Toshiba 37XV635DG - opinie

piotrflo

New member
No i potwierdzila sie moja kreska na matrycy w mojej Tosi 42XV635DG. TV pojechal do serwisu centralnego na wymiane matrycy albo TV. :D Na razie minely dwa tygodnie od momentu dostarczenia TV do serwisu. Czekamy dalej ze spokojem. Chociaz dzieciaki odpoczna od teych lupanek na CN, jetix czy innych kanalach dla "dzieci". Kiki jak jestes zorientowany to powiedz z kim tam rozmawiac by wymienili caly TV? Czy to jest od czegos uzaleznione decyzja: matryca czy caly TV?
 

count

New member
A tak bardziej na poważnie, to po zakupie PlayOn!HD jestem zachwycony takim tandemem. Oglądam filmy z małego urządzonka, które ma proste menu, mogę nauczyć żonę obsługi w kilka minut, zawsze działa, jest bezgłośne. A telewizor robi ogromne wrażenie i oglądanie materiału full HD jest prawdziwą przyjemnością. Nic mi nie buczy, nie mam żadnych kresek na obrazie, rewelacja. Nie jestem co prawda wielce wymagającym użytkownikiem, używam tylko przycisków ON/OFF, zmiany głośności i zmiany wejścia, ale jeśli chodzi o jakość obrazu to nie mam mu nic do zarzucenia.
Inna sprawa, że pewnie jakbym kupił inną markę to miałbym tak samo. Ale nie żałuję wyboru.
 

gregor72

New member
Martwe pixele sie zawsze moga zdarzyc, takie zycie... Dobrze zrobiles za drugim razem ze sprawdziles.
Co roznicy ktora dostrzegles i jak mowisz byla widoczna na identycznych ustawieniach - to prawdopodobnie wczesniejszy tv mogl stac na wystawce (jednak zawsze lepiej sprawdzic licznik godzin pracy). Taka moja teoria :)

No właśnie ,jak sprawdzic ten licznik godzin ???

Jeśli chodzi o odświeżanie to po wyłączeniu M100 nie widze żadnej różnicy ,a nawet przy włączonym mam wrażenie że przy szybkim przesuwie obrazu (sport) w poziomie logo opreatora sie "rozsypuje" Choć może to byc wina mojego dreamboxa 500s bo nie próbowałem z innego dekodera .
 

mloxey

New member
No właśnie ,jak sprawdzic ten licznik godzin ???

Jeśli chodzi o odświeżanie to po wyłączeniu M100 nie widze żadnej różnicy ,a nawet przy włączonym mam wrażenie że przy szybkim przesuwie obrazu (sport) w poziomie logo opreatora sie "rozsypuje" Choć może to byc wina mojego dreamboxa 500s bo nie próbowałem z innego dekodera .


Dodzwoniłem się do serwisu w Warszawie i zgłosiłem problem. Dowiedziałem się przy okazji że Active Vision w dokumentacji ma zapisane wymagania sygnału cyfrowego żeby działać w 100Hz. Bez względu na źródło, sygnał podawany przez HDMI ma być przetwarzany do 100 klatek na sekundę czyli tzw. 100Hz. Gość z serwisu ma do mnie dzwonić w czwartek czego się dowiedział w Toshibie w fabryce.
Problem wydaje się być dość poważny bo już 3 egzemplarze 37cali widziałem i testowałem i żadnemu 100Hz na moje oko nie działa. Uaktywnia się na sekundę i spowrotem klatkuje. Najlepiej widać to na końcowych napisach filmów. Wszystkie te telewizory z którymi miałem do czynienia pochodziły z sieci marketów RTV, gdzie ten model jest w bardzo atrakcyjnej cenie. Nie jestem fanem teorii spiskowych, ale dziwi mnie to, że w jednym sklepie ten sam model TV w rozmiarze 37 cali jest 100zł tańszy od rozmiaru 37 cali. Czyżby wadliwa seria, jakoś specjalnie by mnie to nie szokowało przy napisie Made in Poland na pudle.
 

piotrflo

New member
Dodzwoniłem się do serwisu w Warszawie i zgłosiłem problem. Dowiedziałem się przy okazji że Active Vision w dokumentacji ma zapisane wymagania sygnału cyfrowego żeby działać w 100Hz. Bez względu na źródło, sygnał podawany przez HDMI ma być przetwarzany do 100 klatek na sekundę czyli tzw. 100Hz. Gość z serwisu ma do mnie dzwonić w czwartek czego się dowiedział w Toshibie w fabryce.
Problem wydaje się być dość poważny bo już 3 egzemplarze 37cali widziałem i testowałem i żadnemu 100Hz na moje oko nie działa. Uaktywnia się na sekundę i spowrotem klatkuje. Najlepiej widać to na końcowych napisach filmów. Wszystkie te telewizory z którymi miałem do czynienia pochodziły z sieci marketów RTV, gdzie ten model jest w bardzo atrakcyjnej cenie. Nie jestem fanem teorii spiskowych, ale dziwi mnie to, że w jednym sklepie ten sam model TV w rozmiarze 37 cali jest 100zł tańszy od rozmiaru 37 cali. Czyżby wadliwa seria, jakoś specjalnie by mnie to nie szokowało przy napisie Made in Poland na pudle.

Chyba Assembled in Poland.
 

a_krzy

New member
Witam!
Ja także stałem się szczęśliwym posiadaczem Tośki 37XV635DG i niby wszystko hula jak należy. Chciałem tylko zapytać bo nie daje mi to spokoju- czy u Was także występuje po wyłączeniu telewizorka do czuwania kilka takich jakby trzasków dochodzących z tyłu??Bo nie wiem czy te "typy" tak mają czy może z moim egzemplarzem jest coś nie tak.
 

Mumin34

New member
witam, jestem zdecydowany na 37xv635dg, tylko że w miejscu zamieszkania jest jeden egzemplarz i jest na wystawie. pytanie pierwsze - czy można sprawdzić ile godzin pracy tv ma już na liczniku? pytanie drugie - czy za cenę ok 2300 warto go brać jako wystawowego? różnica jest kilkaset złotych w stosunku do innych sklepów (doliczając przesyłkę ok 300-400). pozdrawiam.
 

kapsell

New member
Bez reklam
Sprawdz ile ma h. Z tv z wystaw jest problem zasadniczy, sa nastawione najczesciej na max kontrast co powoduje szybsze wypalanie lamp.
 

Mumin34

New member
właśnie, ale gdzie jest taki "licznik" godzin? wynalazłem już dla innych telewizorów, dla tośki w tym temacie nawet padło pytanie, ale odp brak. na kontrast też zwrócę uwagę.
 

tomasbrzeski

New member
xv635

witam, jestem zdecydowany na 37xv635dg, tylko że w miejscu zamieszkania jest jeden egzemplarz i jest na wystawie. pytanie pierwsze - czy można sprawdzić ile godzin pracy tv ma już na liczniku? pytanie drugie - czy za cenę ok 2300 warto go brać jako wystawowego? różnica jest kilkaset złotych w stosunku do innych sklepów (doliczając przesyłkę ok 300-400). pozdrawiam.

znajomy mówił,że z wystawy masz gwarancję, że wszystko działa jak należy czyli jest już "sprawdzony"
ale nie ma racji wg mnie i lepiej zrobić tak jak ja , przez internet albo pójść do sklepu EURO (mysle ze tam kupujesz) i powiedzieć, że nie chcesz z wystawy jak nie dają żadnej zniżki i żeby zamówili Ci z magazynu z Warszawy specjalnie dla Ciebie, wtedy dajesz im zaliczkę 10% albo całość, żeby mieli gwarancję że się nie wycofasz (koszta dostawy z wa-wy do twojego miasta)
Ja ogólnie poszedłem do euro i powiedział facet, że nie można tak zamówić.
Poszedłem drugi raz i inny sprzedawca mi zamówił z Warszawy nową tośkę i dałem już mu od razu cały hajs z góry.
w styczniu dałem 2600zł czyli 300zł jesteś do przodu ;)

sory za pisownie.
pozdro
 

marcepanek

New member
Mam pytanie odnośnie włączania 37"-ki pilotem.
Co jakiś czas nie da się tego zrobić - muszę wtedy wyłączyć odbiornik przyciskiem ze stanu czuwania, włączyć przyciskiem ponownie (czasem, ale rzadko pojawia się wtedy informacja, że 'dane o transmisji uległy zmianie, czy skanować?') i dopiero wtedy pilot działa. Zaczyna mnie to denerwować, bo poprzedni TV włączał się zawsze . Czy ktoś spotkał się z taką przypadłością? Jestem podpięty pod kablówkę UPC, póki co odbieram sygnał analogowy, ale dwa cyfrowe są także dostępne.
 

kapsell

New member
Bez reklam
a baterie w pilocie masz naladowane? ;)

A powanie. To nie jest normalne.
Rzeczywiscie piloty w xv jak i zv "lapia" bardzo slabo - to fakt, ale bez przesady.
 

Mumin34

New member
wracam do tośki z wystawy:) sprzedawca super, na wstępie powiedział, że na wystawie stoi już baardzo długo, tj. minimum pół roku, po 12 godzin dziennie, co daje ponad 2k przechodzonych godzin. jestem mile zaskoczony, bo zadeklarował się poszukać w innych sklepach nówki sztuki lub z mniejszym przebiegiem. znalazłem sposób na sprawdzenie licznika godzin:
1. wcisnąć "mute" na pilocie,
2. wcisnąć ponownie i przytrzymać,
3. w tym czasie wcisnąć "menu" na telewizorze, pokazuje się "s" w prawym górnym rogu - mamy service mode.
4. następnie "menu",
5. "9" na pilocie i mamy "self check".

byłby ktoś tak wspaniałomyślny i sprawdził czy działa? dzięki i pozdrawiam.
 
Do góry