienia pracy dekodera i znowu wyjmuje i wkladam wtyczke. Czuje sie jak nieoplacany betatester. Nastepnie siadam do komputera, wchodze na www.multimedia.pl, czytam "MULTIMEDIA POLSKA jedną z najcenniejszych marek", "Perła dla Multimediów", "VOD w Multimedia Polska doceniony". Niedobrze mi sie robi jak widze te propagandowe teksty na ich stronie.
 
Ostatnia edycja:

WuMike

New member
Bez reklam
Jakie szczescie sobie sprawilem, ze zrezygnowalem z "Multimemły", czytajac Wasze posty. Jeszcze za czasow Szelsatu ta firma niczym pozytywnym nie zaskoczyla, ale teraz to jest po prostu zakrywanie marketingowym belkotem masy technologicznych niedociagniec, plus kompletnie niespojne dobieranie oferty programow. Masowe rezygnacje z uslug moze zadzialaloby jak kubel zimnej wody, choc nie wiem, czy i to by pomoglo...
 

piciu666

New member
Czy komuś z szanownych forumowiczów udało się zerwać umowę przed czasem z winy Multimedii nie płacąc kar?? Ja złożyłem pismo w tej sprawie ale narazie cisza. Skoro jednak, zarówno infolinia jak i technik w domu zgodnie twierdzą, że zrywa i zrywać będzie na HD więc jednym słowem jest to nie dotytrzymanie warunków umowy. No alepożyjemy zobaczymy....
 

masloww

New member
Bez reklam
To pogorszenie jakości obrazu (zmniejszenie kontrastu, jasności, mdłość obrazu) po wprowadzeniu nowego softu to chiba efekt naszych narzekań na zacinanie się obrazu i pracy fachowców z ADB;
Vectra, która też ma dekodery STB firmy ADB ma dokładnie to samo, wypowiedź scorpiona z 20 grudnia
http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=10&t=3161&start=1890
zamienił stryjek siekierkę na kijek; ja już wolę to zacinanie się od tego mdłego obrazu, teraz to już wogóle nie oglądam "cyfrowej jakości";

ciekawe czy w innych krajach na zachodzie i w usa też mają takie problemy techniczne, czy to tylko nasza przypadłość aby testować technologię, softy itp?; czy nie można gotowych sprawdzonych rozwiązań skopiować?
 

leszekmw

New member
piciu , no a nie próbowałeś wymiany dekodera?? u mnie to pomogło , od 2 tygodni nie zrywa , czasami lekkie przesunięcia głosu. dekoder czasami się potrafi zresetować.. . no i ostatnio jak już pisano wcześniej pogorszene jakości obrazu..
 

piciu666

New member
Dekoder mam wymieniony. Po moim oficjalnym piśmie na drugi dzień zjawił się monter i podmienił dekoder. Obraz jakiś mdły to fakt, nie zawiesza się dekoder ale NG HD jak zrywał tak zrywa.
 
Do góry