Pan Darkowski
New member
Niestety soft V474 wgrany i dalej to samo ,już załamuję ręce przy tym TV
co oznacza kategoria?soplus - ludzie mają różne modele , również kategorii B czy C.
Powinni mieć też świadomość, co w związku z niższą ceną zakupu - niesie za sobą model.
Już miałeś znany przykład.
Nie odnotowałem żadnych informacji o głośnikach.
Wiem wiem. Generalnie oprócz jaśniejszego paska przy Dolby Vision i Hdr w panoramie nie mam zastrzeżeń do tego tv. No może oprócz polityki uaktualnień TCL.soplus - ludzie mają różne modele , również kategorii B czy C.
Powinni mieć też świadomość, co w związku z niższą ceną zakupu - niesie za sobą model.
Już miałeś znany przykład.
Nie odnotowałem żadnych informacji o głośnikach.
Nie za bardzo rozumiem Kiki o co chodzi Tobie ,ale sprzęt niby kompatybilny ma współpracować czy to B czy C Kategorii tutaj też rozumiem uwagę Luck76soplus - ludzie mają różne modele , również kategorii B czy C.
Powinni mieć też świadomość, co w związku z niższą ceną zakupu - niesie za sobą model.
Już miałeś znany przykład.
Nie odnotowałem żadnych informacji o głośnikach.
Sam sobie go wgrałem chyba że macie całkiem inny? ....... Luck76 Odniosłem wrażenie że jak sprzęt jest nie kupiony z jednego pewnego żródła to jest on gorszej klasyMy wgrywamy inny soft.
Nie do końca rozumiem kwestii. Kupujesz TV, który ktoś wyprodukował i tu nie powinno być problemu z produktem ze zwrotów - w końcu produkty się rejestruje a poza tym nie mówimy tu o odosobnionych przypadkach tylko o problemie globalnym.Odniosłem wrażenie że jak sprzęt jest nie kupiony z jednego pewnego żródła to jest on gorszej klasy
Chodziło mi O wypowiedż " KIKI " o kategoriach B i C a także innych wyłapanych tu wypowiedziach KIKIEGO , odniosłem wrażenie że jak od niego to np Tcl65C935 jest kategori A a gdzie indziej to już ten sam model jest gorszej kategorii nie wiem jak tak można pierwszo zachwalał sam ten TV a potem takie rzeczy pisze. Ja wiem ten TV nie jest idealny ale który jest idealnym nie ma .Jak na razie jestem zadowolony choc jeszcze mogę go zwrócic.Nie do końca rozumiem kwestii. Kupujesz TV, który ktoś wyprodukował i tu nie powinno być problemu z produktem ze zwrotów - w końcu produkty się rejestruje a poza tym nie mówimy tu o odosobnionych przypadkach tylko o problemie globalnym.
Każdy szanujący się producent nadaje produktowi nr seryjny i dodaje datę produkcji aby szybko zidentyfikować problem z komponentami służącymi produkcji (w procesie produkcyjnym każda część jest indywidualnie oznakowana, aby wyłapać problemy z wybraną partią dostaw komponentów). TCL to nie firma garażowa, wiec na pewno tez to robi.
Problemy z komponentami dotykają wszystkich bez wyjątku, przy czym w przypadku droższych produktów jest szansa na selekcjonowanie komponentów przed montażem w tańszych natomiast monitoruje się po fakcie.
Rozumiem, gdyby to były telewizory produkowane np na rynek północnoamerykański, ale z tym TCL nie ma problemu bo produkty mają zupełnie inne oznaczenie, a i w tym wypadku bardziej chodziloby o tv linearną z powietrza/satki/kabla, ale nie streamingu.
Czyżby?? Kupiłem u kikiego "kalibrację" do 9206 dałem za to 10zł - kolega kupił tv od kikiego tv skalibrowany i co?? Okazało sie że to jest ta sama "kalibracja" tylko mnie kosztowała 10zł a kolege "pakiet kosztował" 500zł. Zresztą co to za kalibracja bez dv czy hdr? Co do sprawdzania tv to były fotki matrycy pokazane na forum... gorsza niż moja bez sprawdzania...Różnica między Kikim a całą resztą euro/mm/me itp hurtowników jest taka, że on sprawdza i kalibruje to , co sprzedaje a nie tylko przestawia pudełka i liczy kasę. Generalnie jakieś 99% użytkowników tego forum jest mega zadowolonych z faktu, że kupowało sprzęt od niego (niezależnie czy to TCL, Philips, itd) a nie w ogólnej sieci sprzedaży.
Kurczę, nie wiem w czym problem z tym ARC/eARC. Mam w domu listwę bose 900, wcześniej 700, jeszcze wcześniej amplituner ONKYO i nigdy nie miały z tym problemu 2 telewizory Panasonica (GT20, później CX700) ani obecny Sony X95K. Ten problem jest dla mnie niepojęty. Rozumiem kwestię tunerów Philipsa, czy CAMów w Soniakach, ale tego nie mogę skumać, to basicowe połączenie HDMI.@Pan Darkowski ja nadal nie rozumiem co działa nie działa u ciebie. Masz ten dźwięk z TV po ARCu czy nie masz? Nie liczyłbym na jakieś akrobacje z przełączaniem źródeł itp - to działa szalenie gównianie, ja musze wyłączać CEC jak odpalam coś na odtwarzaczu UHD (który mam do soundbara dodatkowo podłączony osobnym kablem, bo jak wiemy nie wszystko tv prawidłowo puszcza przez ARC), bo inaczej tv wariuje i mi przełącza źródła bez ładu i składu. Także pisz trochę precyzyjniej
Ja już też sam nie wiem Panie Luck76 poprzednio miałem Onkyo 8270 połączone z Philipsem 65PUS 8102 i chulało wszystko mogłem na TV wejść i poustawiać wszystkie parametry z meny wyświetlanego z Onkyo. Teraz jak podłączam do TCL65C935 to wyskakuje niebieski ekran i jak naciskam na Onkyo setup czyli wejście w menu ustawień wyskakuje że nie może wyświetlić OSD no i naprawdę nie wiem co mu jest. Teraz przed chwilą czytałem na forum że takie też były problemy z tym Onkyo i TV Samsung, ale tam zamiast resetu wspominali aby wyłączyć TV i Amplituner z prądu jeszcze tego spróbuję potem , może pomoże. Dziękuję bardzo za pomoc i życzliwośćKurczę, nie wiem w czym problem z tym ARC/eARC. Mam w domu listwę bose 900, wcześniej 700, jeszcze wcześniej amplituner ONKYO i nigdy nie miały z tym problemu 2 telewizory Panasonica (GT20, później CX700) ani obecny Sony X95K. Ten problem jest dla mnie niepojęty. Rozumiem kwestię tunerów Philipsa, czy CAMów w Soniakach, ale tego nie mogę skumać, to basicowe połączenie HDMI.