„Pełna moc co noc” – pod takim hasłem od 6 grudnia do 10 stycznia trwa ogólnopolska kampania promująca szybki internet Multimedia Polska.
Pod hasłem „Pełna moc co noc” spółka Multimedia Polska rozpoczęła kampanię wspierającą sprzedaż szybkiego internetu. Jednym z wyróżników usługi jest fakt, iż prędkość transferu rośnie do 20 Mb/s, codziennie, od północy do godz. 13:00, bez dodatkowych opłat. To nowa możliwość, którą zyskali obecni i nowi abonenci, którzy posiadają lub aktywują usługę internetową 2 Mb/s, 6 Mb/s lub 12Mb/s.
Kampania prowadzona jest w internecie. Od 6 grudnia 2010 r. do 10 stycznia 2011 r. w sieci pojawią się banery flashowe. Elementami wspierającymi są akcje BTL prowadzone w ponad 30 miastach w Polsce oraz voice mailing. Za dostarczenie rozwiązań kreatywnych oraz prowadzenie kampanii odpowiedzialna jest agencja ARBOmedia.