Telewizja VECTRA w HD

ziolek

New member
Piksele

Witam pytanko moje dotyczy dekodera PVR czy u was też na programach HD głównie występuje takie zjawisko (obraz sie przycina i straszne piksele sie robią plus zanik dźwięku).
 

janusz

New member
Bez reklam
Nie mam dekodera PVR ale objawy są raczej typowe dla sygnału cyfrowego, a w zasadzie jego braku. Przy satelicie takie objawy są w czasie burzy czy śnieżycy, ale w kablówce nie może tak być. Albo masz jakieś uszkodzenia w przewodach, gniazdach, albo są uszkodzenie poza mieszkaniem. Sprawdź przewody, jak nic nie pomoże zgłaszaj usterkę sygnału, nie dekodera.
 

ziolek

New member
Nie mam dekodera PVR ale objawy są raczej typowe dla sygnału cyfrowego, a w zasadzie jego braku. Przy satelicie takie objawy są w czasie burzy czy śnieżycy, ale w kablówce nie może tak być. Albo masz jakieś uszkodzenia w przewodach, gniazdach, albo są uszkodzenie poza mieszkaniem. Sprawdź przewody, jak nic nie pomoże zgłaszaj usterkę sygnału, nie dekodera.[/QUOTE

A czy dekoder można w 100% wykluczyć ponieważ przy dekoderze HD bez PVR nie zauważyłem takich objawów z kablami nic nie robiłem wizualnie wyglądają ok.
 

janusz

New member
Bez reklam
Istnieje małe prawdopodobieństwo, że to dekoder. Nie pamietam w Vectrze takich problemów zbyt często nie było, ale o dziwo wczoraj na filmboxie też tak miałem kilka razy na dekoderze HD (przy satelicie miałem tak znacznie częściej). Vectra bierze sygnał z satelity i być może przy mrozach i śniegu troszkę zakłócało to sygnał.
 

ziolek

New member
Wielkie dzięki za rady jeśli nic się nie poprawi zgłaszam usterkę. Martwi mnie to tylko że vectra ma słabych fachowców sądząc po tych b.młodych ludziach co przychodzą montować dekodery ich wiedza jest zerowa!.
 

op35

New member
odp.

Witam.Dostałem z Vectry dekoder HD-(STB HD Vectra-5800C).
Podłączyłem i wszystko śmiga.Ciekawi mnie jednak gniazdo USB z tyłu urządzenia.Może ktoś wie czemu ono ma służyc.
Serdecznie pozdrawiam.

normalnie to gniazdo służy do nagrywania programów na dysk twardy (USB) albo pendriva ale wspaniała tv vectra to zablokowała w sofcie!:fool:
 
Ostatnia edycja:

maciej31

New member
Istnieje małe prawdopodobieństwo, że to dekoder. Nie pamietam w Vectrze takich problemów zbyt często nie było, ale o dziwo wczoraj na filmboxie też tak miałem kilka razy na dekoderze HD (przy satelicie miałem tak znacznie częściej). Vectra bierze sygnał z satelity i być może przy mrozach i śniegu troszkę zakłócało to sygnał.

Jestem klientem cyfrowej Vectry od mniej więcej roku.
Do tej pory było wszystko "działalo" tak jak należy, ale od mniej więcej 2-óch miesięcy mam problem z kanałami HD.
W szczególności dotyczy to + FILM HD, TVN HD, + SPORT HD a od wczoraj również FILMBOX HD. Co około 4-5 minut obraz "zacina się" .Oficjalnie problem zgłaszałem na infolinii 13 grudnia 2009 , był u mnie 3-krotnie Technik - regulował wzmacniacze, sprawdzał instlacje...wymienił dekoder HD i nadal to samo.
Zaczynam byc coraz bardziej zdesperowany..:(
 

ziolek

New member
No właśnie u mnie występuje ten sam problem od 1 miesiąca .
Wygląda na to że VECTRA to bardzo przereklamowany produkt
co by nie mówić to w ASTER i SPRAY tego nie było, wynika z tego że takie duże miasto jak Warszawa przerosło ich możliwości techniczne.SZKODA!
 

mg30906

New member
Witam,
Od wczoraj jestem "szcześliwym" posiadaczem Vectry z dekoderem HD

1 Jak instalowali nie było mnie w domu , spieli wszystko scart'em , hdmi nie przysługuje (żaden problem bo miałem dodatkowy kabel HDMI , ale jakoś kłuje w oczy bo dekoder HD i Scart.

2. Mialem dostac gratis modem Wi fi , nic nie dostałem i nikt nic nie wiedział dzwonilem trzy razy i każdy mówił co innego
(w umowie jest zapisane że jest gratis) w koncu kazali mi skałdać reklamacje na pismie albo jechać do odziału , choć dopiero co podpisałem umowę ...

3.Jako że obraz OK i na dekoderze chyba 10 czy wiecej kanałów dla dzieci to w domu wojna ;) o TV bo dzieci chcą ogladać a u siebie , na analogu nie mają , wiec dzisiaj z rana pojechałem po usługę Multiroom i zapytać sie o WiFi

4 . Pan z POk'u nie wiedział co to jest multiroom .......??:!:
więc mu wytłumaczyłem i dostałem dekoder SD (modem WiFi też bez problemu , .....choć na infolinni mówili co innego ... modem jest gratis ale wlasnością Vectry pozostaje........:) ) koleś z POKu powiedział że po Instalacji należy czekać 15 min żeby sie uruchomiło wszystko....

5. Przyjechałem do domu po pracy dzieciaki czekały aż im to podłączę , po instalacji odczekałem 15 min 30, , 1 h i dupa... wiec zadzwoniłem do pomocy tech i okazało sie że w biurze obsługi klienta zapomnieli mi aktywować dekodera ........i już jez za późno zeby cos zrobic ..... najwcześniej jutro po otwarciu biura obsługi ....................
a ja siedzę i sobie pisze bo dzieciaki oglądaja TV w Salonie:)

Tak wyglada moje pierwsze 24H z Vectrą ...dziękuje :!::!::!:

Co do postów poprzedników faktycznie obraz sie zacina i zawiesza na HD jakby był jakis problem z transferem ........

pzdr
 

greg419

New member
Brak Polsat sport

A ja czekam i czekam na cyfrową Vectrę i nikt nic nie wie a teraz jeszcze polsat sport wyłączyli i cholernie się zdenerwowałem:x , ciekawe czy to tylko okresowo czy już na stałe:confused: . Jak tak to mam ich w nosie trzeba będzie iść do konkurencji. Może ktoś zna więcej szczegółów o co chodzi z tymi kanałami polsatowskimi
icon5.gif
 

mroziek

New member
4 . Pan z POk'u nie wiedział co to jest multiroom .......??:!:
więc mu wytłumaczyłem i dostałem dekoder SD (modem WiFi też bez problemu

pzdr

mam pytanie w związku z multiroomem:) czy dodatkowy dekoder podpinasz do kabla który pociągnąłeś sobie z wyjścia antenowego w dekoderze HD czy musiałeś montować jakieś dziwne przejściówki z na drugi kabel z gniazdka w ścianie? Pytam bo mam pociągniętą kablówkę z dekodera analogowo do drugiego odbiornika i bardziej pasuje mi pierwsza opcja:)
 

mg30906

New member
Ja mam spliter w gniazdku antenowym , bo miałem ja już wcześniej spray'u
ale czy Twoja będzie działać nie wiem , zadzwoń do działu technicznego , wydaje mi sie że przynajmniej oni maja wiedzę w temacie , 0801080180 i wybierz 3.

ps.
Zadzwoniłem na infolinie i kazali mi jechac do biura obłsugi żeby aktywować dekoder .....choć wczoraj tam byłem właśnie po dekoder..masakra

na szczęście zadzwoniłem do ich techników i maja mi go jakoś aktywować ręcznie... zobaczymy wieczorem

pzdr
 
Ostatnia edycja:

jotgie

New member
polsat sport wyłączyli i cholernie się zdenerwowałem:x , ciekawe czy to tylko okresowo czy już na stałe:confused: .

na stałe, wyciek w sieci był juz jakiś czas temu, info dopiero z grudniowym rachunkiem. Zniknał pakiet polsatowski, pojawiły się w zamian TVP sport i nsport w HD (chyba jeszcze jakieś inne badziewie jakies eska TV?)
 

mg30906

New member
Wracam wczoraj do domu... miało być zrobione i oczywiście nie zrobili ....dekoder dalej nie działa juz 3 dzień.:-x (Od instalacji miało to trwać 15min a czekam juz 72h ), po 20 minutach oczekiwania i przełączania , dowiedziałem się że dalej nic nie moga zrobić bo juz za późno a mam żle sparowaną kartę z dekoderem ........

Ciekawe co dzisiaj wymyślą....

musza tam mieć niezły bajzel


EDIT,Dalej nic nie działa i oczywiście nikt do mnie nie oddzwonił (mieli dwonic po 9tej jest 15ta , po 20 minutowym oczekiwaniu na nowo musiałem podać numer dekodera i karty i swój tel kontaktowy choc robiłem to kilkukrotnie ,

Dowiedziałem sie dla odmiany że mój dekoder nie jest zarejestrowany :-x!!! i zaraz oddzwonią .............

Jak dziś tego nie zrobia to wypowiem umowę i poszukam innego operatora bo taki bałagan jaki maja przechodzi ludzkie pojęcie




pzdr
 
Ostatnia edycja:

ziolek

New member
Ja 28 grudnia zgłaszałem usterkę w międzyczasie 2 telefony wykonałem do nich i NIC!!! żadnej reakcji.
VECTRA to jeden wielki SYF!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Krzychu1

New member
Ładną niespodziankę zgotowali starym abonentom dekoderów HD
Wszyscy klienci, którzy chcą skorzystać z pakietu Platynowego lub VIP, oraz abonenci tych pakietów, którzy nie mieli jeszcze dekodera HD mogą teraz wymienić swój dekoder SD i korzystać z niego bez miesięcznych opłat za dzierżawę. Opłatę za korzystanie z dekodera HD dla nowych użytkowników obniżyliśmy do 0 zł.
Wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...;)
 

mg30906

New member
A ja dalej od monentu podpisania umowy nie mam w drugim pokoju kablowki !!!!!!!!!!!!! - po tygodniu dzwonienia (z 10 rozmów i 100 min wiszenia na słuchawce z czego 80 to oczekiwanie i przełączanie !!!) stwierdzono ze dekoder sd był zepsuty od nowości........... i ze moze ktoś w tym tygodniu przyjdzie i mi wymieni ............:(

pzdr
 
Do góry